Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Open huizen-route zaterdag 28 maart!

<<

Stitch

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 221

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:24

Woonplaats: Zuid-Holland

Bericht 28 Mrt 2015 15:05

Re: Open huizen-route zaterdag 28 maart!

Rovine, haha, dat zou ook zo wat voor mijn vriend kunnen zijn. Die ligt nu steeds te slapen op de bank, hij is niet helemaal in orde, maar door onze bel slaap je gelukkig niet zomaar doorheen. (Ik zit met onze zoon bij mijn moeder, iets verder in de straat)

Exo en Siep, spannend, hopelijk zit de toekomstige bewoner van jullie huis erbij.

Mien, ik ga duimen dat er bij jullie ook nog mensen langs komen!
If overthinking situations burned calories, I'd be dead.
<<

Anoniem255

Bericht 28 Mrt 2015 15:06

Re: Open huizen-route zaterdag 28 maart!

Ik begin de moed nu al te verliezen.
Toen we het in de verkoop deden was ik heel positief. Maar nu er na bijna een halfjaar 0,0 interesse getoond is zakt de moed me wel in de schoenen. Het feit dat er bij een landelijk seminar ook gezegd is dat onze woonplaats 1 van de slechtst verkopende is helpt ook niet mee :(
<<

Stitch

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 221

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:24

Woonplaats: Zuid-Holland

Bericht 28 Mrt 2015 15:08

Re: Open huizen-route zaterdag 28 maart!

Française, ik heb eigenlijk geen idee, ik ben zelf niet thuis. Het is ook officieel het huis van mijn vriend, ik ben later bij hem ingetrokken. Hij weet gelukkig wel veel, hij heeft het ook helemaal verbouwd toen hij het gekocht heeft. En we hebben laatst alle info voor de makelaar in zitten vullen, dus het meeste zit er ook nog wel vers in :wink:
If overthinking situations burned calories, I'd be dead.
<<

Stitch

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 221

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:24

Woonplaats: Zuid-Holland

Bericht 28 Mrt 2015 15:10

Re: Open huizen-route zaterdag 28 maart!

Wat balen Mien, ik zou dan ook echt niet meer makkelijk positief er tegenaan kunnen kijken denk ik. Hopelijk komt die ene koper toch snel op jullie pad :hug:
If overthinking situations burned calories, I'd be dead.
<<

Anoniem255

Bericht 28 Mrt 2015 15:12

Re: Open huizen-route zaterdag 28 maart!

Thanx. Ik hoop het ook. Ik kan me wel voor mijn hoofd slaan dat we 3 jaar geleden niet door gezet hebben. Dan waren we het misschien al kwijt geweest.

Pfff. Kei druk in de straat. Bij elke beweging schieten we half omhoog in de hoop dat het kijkers zijn haha.
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 28 Mrt 2015 15:16

Re: Open huizen-route zaterdag 28 maart!

Dat is wel heel rot en vervelend Mien, kan mij voorstellen dat het heel frustrerend is. Knuffel voor jou!
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

anoniem203

Bericht 28 Mrt 2015 15:18

Re: Open huizen-route zaterdag 28 maart!

Wat ontzettend balen Mien :(
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11149

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 28 Mrt 2015 15:25

Re: Open huizen-route zaterdag 28 maart!

Oh ik leef helemaal met jullie mee. Ons huis woonde niemand meer dus de verkoper heeft een hele middag in een leeg huis gezeten in de hoop op kopers. Helaas voor haar kwam er maar 1 stel kijken die dag, ik vond het zo sneu.

Maar goed wij waren dus de enige kijkers en daardoor konden we het huis nog goedkoper kopen.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem315

Bericht 28 Mrt 2015 15:50

Re: Open huizen-route zaterdag 28 maart!

Mien, wat balen. Hebben jullie haast?

Wij staan er heel relaxt in, we hoeven het niet perse kwijt. Dus als eerst de goedkope huizen verkocht worden om ons heen, dan komt onze tijd vanzelf, zo redeneren we.

De mensen die kwamen kijken, waren heel positief, maar ik denk niet dat zij het kopen. Het waren starters en ze kwamen bij toeval bij ons huis, omdat ze verderop een goedkopere variant hadden bekeken. Ze hadden een lagere zoekopdracht en hadden onze woning zodoende niet gezien op Funda.
<<

Anoniem255

Bericht 28 Mrt 2015 15:55

Re: Open huizen-route zaterdag 28 maart!

We willen hier heel graag weg. Het is geen moeten maar, met name ik, voelen ons hier niet thuis. De wijk gaat steeds verder achteruit.

Er staan er hier ook echt veel te koop. In onze straat alleen al 7 geloof ik (van de 40). En de meeste gaan onder de 160.000 weg. Dat zijn oude mensen die eruit gaan en er weinig aan gedaan hebben.
<<

Silver

Lady-post-a-lot

Berichten: 1395

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:33

Bericht 28 Mrt 2015 16:03

Re: Open huizen-route zaterdag 28 maart!

Mien, wat balen. De moed zou mij ook in de schoenen zakken.

Mijn zwager heeft ook wel aardig wat kijkers gehad. Hopelijk ook een koper kan ie ook weer verder.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7554

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 28 Mrt 2015 16:05

Re: Open huizen-route zaterdag 28 maart!

Wij zijn vandaag bij vijf huizen wezen kijken, en het was overal superdruk. Overal waar we waren waren er tegelijk met ons ook anderen, bij een huis zelfs drie andere stellen tegelijk met ons! En bij het tweede huis waar wij waren, dat was net na half 12, waren wij al de vierde!
Vier huizen waren leuk om gezien te hebben, maar niet echt voor ons. Een huis heeft ons zeer positief verrast, dat leek ons vooraf de minst leuke, maar was juist heel leuk. Of we er verder nog wat mee gaan doen weten we nog niet. In ieder geval hebben we wel weer een beter beeld van wat we wel en niet willen, en van welke wijken we leuk vinden (het was een andere plaats dan waar we nu wonen).
<<

Vlaai

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 28 Mrt 2015 18:10

Re: Open huizen-route zaterdag 28 maart!

Hier zijn er 4 kijkers geweest.
<<

Pomodori

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 520

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:28

Bericht 28 Mrt 2015 18:14

Re: Open huizen-route zaterdag 28 maart!

Hier hebben we er twee gehad, maar denk alleen kijkers geen kopers.
augustus 2013
<<

Siep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3506

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:43

Bericht 28 Mrt 2015 18:32

Re: Open huizen-route zaterdag 28 maart!

Dat is best een aantal Vlaai!

Ik ben benieuwd bij iedereen wat de week gaat brengen (eventueel vervolg bezichtigingen etc?)
Oktober 2016 Juni 2018
Maart 2021⭐
<<

Vlaai

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 28 Mrt 2015 18:52

Re: Open huizen-route zaterdag 28 maart!

De makelaar had nog gebeld hoe het gegaan was en bij 1 huis waren er 8 wezen kijken en bij de overig 0, 1 of 2 dus we mogen niet klagen.
En zeker niet omdat het regende heel de dag, schijnt opkomst te verminderen.
Ik ben heel benieuwd naar komende week.
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:13

Bericht 28 Mrt 2015 19:07

Re: Open huizen-route zaterdag 28 maart!

Wij hebben twee kijkers gehad. Een was een vriendin van mijn moeder die erg enthousiast is over ons huis, maar die is al wat op leeftijd en loopt ook moeizaam. Bij ons moet je vijf treden op voor je in ons appartement bent. Klein stukje maar als je al wat slecht ter been bent niet handig. Ook wilde ze dat haar kat naar buiten kan gaan, maar dat gaat eigenlijk niet. Dus denk niet dat ze potentiële koper zal zijn. De eerste kijkers waren ouders van een meid/vrouw die echt niet kon vandaag, maar enorm geïnteresseerd is in ons huis. Want wat bleek, ze probeert al twee weken een bezichtiging te plannen bij onze makelaar maar hoort maar niets terug. Man wist niet wat hij hoorde (ik was aan het werk en dus niet thuis). Zijn dus boos op de makelaar en gaan hem maandag meteen bellen voor een gesprek. Is namelijk niet de eerste keer dat hij erg laks is. Maar die meid wil dus binnenkort zelf komen kijken. Dus hopelijk kan er snel een bezichtiging plaats vinden. Ze heeft namelijk twee huizen op het oog en heel specifiek in waar ze wil wonen. Bij het andere huis heeft ze volgende week een bezichtiging staan. Hoop echt dat dit wat gaat worden, maar durf het nog niet te hopen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:12

Bericht 29 Mrt 2015 11:36

Re: Open huizen-route zaterdag 28 maart!

Gisteren hebben wij 3 huizen bezocht. Haha, bij een huis moesten we wel heel erg lachen. We kwamen onze buren daar tegen! Op dat huis hebben we trouwens ook een bod gedaan. Spannend! :)
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
<<

Pomodori

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 520

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:28

Bericht 30 Mrt 2015 10:33

Re: Open huizen-route zaterdag 28 maart!

Framboos hebben jullie de makelaar al gesproken? het klinkt in elk geval wel goed deze kijker!
CC, wat spannend een bod zeg! Weet je al wat meer?

Wij hebben in elk geval morgen ook nog een bezichtiging. mijn man heeft het geregeld dus ik weet niet of het een nieuwe is of een herhaling. Ik heb hem nog niet gesproken.
augustus 2013
<<

Anoniem154

Bericht 30 Mrt 2015 11:32

Re: Open huizen-route zaterdag 28 maart!

Slecht zeg framboos...van die makelaar. Wij hebben de waarde van de makelaar erg overschat...
In de plaats waar wij kijken is 1 hoofdmakelaar, en wat kantoren van nabije plaatsen.

De makelaar vertelt 0,0 over een huis...hoop voor de verkopers dat ze weinig courtage moeten betalen.
<<

Vlaai

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 30 Mrt 2015 13:26

Re: Open huizen-route zaterdag 28 maart!

Wat slecht Framboos!

Hier heeft de makelaar de 4 bezoekers benaderd:
2 niet te pakken gekregen telefonisch, gemaild.
1 die vonden het een leuk huis, gaan deze week nog naar een ander huis kijken en hebben half volgende week weer contact met onze makelaar.
En over 1 staat nog geen terugkoppeling in het dossier.
<<

Chocolate Cookie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1219

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:12

Bericht 30 Mrt 2015 17:37

Re: Open huizen-route zaterdag 28 maart!

Pomodori schreef:CC, wat spannend een bod zeg! Weet je al wat meer?


Ik heb het al in grotere lijnen verteld in de huizenjachtopic. We hadden geen tegenreactie gekregen. We kregen van de makelaar de mogelijk een tweede bod te doen. Dat hebben we gedaan en dat is nu weer afwachten.
<-- Met mijn avatar hoop ik stiekem dat iedereen trek krijgt :razz:

Blog.
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers