Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoeraaaa!

<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 10 Apr 2015 10:39

Re: Hoeraaaa!

Bleeehh..ik hoopte dat je nu meer kon genieten. Al snap ik heel goed dat dat moeilijk is. Ik heb geeneens bloedingen gehad en kan niet genieten. Hou me maar vast aan het moe zijn, soms de misselijkheid en de pijn in mijn borsten die nu weer erger lijkt te worden.
Verder is het alleen maar onzekerheid..laat die buik en de schopjes maar komen! (en dan nog zullen we wel onzeker blijven, hoort vast bij zwanger zijn)
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11504

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 10 Apr 2015 12:52

Re: Hoeraaaa!

Ik had allerlei gedachten die ik eng vond. Zo heb ik dus een voorliggende placenta. De eerste keer dat ik de baby voelde was met 16.4 en dat is best vroeg. Zeker met die placenta. Het was dat ik er enorm op gefocust was anders had ik pas met ruim 20 wkn wat gevoeld. Zal ff een rijtje maken met gedachten die ik allemaal heb gehad:

-Ok er zit iets in m'n buik van 2-20cm en ik voel het niet het beweegt ook nog eens wat kan er dan nog meer in mijn lichaam groeien zonder dat ik het voel.
- oh oh ben minder misselijk zou het nu fout zijn.
- voel al 2 dgn niets zou alles wel goed zijn?
- bloeding. Tis vast niet goed en anders kunnen ze er niets aan doen.
- hoe kan ik nu al zo dik zijn.
- help ik kom aan dat is echt niet goed doe er wat aan (onnadenkend langs een spiegel lopen)
- wat als hij niet gezond is?

Nou ja heel veel onzekerheid dus, en nu nog steeds maar dan over de toekomst. Wat als hij zeer hoogbegaafd blijkt te zijn. Hoe gaat zijn toekomst er dan uit zien. Gaat hij vriendjes kunnen maken. Gaat hij zich niet buitengesloten voelen. Wat als hij leerproblemen krijgt hoe gaan wij er dan mee om? 100.000 vragen die steeds weer opkomen.
2015 💙
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: MissBitchy