Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wazig zien + pijn in hoofd

<<

Monte

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 854

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:04

Bericht 14 Mrt 2015 23:04

Wazig zien + pijn in hoofd

Ik zat dus net rustig tv te kijken en langzaam werd mijn zicht wat wazig, heel eng. Nu is het weer normaal maar heb ik best wat drukkende pijn in m'n hoofd en dan vooral m'n achterhoofd (meer het begin van de nek). Is dit migraine of wat kan het zijn? Vind het toch wat eng.
Niet quoten aub
<<

Anoniem107

Bericht 14 Mrt 2015 23:14

Re: Wazig zien + pijn in hoofd

Het klinkt mij als mogelijk migraine. Volgens mij kunnen de klachten bij migraine zo divers zijn... wel vervelend, kan me voorstellen dat je ervan schrikt!
<<

Anoniem149

Bericht 15 Mrt 2015 01:44

Re: Wazig zien + pijn in hoofd

Bij mij begint migraine op ongeveer die manier inderdaad. Zie dan voor een oog een vlek en even later barst de hoofdpijn los. Snap dat je het eng vindt, hoe is het nu?
<<

Sam

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 10385

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:55

Bericht 15 Mrt 2015 09:36

Re: Wazig zien + pijn in hoofd

Oogmigraine?
It is my circus. They are my monkeys. I am the ringmaster of this show.

♡ P 2015
♡ X 2016
♡ S 2017
♡ B 2018
<<

Noor

Major Yipyapper

Berichten: 2834

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:24

Bericht 15 Mrt 2015 09:57

Re: Wazig zien + pijn in hoofd

Ik had dit vorige week ook. Ging heel wazig zien en zag ook wat flitsen. Dat wazige zien heeft ongeveer een uur geduurd. Daarna inderdaad ook iets hoofdpijn gehad. Geen idee wat het is geweest.
Luuk: 07-09-2012
Nora: 15-07-2014
<<

Anoniem255

Bericht 15 Mrt 2015 10:20

Re: Wazig zien + pijn in hoofd

Voor de zwangerschappen had ik dit ook als ik migraine kreeg.
Bij de tweede zwangerschap had ik dit toen mijn HB extreem laag was. Maar dat hield wel langer aan.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4024

Geregistreerd: 26 Okt 2013 19:21

Bericht 15 Mrt 2015 10:25

Re: Wazig zien + pijn in hoofd

Klinkt inderdaad als migraine. Voelt inderdaad heel erg naar.
<<

Anoniem315

Bericht 15 Mrt 2015 21:04

Re: Wazig zien + pijn in hoofd

Klinkt inderdaad als migraine. Ik heb dat helaas ook vaak. Bij mij tintelen mijn vingers ook vaak nog en laatst viel de helft van m'n gezicht weg. Heel eng.

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers