Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Plaats + schuur.

<<

Anoniem96

Bericht 17 Mrt 2015 09:22

Plaats + schuur.

Stel je hebt een tuin van 4,5 breed en 11 meter diep.
Zouden jullie het dan sonde vinden een grote kunststof schuurtje te plaatsen van 2,80 bij 3,8 meter.
Of zouden jullie echt voor een kleiner exemplaar gaan?

Ik twijfel zo erg of het niet sonde is van de ruimte maar een grote berging is fijn.

Groetjes ritualz
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 17 Mrt 2015 10:54

Re: Plaats + schuur.

Het is sowieso zonde en niet sonde ;-)

Het schuurtje zou dan 2,80 meter breed zijn en 3,80 meter lang? En waar komt de deur dan eventueel? Hebben jullie de ruimte echt nodig of zou het ook in een kleiner schuurtje passen?
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6366

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 17 Mrt 2015 16:29

Re: Plaats + schuur.

Ik zeg doen! Ik vind een ideaal, zou niet zonder kunnen.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Wolfinschaapskleren

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2141

Geregistreerd: 22 Apr 2014 10:27

Bericht 17 Mrt 2015 18:21

Re: Plaats + schuur.

Ik zou het zonde vinden, omdat ik van groen houd. Wanneer je ergens anders geen ruimte hebt om spullen kwijt te kunnen begrijp ik het wel.
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1956

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 17 Mrt 2015 19:04

Re: Plaats + schuur.

Ik zou het denk ik wel doen. Onze tuin heeft ongeveer hetzelfde formaat, en ik zou in de toekomst misschien ook wel een schuurtje willen voor de fietsen. Denk dat dat wel kleiner wordt dan wat jij aangeeft. Maar ik heb al een schuur aan het huist vast zitten, dus kan daar genoeg kwijt. Alleen zit de deur op een onhandige plaats waardoor het altijd een heel gedoe is om bijvoorbeeld de fiets of kinderwagen in en uit te kunnen rijden. Dus ik zou het zeker overwegen.

Mijn buren hebben trouwens een enorme blokhut laten plaatsen afgelopen jaar, en die hebben net zo'n tuin als ik. En houden toch voldoende ruimte over vind ik.
<<

Anoniem107

Bericht 17 Mrt 2015 19:32

Re: Plaats + schuur.

Kunststof vind ik wel zonde, dan zou ik er eerder voor kiezen om een houten schuurtje/blokhutje neer te zetten, of een gemetseld schuurtje, dan kun je nog wat met de muur. En het staan gewoon gezelliger dan kunststof. Ook zou ik hem iets kleiner houden denk ik. Ik zou trouwens geen schuur in de achtertuin kunnen missen, als ik een tuin had. Ik ben opgegroeid met een altijd tuinierende moeder in de achtertuin en een bijna altijd klussende vader in de achtertuin, zij hadden al hun spullen in de schuur. En de fietsen stonden er natuurlijk ook. En voor de tuinmeubelen/-kussens is het ook handig.
<<

Anoniem96

Bericht 18 Mrt 2015 15:36

Re: Plaats + schuur.

Het is toch een maatje kleiner geworden 2,55 bij 2,36 hoop dat deze grootte ook nog redelijk is !!!

Wij doen juist wel kunststof ook al is dat wat minder mooi dan hout.
Ik heb echt geen zin dat huisje regelmatig te beitsen/verven dat haat ik gewoon en deze is gewoon 20 jaar onderhoud vrij wat super handig is.

Ik ben benieuwd !

Wel echt duur hoor pfff wat voor schuurtje dan ook.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers