Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wanneer besluit je te stoppen met de pil?

<<

Anoniem253

Bericht 16 Mrt 2015 19:42

Wanneer besluit je te stoppen met de pil?

Deze vraag gaat momenteel door m'n hoofd. Stop je op het moment dat je zwanger wilt worden of stop je juist eerder om te ontpillen en er achter te komen hoe je cyclus is?
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:06

Bericht 16 Mrt 2015 19:43

Re: Wanneer besluit je te stoppen met de pil?

Ik ben gestopt omdat ik zwanger wilde worden, cyclus was ook meteen goed.
<<

Anoniem304

Bericht 16 Mrt 2015 19:47

Re: Wanneer besluit je te stoppen met de pil?

Ik ben pas gestopt om mezelf beter te voelen. Bijkomend voordeel vind ik dat als we voor een kindje gaan, dat ik dan die rommel niet in m'n lichaam heb zitten. Puur gevoelsmatig is dat, dan.
<<

Patsy

Bericht 16 Mrt 2015 19:48

Re: Wanneer besluit je te stoppen met de pil?

Ayla schreef:Ik ben gestopt omdat ik zwanger wilde worden, cyclus was ook meteen goed.

Bij mij precies hetzelfde.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11205

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 16 Mrt 2015 19:49

Re: Wanneer besluit je te stoppen met de pil?

Ik was aan de Nuvaring en ben gestopt toen ik zwanger wilde worden.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Anoniem253

Bericht 16 Mrt 2015 19:50

Re: Wanneer besluit je te stoppen met de pil?

Cotton schreef:Ik ben pas gestopt om mezelf beter te voelen. Bijkomend voordeel vind ik dat als we voor een kindje gaan, dat ik dan die rommel niet in m'n lichaam heb zitten. Puur gevoelsmatig is dat, dan.

Voel je je ook beter na het stoppen met de pil?
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 14:55

Bericht 16 Mrt 2015 19:51

Re: Wanneer besluit je te stoppen met de pil?

Hier had ik het laatst ook over met mijn vriend, maar dan spiraal er uit. Ik vind dat lastig, want spiraal er uit = seksen met condoom = niet fijn. Maar ik vind de stap om proberen zwanger te worden HEEEEUL groot dus ik dacht...als die spiraal er uit is dan kan ik in ieder geval daar langzaam aan wennen (dus met condooms vrijen in de tussentijd). Als ik het dan wil/durf hoeven we 'alleen maar' de condoom niet te gebruiken. Want stel dat ik het nu wil dan moet ik naar de gynaecoloog e.d.. Nou ja, hier dus ook veel gepieker over hoe en wanneer te stoppen.
<<

Anoniem304

Bericht 16 Mrt 2015 19:53

Re: Wanneer besluit je te stoppen met de pil?

Champagne schreef:
Cotton schreef:Ik ben pas gestopt om mezelf beter te voelen. Bijkomend voordeel vind ik dat als we voor een kindje gaan, dat ik dan die rommel niet in m'n lichaam heb zitten. Puur gevoelsmatig is dat, dan.

Voel je je ook beter na het stoppen met de pil?

Ik ben nog niet lang genoeg gestopt om daar een volledig antwoord op te geven denk ik (lange termijn zeg maar), maar ik voel me toppie! Zoals de banaan bounched, zo voel ik me echt. :banaan:

Oh en ik heb m'n libido ook weer ergens onder het stof vandaan gehaald. :banaan:
Laatst gewijzigd door Anoniem304 op 16 Mrt 2015 19:53, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Josephine

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 575

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:28

Bericht 16 Mrt 2015 19:53

Re: Wanneer besluit je te stoppen met de pil?

Ik ben met de pil gestopt omdat ik een aantal vage klachten had. Nadat ik gestopt ben gingen die klachten langzaam weg.

Ik had gelijk weer een vrij normaal cyclus. Wij zijn nog niet bezig met zwanger worden maar het lijkt mij wel makkelijker nu alles mijn lichaam uit is.
Trotse moeder van 2 prachtige meiden, 17-12-2015 & 10-05-2017
<<

Anoniem253

Bericht 16 Mrt 2015 19:53

Re: Wanneer besluit je te stoppen met de pil?

Cotton schreef:
Champagne schreef:
Cotton schreef:Ik ben pas gestopt om mezelf beter te voelen. Bijkomend voordeel vind ik dat als we voor een kindje gaan, dat ik dan die rommel niet in m'n lichaam heb zitten. Puur gevoelsmatig is dat, dan.

Voel je je ook beter na het stoppen met de pil?

Ik ben nog niet lang genoeg gestopt om daar een volledig antwoord op te geven denk ik, maar ik voel me toppie! Zoals de banaan bounched, zo voel ik me echt. :banaan:

Oh en ik heb m'n libido ook weer ergens onder het stof vandaan gehaald. :banaan:

Oooh dat is goed nieuws!! :smile:
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:49

Bericht 16 Mrt 2015 19:55

Re: Wanneer besluit je te stoppen met de pil?

Ik ben gestopt omdat ik er vreselijk down en lusteloos van werd. Hoe mijn cyclus was geen idee want ik was direct zwanger. Onverwachts eigenlijk.

Daarna had ik een nuvaring, daar werd ik na 3 maand echt kotsmisselijk van en ook gestopt. Mijn cyclus was direct goed.

Na de tweede zwangerschap ben ik weer met de nuvaring begonnen en weer heel snel gestopt. Toen was mijn cyclus echt raar.
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10379

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:55

Bericht 16 Mrt 2015 19:56

Re: Wanneer besluit je te stoppen met de pil?

Ik omdat ik er ziek van was, maar dat is al 3 jaar.
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6715

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:34

Bericht 16 Mrt 2015 19:57

Re: Wanneer besluit je te stoppen met de pil?

Ayla schreef:Ik ben gestopt omdat ik zwanger wilde worden, cyclus was ook meteen goed.


Hier net zo.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 16 Mrt 2015 20:08

Re: Wanneer besluit je te stoppen met de pil?

Zelf ben ik ermee gestopt omdat ik wel wilde weten hoe ik me zou voelen zonder pil, na 'm 10 jaar geslikt te hebben.
We wilden wel een kindje, maar nog niet perse er gelijk voor gaan. Als het zou gebeuren, zou dat echter geen probleem zijn.
Uiteindelijk zijn we er na de bruiloft echt voor gegaan, dat was een maand of 7/8 nadat ik met de pil gestopt was.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11502

Geregistreerd: 15 Jan 2014 00:42

Bericht 16 Mrt 2015 20:09

Re: Wanneer besluit je te stoppen met de pil?

Mijn spiraaltje is er uit gegaan omdat we graag een kindje wilden.
2015 💙
<<

Anoniem114

Bericht 16 Mrt 2015 20:09

Re: Wanneer besluit je te stoppen met de pil?

Ik ben er al heel jong mee gestopt omdat ik ongelukkig werd van de pil. Doorgaans ben ik heel extravert en vrolijk, maar toen ik aan de pil was, voelde ik me continue down.
<<

Anoniem236

Bericht 16 Mrt 2015 20:16

Re: Wanneer besluit je te stoppen met de pil?

Eerste keer om zwanger te worden maar een maand cyclus afgewacht en toen meteen zwanger.
Tweede keer was mijn voorraad op en aangezien we er toen binnenkort voor wilde gaan paar maanden zonder pil gedaan.
Na deze zwangerschap wil ik geen pil meer.
<<

Anoniem100

Bericht 16 Mrt 2015 21:12

Re: Wanneer besluit je te stoppen met de pil?

*
Laatst gewijzigd door Anoniem100 op 02 Mei 2015 11:08, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Anoniem234

Bericht 16 Mrt 2015 21:17

Re: Wanneer besluit je te stoppen met de pil?

Hier ook gestopt omdat we een kindje wilde. Ik had de pil. Na de bevalling aan de nuvaring gegaan marmer gestopt omdat ik er veel klachten van kreeg. Geen hormonen meer voor mij voel me zo veel beter zonder.
<<

Anoniem286

Bericht 16 Mrt 2015 21:18

Re: Wanneer besluit je te stoppen met de pil?

Ik ben gestopt toen het geen probleem zou zijn als ik zwanger zou worden. Echt 'proberen' gingen we pas enkele maanden later.
<<

Paperclip

Noob

Berichten: 101

Geregistreerd: 04 Dec 2013 20:22

Bericht 16 Mrt 2015 21:30

Re: Wanneer besluit je te stoppen met de pil?

Voor de vrouwen die een spiraaltje hebben gehad, hoelang na het verwijderen van het spiraaltje was je zwanger / wanneer had je weer een normale cyclus?

Ik zit te twijfelen over wanneer de spiraal eruit / met pil beginnen etc.
<<

Silver

Lady-post-a-lot

Berichten: 1392

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:33

Bericht 16 Mrt 2015 21:41

Re: Wanneer besluit je te stoppen met de pil?

In aug is spiraal eruit gegaan. Meteen had ik al een goeie cyclus. In okt met de eerste ronde meteen zwanger.

Nu had ik de spiraal nog maar 10maanden.
<<

Paperclip

Noob

Berichten: 101

Geregistreerd: 04 Dec 2013 20:22

Bericht 16 Mrt 2015 21:44

Re: Wanneer besluit je te stoppen met de pil?

Silver schreef:In aug is spiraal eruit gegaan. Meteen had ik al een goeie cyclus. In okt met de eerste ronde meteen zwanger.

Nu had ik de spiraal nog maar 10maanden.


Was je terwijl je nog een spiraaltje had ook ongesteld?

Ik ben al 4 jaar niet meer ongesteld geweest. :clown:
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:13

Bericht 16 Mrt 2015 21:50

Re: Wanneer besluit je te stoppen met de pil?

Suus schreef:Ik was aan de Nuvaring en ben gestopt toen ik zwanger wilde worden.

Ik ook, heb niet eerst een cyclus afgewacht ofzo dacht we zien het wel. Had meteen weer een cyclus en de maand erna was ik zwanger.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Silver

Lady-post-a-lot

Berichten: 1392

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:33

Bericht 16 Mrt 2015 21:53

Re: Wanneer besluit je te stoppen met de pil?

Paperclip schreef:
Silver schreef:In aug is spiraal eruit gegaan. Meteen had ik al een goeie cyclus. In okt met de eerste ronde meteen zwanger.

Nu had ik de spiraal nog maar 10maanden.


Was je terwijl je nog een spiraaltje had ook ongesteld?

Ik ben al 4 jaar niet meer ongesteld geweest. :clown:


Na 3-4 maanden werd ik ook niet meer ongesteld nee. Maakte me wel zorgen toen. Wat nou als ik nooit meer een cyclus kan krijgen. Maar dat was in mijn geval niet zo. Ik had overigens de Mirena.
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Lexi