Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Birkenstocks kunnen ze nog?

<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 11 Mrt 2015 23:03

Re: Birkenstocks kunnen ze nog?

Ik blijf mijn zwarte Madrids gewoon dragen deze zomer. Ik doe ze niet naar mijn werk aan (kantoorbaan), maar ik draag ze thuis, naar de supermarkt en op vakantie heel veel. Ik vind ze echt heerlijk lopen!
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 11 Mrt 2015 23:12

Re: Birkenstocks kunnen ze nog?

Ik doe mijn Jezusslippers ook gewoon weer aan.
Die van Marni vind ik wel echt te degelijk, krijg daar een beetje het gevoel van de Oostduitse kogelstootster bij die haar oksels niet scheert.

Verder heb ik nog sleehakken van Bjorn Borg maar die zijn helaas te klein geworden.

Dus... tijd voor nieuwe sandaaltjes, slippers en hakjes!
04-2014
10-2015
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 11 Mrt 2015 23:21

Re: Birkenstocks kunnen ze nog?

Of ze nog kunnen of niet, ik trek ze gewoon weer aan. Ik heb de overbekende teenslipperversie (naam van het model vergeten) en heb drie kleuren. Als ik eerlijk ben heb ik ze nooit prachtig gevonden, maar ze lopen gewoon heerlijk. Ik kan er hele dagen op lopen en dat kan ik met andere slippers niet snel. Dus hip of niet, mij zal je er met mooi weer toch geregeld mee zien lopen.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12142

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 12 Mrt 2015 00:27

Re: Birkenstocks kunnen ze nog?

Ik doe ze ook nog aan ze zitten heerlijk.
Afbeelding
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 12 Mrt 2015 00:29

Re: Birkenstocks kunnen ze nog?

Ik vind ze niet mooi, nooit mooi gevonden ook. Ik heb sowieso weinig met slippers trouwens.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 12 Mrt 2015 10:16

Re: Birkenstocks kunnen ze nog?

Ik vind dit model niet meer zo leuk (al heb ik ze zelf nog wel want ze zitten zo lekker!):
Afbeelding

Deze daarentegen vind ik wel heel erg leuk en die ga ik van de zomer gewoon weer dragen:
Afbeelding

Van die bovenste krijg je ook zulke rare strepen op je voeten als je bruin wordt, haha.

♥♥
<<

Anoniem304

Bericht 12 Mrt 2015 10:17

Re: Birkenstocks kunnen ze nog?

Ik vind die Gizeh nog steeds wel leuk!
<<

Anoniem205

Bericht 12 Mrt 2015 14:45

Re: Birkenstocks kunnen ze nog?

het boeit me werkelijk geen seconde of het mooi is of dat ze nog kunnen of niet. Ik vind comfort erg belangrijk en de gizeh is het enige model waar ik fatsoenlijk op kan lopen in de zomer.

Waar ik dan wel weer heel erg van baal is dat ze variant met witte zool (en licht gekleurd voetbed) bijna niet meer verkopen, alleen in de wit matte kleur. De zwarte variant zit niet fijn aan mijn voeten.
<<

Anoniem315

Bericht 12 Mrt 2015 14:51

Re: Birkenstocks kunnen ze nog?

Ik heb niks met Birkenstocks. Nooit gehad ook. Ze zitten me, in tegenstelling tot wat iedereen zegt, ook niet lekker.

Gewoon doen wat jij leuk vindt en wat jij lekker vindt zitten.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11568

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 12 Mrt 2015 15:25

Re: Birkenstocks kunnen ze nog?

Exo de eerste paar keer vind ik ze ook niet fantastisch zitten. Had ze toen alleen al gekocht dus toch maar aangetrokken want moest wat. En na een tijdje zitten ze echt fantastisch het kurk moet even iets naar je voet gaan staan.
Heb nu door de zwangerschap al wat meer vermoeide benen dus ben heel blij als ik straks mijn bircks weer aan kan.
2015 💙
<<

Anoniem331

Bericht 12 Mrt 2015 18:18

Re: Birkenstocks kunnen ze nog?

Ik heb de mijne binnen handbereik, zijn echt de enige vorm van zomerschoenen die ik op het werk kan dragen. Mooi of niet mooi maakt me dan niet uit.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25110

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 12 Mrt 2015 18:21

Re: Birkenstocks kunnen ze nog?

Ik vond ze in het begin ook hels, ik dacht echt dat ik een miskoop had begaan! Deden vet zeer! Maar twee dagen later begonnen ze zich naar mijn voeten te vormen en sindsdien liepen ze heerlijk.
❤ 7 juni 2018
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 12 Mrt 2015 18:26

Re: Birkenstocks kunnen ze nog?

Na een week kon ik er nog niet op lopen. Dus nee, ook voor mij geen birckenstocks.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers