Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke maat zomerjasje raden jullie aan?

<<

Anoniem96

Bericht 11 Mrt 2015 17:07

Welke maat zomerjasje raden jullie aan?

Als hij nu maat 74 heeft ?
80 of 86 ?

Zo moeilijk inschatten !
<<

Anoniem315

Bericht 11 Mrt 2015 17:13

Re: Welke maat zomerjasje raden jullie aan?

Te groot is nooit erg, dus 86.
<<

Anoniem96

Bericht 11 Mrt 2015 17:17

Re: Welke maat zomerjasje raden jullie aan?

Ik wil wel dat zijn handjes erdoor komen, nu heeft hij een jasje waarin ze nog steeds verstopt zitten haha.. Omvouwen lukt niet.
<<

Anoniem97

Bericht 11 Mrt 2015 17:41

Re: Welke maat zomerjasje raden jullie aan?

Als hij net in 74 zit dan zou ik 80 nemen. En als je heel erg twijfelt dan gewoon ff passen.
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 11 Mrt 2015 17:43

Re: Welke maat zomerjasje raden jullie aan?

Ik zou 86 nemen. Al ligt dat ook erg aan het merk. Een zomerjasje is natuurlijk een stuk dunner, dus de mouwen zijn wel om te vouwen. Ze droeg toen wel net maat 80 in de zomer.

Onze dochter droeg vorig zomer maatje 86 van jasje (Frendz), haar winterjas is nu ook 86 (frendz). Deze zomer ga ik voor een 92.
<<

Patsy

Bericht 11 Mrt 2015 18:06

Re: Welke maat zomerjasje raden jullie aan?

Gaia schreef:Als hij net in 74 zit dan zou ik 80 nemen. En als je heel erg twijfelt dan gewoon ff passen.



Dit. Het ene jasje valt ook groter dan het andere jasje.
<<

Linvi

Bericht 11 Mrt 2015 19:43

Re: Welke maat zomerjasje raden jullie aan?

Ik had zelf vorig jaar zomer hetzelfde voor de winter. Hij zat in 74 en heb 80 gedaan en die past nu nog steeds prima!
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3165

Geregistreerd: 13 Apr 2014 10:04

Bericht 11 Mrt 2015 19:49

Re: Welke maat zomerjasje raden jullie aan?

Mats is nu net naar maat 80 en ik heb ook een jasje in die maat gekocht. Luuk heeft daar bijna een jaar in gezeten. En mocht het in de loop van de zomer te klein worden koop ik er nog wel een jasje bij in de uitverkoop.
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Anoniem166

Bericht 11 Mrt 2015 20:28

Re: Welke maat zomerjasje raden jullie aan?

Ik zou maat 80 doen. De meeste kinderen groeien al iets minder hard rond die maten en mijn ervaring is dat jasjes, ook als ze klein uitvallen, toch nog ruim genoeg zijn. Ik heb steeds jassen gekocht in de maat waarin dochter zat en zowel haar zomerjas als haar winterjassen heeft ze het jaar daarop nog aangekund, terwijl ze toen toch alweer een maat of twee maten verder was.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers