Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Feest organiseren -> hoe en hoe geheim houden?

<<

PlugInBaby

Kwebbel

Berichten: 348

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:25

Bericht 13 Mrt 2015 14:23

Feest organiseren -> hoe en hoe geheim houden?

Binnenkort zijn mijn ouders 30 jaar getrouwd, en we hebben besloten om een feest voor ze te organiseren bij hun favoriete kroeg waar ze al tig jaar komen. Het is dus de bedoeling dat ze er verder niets van komen te weten, maar hoe krijgen we dat voor elkaar? Iemand succeservaringen om te delen? :p en wat voor smoes zouden jullie gebruiken/hebben jullie gebruikt om ze mee te lokken? Ik ga ook heel erg hard duimen dat ze zelf niets willen organiseren.. Heb zoiets nog nooit eerder georganiseerd dus tips&tricks zijn welkom :-)
<<

MrsMath

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2657

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:28

Bericht 13 Mrt 2015 15:30

Re: Feest organiseren -> hoe en hoe geheim houden?

Makkelijkste manier om het geheim te houden is ze zelf uit te nodigen voor een etentje ofzo.
L 7-10-2011
N 23-5-2013
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5683

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 13 Mrt 2015 15:31

Re: Feest organiseren -> hoe en hoe geheim houden?

Iedereen die uitgenodigd is op bellen en om een email vragen.
Dan kun je daar de uitnodig naar toe sturen en er in grote letters bij zetten dat het geheim moet blijven.

Daar iedereen om 20 uur verwelkomen en zorgen dat je ouders er om 20.30 uur zijn. Die ga je ophalen en zeg je dat je met ze een borrel wilt drinken op jou kosten voor hun huwelijk (wel van te voren melden, zodat ze wel een beetje leuke kleding aan hebben bijvoorbeeld)
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5683

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 13 Mrt 2015 15:33

Re: Feest organiseren -> hoe en hoe geheim houden?

Ben je met meerdere die het willen organiseren. Want idd je ouders bij je thuis uitnodigen om wat te eten tgv hun huwelijk is dan een mooie afleiding.
Dan neem je zo met een rondje lopen mee naar het café.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

PlugInBaby

Kwebbel

Berichten: 348

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:25

Bericht 13 Mrt 2015 17:11

Re: Feest organiseren -> hoe en hoe geheim houden?

Alleen dat etentje zou dan thuis plaats moeten vinden..omdat we gegeten moeten hebben als we naar het feest gaan. Ik zit inderdaad een beetje met kleding in m'n maag, we moeten ze dan wel een beetje sturen zodat ze zich een beetje opdoffen.

Mailadressen heb ik al bijna compleet, zet er idd dan in koeienletters bij dat het geheim moet blijven. Bij de locatie heb ik al gereserveerd en ze weten dat het een verrassing is. Misschien kunnen we voorstellen om een ijsje te gaan eten na het eten..borrelen doen we nooit dus dat is raar. (En de locatie is op loopafstand van hun huis) Nu hoop ik ook heel erg dat mn moeder het niet in d'r bol haalt om zelf iets te gaan doen, maar dat is even afwachten. We organiseren het trouwens met z'n vieren, dat wil zeggen we betalen het met z'n vieren maar het organiseren zal ik doen gok ik :laughcry:
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 13 Mrt 2015 17:21

Re: Feest organiseren -> hoe en hoe geheim houden?

Zeggen dat je kaartjes voor een theatervoorstelling oid voor ze hebt voor die avond?
Dat is wel een reden om er even extra leuk uit te zien :)
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem205

Bericht 13 Mrt 2015 18:29

Re: Feest organiseren -> hoe en hoe geheim houden?

En al zou je moeder iets willen gaan organiseren, dan kan iedereen toch ook zeggen dat ze niet kunnen? Of je moeder vragen of ze het op een andere datum kan organiseren omdat jullie iets leuks met ze willen gaan doen, maar dat het nog geheim blijft wat het precies wordt? En dat het per se op die dag moet, want anders lukt/kan/wil het niet.
<<

PlugInBaby

Kwebbel

Berichten: 348

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:25

Bericht 14 Mrt 2015 01:08

Re: Feest organiseren -> hoe en hoe geheim houden?

Theater zou ook nog kunnen ja. @oreo, ik ben bang dat dat zo opvalt. Ik heb nu wel een partner in crime, een goede vriendin van m'n moeder, dus mocht ze iets willen organiseren dan kan zij evt helpen om dat uit d'r hoofd te praten/te zeggen dat ze het later moet doen oid.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11407

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 14 Mrt 2015 09:40

Re: Feest organiseren -> hoe en hoe geheim houden?

Je ouders laten afspreken met vrienden (of de vrienden die in het complot zitten, met ouders) laten afspreken op de locatie. Zo heeft mijn zwager niks door gehad van een feestje voor hem. Ook omdat vrienden hem appte op de dag om hem te feliciteren voor zijn verjaardag enzo.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Angela

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 556

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:26

Bericht 14 Mrt 2015 11:30

Re: Feest organiseren -> hoe en hoe geheim houden?

Wij hebben ooit een feest voor mijn vader georganiseerd en hebben hem eerst een dagje weg laten gaan. Misschien kun je dat met je ouders ook doen? Dat die vriendin bv met ze gaat eten ergens en ze dan meeneemt naar de kroeg? Zorg in ieder geval dat ze die dag uitgenodigd zijn voor iets zodat ze hem vrij houden.

Laat je de kroeg alles regelen? Als je bv zelf nog wat moet regelen daar, zoals de aankleding, dan is het wel makkelijker om niet zelf wat met je ouders vooraf te doen. Of je moet al eerder op de dag terecht kunnen.

Als je denkt dat ze in hun gewone kloffie zullen gaan en dat niet wilt kun je evt ook nog wat feestelijke kleding meenemen naar de kroeg zodat ze zich nog om kunnen kleden als ze eenmaal weten dat het feest voor hen is.

Ik vond het superleuk om dit te kunnen doen maar ook zenuwslopend en ik heb gezegd het nooit meer te doen :silent: Mijn vader is ook wel de verkeerde persoon om zoiets voor te regelen, als hij iets vermoed dan gaat ie vragen stellen, uitlokken :12:
Those we loved don't go away, they still walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still loved, still missed, still very dear!
<<

PlugInBaby

Kwebbel

Berichten: 348

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:25

Bericht 16 Mrt 2015 16:14

Re: Feest organiseren -> hoe en hoe geheim houden?

@jip, dat lijkt me relaxed als het zo zou gaan haha. Alleen gaat die vlieger niet op, want als ze daar wat afspreken weten ze het al meteen. Alles voelt voor mij ook heel doorzichtig, weet niet of het oom echt zo is, maar goed.

@angela, die dag vrijhouden dat zal wel loslopen. De 'echte' dag is de dag erna, dus misschien gewoon thuis een etentje oid met opdoffen dan wel, of toch theater of zo, dat zijn de beste opties denk ik.

Ik ken de jongen van wie de kroeg is, dus qua versiering komt dat wel goed denk ik, kan ik vast wel eerder die dag doen. Ik denk dat ik na afloop jouw mening deel, eens maar nooit weer haha, maar goed, we zullen zien. Vind het erg leuk en spannend om te doen allemaal, denk dat ze echt rete blij zullen zijn, dus dat is het dan wel waard :-)

Was het bij jou wel gelukt om het geheim te houden? Daar hoop ik echt op..ben alleen bang dat het niet gaat lukken, maar goed, even afkloppen dan haha.
<<

Angela

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 556

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:26

Bericht 16 Mrt 2015 20:23

Re: Feest organiseren -> hoe en hoe geheim houden?

Nou ja, gelukt... mijn vader begon enkele weken voor het feest dat hij misschien toch maar wat moest doen :eyes: :palm: Dat hebben we afgehouden en op zijn verjaardag zelf hebben we wat mensen uitgenodigd. Het feest was een week later, door omstandigheden ging dat niet anders.
En mijn vader is zo iemand die altijd roept 'Ik wist wel dat er wat kwam!'. Dus ik denk dat hij wel in de gaten heeft gehad dat er iets speelde maar niet hoe, wat, waar. Zijn gezicht bij het zien van al die mensen was onbetaalbaar :thumbup: :ja:

Succes!
Those we loved don't go away, they still walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still loved, still missed, still very dear!
<<

PlugInBaby

Kwebbel

Berichten: 348

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:25

Bericht 19 Mrt 2015 17:13

Re: Feest organiseren -> hoe en hoe geheim houden?

Klinkt goed! en thanks :-)
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 20 Mrt 2015 11:44

Re: Feest organiseren -> hoe en hoe geheim houden?

Toen mijn schoonmoeder en haar zus 60 jaar werden. Hebben mijn man en ik en zijn neef en nicht met aanhang ook een feest georganiseerd. Toevallig waren ze op een zondag jarig dus dat kwam mooi uit.
Ze dachten dat ze met een broer uiteten gingen maar werden toen naar de feestlocatie gebracht. Daar waren al familie en vrienden we hadden een barbeque.
2014 2016

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Google Adsense [Bot]