Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Maat schoentjes

<<

Anoniem315

Bericht 15 Mrt 2015 20:14

Re: Maat schoentjes

N. past nog niks. Ze heeft maat 17 of 18 en daar is vrijwel niks in te vinden. Erg jammer, want ze loopt inmiddels al 2 ruim maanden.
<<

Anoniem122

Bericht 15 Mrt 2015 20:16

Re: Maat schoentjes

Exogenesis schreef:N. past nog niks. Ze heeft maat 17 of 18 en daar is vrijwel niks in te vinden. Erg jammer, want ze loopt inmiddels al 2 ruim maanden.


Heb je al eens gekeken naar schoentjes met flex zool van Oxxy? Die beginnen volgens mij bij maat 17
<<

Linvi

Bericht 15 Mrt 2015 20:18

Re: Maat schoentjes

Scapino heeft ook schoentjes in maat 18.
<<

Anoniem255

Bericht 15 Mrt 2015 20:19

Re: Maat schoentjes

Of Bardossa? Of shoesme?

Is goed MPR! Ik haal de foto wel weg. Als je 'm nog nodig hebt dan kan ik 'm via Facebook nog wel ff sturen.
<<

Anoniem122

Bericht 15 Mrt 2015 20:27

Re: Maat schoentjes

Nee had de foto gezien, dankjewel! Ik zou voor advies naar een kinderfysiotherapeut gaan ivm het naar binnen roteren van de beentjes. Een podotherapeut of orth.opedisch schoenmaker kan hier niet echt iets aan doen. Ik weet ook niet zeker of het gecorrigeerd zou moeten worden. Hieraan is tijdens mijn opleiding niet veel aandacht gegeven, maar kan me wel herinneren dat toen ik nog Oefentherapie Mensendieck studeerde, ik tijdens mijn stage ook een meisje had die heel erg met haar voetjes naar binnen geroteerd liep en die kwam daarvoor dus naar de oefentherapie.
Maar kan ook zijn dat het helemaal geen kwaad kan, maar dat durf ik dus niet te zeggen.

Wat betreft het doorzakken van de voet, ik heb even mijn cursus na gekeken en tot 4 jaar is het normaal, en er staat ook in dat op een leeftijd van 8 jaar, het in 80% van de gevallen weer hersteld is, indien het om een soepele knikplatvoet gaat en er vaak dan ook geen behandeling plaats vindt in de vorm van steunzolen.
Wel kan je goed op het schoeisel letten, zorgen dat rondom de hiel het stevig is, waardoor doorzakken minder snel gebeurt.
De kinderfysiotherapeut kan ook onderzoeken of het om een soepele knikplatvoet gaat of niet.

Sorry dat ik er niet veel zinnigs meer over kan zeggen, maar durf er gewoon geen uitspraken over te doen omdat ik het niet zeker weet wat betreft de rotatie!
<<

Anoniem315

Bericht 15 Mrt 2015 20:35

Re: Maat schoentjes

Scapino heb ik afgelopen week gekeken, maar helaas hadden ze daar geen goede. Alleen met dunne zool.

Bedankt voor de tips!
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 15 Mrt 2015 20:57

Re: Maat schoentjes

Mijn jongste is ook erg goedkoop. 5,5 jaar en net in maat 25.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem127

Bericht 15 Mrt 2015 22:23

Re: Maat schoentjes

De voeten van mijn oudste groeiden langzaam, ze heeft ruim twee jaar in maat 26 gezeten. Nu ineens in anderhalf jaar tijd maat 30 gekregen.

Voeten van de middelste groeien ook langzaam, ze heeft nu geloof ik maat 23.

Jongste is ruim anderhalf en heeft nog maat 17.
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 16 Mrt 2015 13:35

Re: Maat schoentjes

Exogenesis schreef:N. past nog niks. Ze heeft maat 17 of 18 en daar is vrijwel niks in te vinden. Erg jammer, want ze loopt inmiddels al 2 ruim maanden.


Y. had maatje 18 van zijn eerste schoentjes. Waren toen van Bardossa.

Bij Omoda hebben ze best wat kleine maatjes: http://www.omoda.nl/meisjes/kinderschoe ... er=1&MA=18
Afbeelding
<<

Silver

Lady-post-a-lot

Berichten: 1395

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:33

Bericht 16 Mrt 2015 14:00

Re: Maat schoentjes

Ik had de eerste flesxschoentjes op www.opkleinevoet.nl besteld. De kleine maatjes zitten daar ook wel tussen.
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 16 Mrt 2015 14:27

Re: Maat schoentjes

Mijn oudste vloog er door heen, het laatste jaar wat minder hard. Hij heeft nu maat 30 :omg:
De jongste heeft slofjes in maat 18 aan buiten. Hij loopt al maar voor hem nog geen schoenen.
M:21072011
J :08012014
Vorige

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers