Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Is dit zeker 100% van Facebook?

<<

caribbeanlover

Bericht 10 Mrt 2015 00:15

Is dit zeker 100% van Facebook?

Dat als je op iemands page kijkt dat diegene daar nooit achter kan komen? Bij Hyves was dat wel zo, dan kan je zien hoe vaak wie en wanneer jouw profiel had bekeken.

Het gekke is dat ik bepaalde mensen wel kan vinden via andersmans page, maar zodra ik zelf de naam exact hetzelfde intoets zijn ze niet te vinden.
Hoe kan dat?
<<

Anoniem107

Bericht 10 Mrt 2015 07:11

Re: Is dit zeker 100% van Facebook?

Dat heeft te maken met privacy-instellingen denk ik, dat je ze via de zoekfunctie niet ziet. En volgens mij weten mensen niet dat je op hun profiel hebt gekeken. Althans, dat hoop ik niet, ik beheer de Facebookpagina van mijn werk en ik kan het nooit laten de profielen te bekijken van ouders van m'n werk die de pagina liken :redface: Bij Hyves moest je om dat soort dingen te weten exclusieve member voor zijn, en zoiets heeft Facebook niet. Ik kan zelf ook niet zien hoe vaak er op mijn profiel is gekeken en door wie.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 10 Mrt 2015 07:18

Re: Is dit zeker 100% van Facebook?

Het zou kunnen dat je geblokkeerd bent door die personen, dan kun je ze inderdaad niet vinden met de zoekfunctie maar wel via anderen.
#teammaple🍁
<<

Anoniem193

Bericht 10 Mrt 2015 08:02

Re: Is dit zeker 100% van Facebook?

Urban Naked schreef:Het zou kunnen dat je geblokkeerd bent door die personen, dan kun je ze inderdaad niet vinden met de zoekfunctie maar wel via anderen.


Als je geblokkeerd bent dan zie je diegene helemaal nergens meer. Ook niet in (openbare) reacties oid
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 10 Mrt 2015 08:54

Re: Is dit zeker 100% van Facebook?

Ik heb een andere ervaring alibi.
#teammaple🍁
<<

Anoniem122

Bericht 10 Mrt 2015 08:59

Re: Is dit zeker 100% van Facebook?

Urban Naked schreef:Ik heb een andere ervaring alibi.


Wat Alibi zegt klopt wel, je kan die persoon zijn hele profiel niet zien en ook de reacties niet. Lijkt alsof die persoon geen FB heeft. Ook Tags kan je niet zien en die persoon is ook niet zichtbaar in iemand zn vriendenlijst.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 10 Mrt 2015 09:01

Re: Is dit zeker 100% van Facebook?

Een aantal jaar geleden ben ik eens geblokt en ik kon diegene inderdaad niet meer vinden via de zoekfunctie, maar wel via een gemeenschappelijke vriend.
#teammaple🍁
<<

Anoniem122

Bericht 10 Mrt 2015 09:04

Re: Is dit zeker 100% van Facebook?

Urban Naked schreef:Een aantal jaar geleden ben ik eens geblokt en ik kon diegene inderdaad niet meer vinden via de zoekfunctie, maar wel via een gemeenschappelijke vriend.


Dan is dat veranderd, ik ben laatst geblokt en kan die hele persoon niet meer zien en ook geen reacties of via een gemeenschappelijke vriend.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 10 Mrt 2015 09:05

Re: Is dit zeker 100% van Facebook?

Hmm maf.
#teammaple🍁
<<

caribbeanlover

Bericht 10 Mrt 2015 09:33

Re: Is dit zeker 100% van Facebook?

Dat van blokkeren ken ik. Heb zelf meerdere mensen geblokkeerd en kan dus niks van ze zien wat wel jammer is opzich. Als je niet wil dat iemand je lastig valt en je wilt diegene blokkeren heb je geen keuze.

Ik was nog niet helemaal wakker denk ik, want ik had diegene waar het nu om ging verkeerd geschreven met 1 letter teveel.

Bedankt iig voor jullie hulp. :yes:
<<

Anoniem193

Bericht 10 Mrt 2015 10:57

Re: Is dit zeker 100% van Facebook?

Urban Naked schreef:Een aantal jaar geleden ben ik eens geblokt en ik kon diegene inderdaad niet meer vinden via de zoekfunctie, maar wel via een gemeenschappelijke vriend.


Idd of het is veranderd, of je bent niet geblokkeerd en diegene heeft uitgezet dat hij vindbaar is via de zoekfunctie. Dat kan namelijk ook.
<<

Anoniem260

Bericht 10 Mrt 2015 22:26

Re: Is dit zeker 100% van Facebook?

Je hebt soms van die vriendschaps-voorstellen, zo van 'misschien ken je deze mensen ook'. Soms zijn dat vrienden-van-vrienden, maar soms volgens mij ook mensen die jouw pagina hebben bekeken.

(Wij kwamen deze zomer op vakantie een oud-docent van de opleiding tegen in de supermarkt, maar hebben hem niet aangesproken. Een dag later stond hij als vriend-suggestie in dat lijstje, vandaar bovenstaande theorie :P )
<<

caribbeanlover

Bericht 10 Mrt 2015 23:25

Re: Is dit zeker 100% van Facebook?

Voor zover kan dat niet dat er mensen verschijnen die jouw profiel hebben bekeken en dat er dan bij staat ''misschien ken je deze mensen''.
<<

Anoniem260

Bericht 10 Mrt 2015 23:36

Re: Is dit zeker 100% van Facebook?

Hoe bedoel je "voor zover"? Hoe weet je dat zo zeker? Jij opent toch een topic met een vraag daarover?
<<

Anoniem107

Bericht 11 Mrt 2015 00:52

Re: Is dit zeker 100% van Facebook?

caribbeanlover schreef:Voor zover kan dat niet dat er mensen verschijnen die jouw profiel hebben bekeken en dat er dan bij staat ''misschien ken je deze mensen''.

Volens mij kan dat wel. Ik heb ook ineens wel eens dat ermensen tussen staan die ik wel ken, maar dan hebben we helemaal geen gemeenschappelijke vrienden ofzo. Geen idee hoe die er anders tussen moeten komen.
<<

caribbeanlover

Bericht 11 Mrt 2015 09:46

Re: Is dit zeker 100% van Facebook?

Jerry schreef:Hoe bedoel je "voor zover"? Hoe weet je dat zo zeker? Jij opent toch een topic met een vraag daarover?


Klopt je hebt helemaal gelijk. Zo kijk ik soms op een FB van iemand die ik vroeger niet mocht, maar zij heeft het voor een deel afgeschermd. Soms zie ik dan recht in beeld haar staan en dan staat erbij ''toevoegen''.
Dat is bij haar wellicht ook zo en zo weet zij dat ik op haar FB kijk.
Dus echt ''veilig'' is men ook niet en is het eigenlijk bijna zoals bij Hyves.
<<

Anoniem131

Bericht 11 Mrt 2015 10:36

Re: Is dit zeker 100% van Facebook?

Maple schreef:
caribbeanlover schreef:Voor zover kan dat niet dat er mensen verschijnen die jouw profiel hebben bekeken en dat er dan bij staat ''misschien ken je deze mensen''.

Volens mij kan dat wel. Ik heb ook ineens wel eens dat ermensen tussen staan die ik wel ken, maar dan hebben we helemaal geen gemeenschappelijke vrienden ofzo. Geen idee hoe die er anders tussen moeten komen.
bij mij heeft dat ermee te maken dat ik hun telefoonnummer in m'n telefoon heb.
<<

caribbeanlover

Bericht 11 Mrt 2015 12:27

Re: Is dit zeker 100% van Facebook?

Verwarrend zeg, nou snap ik er helemaal niks meer van!
<<

Anoniem313

Bericht 11 Mrt 2015 12:40

Re: Is dit zeker 100% van Facebook?

Als je de FB app op je telefoon hebt, heb je waarschijnlijk toestemming gegeven dat FB toegang heeft tot je contacten.
<<

Anoniem107

Bericht 11 Mrt 2015 14:08

Re: Is dit zeker 100% van Facebook?

Francaise schreef:
Maple schreef:
caribbeanlover schreef:Voor zover kan dat niet dat er mensen verschijnen die jouw profiel hebben bekeken en dat er dan bij staat ''misschien ken je deze mensen''.

Volens mij kan dat wel. Ik heb ook ineens wel eens dat ermensen tussen staan die ik wel ken, maar dan hebben we helemaal geen gemeenschappelijke vrienden ofzo. Geen idee hoe die er anders tussen moeten komen.
bij mij heeft dat ermee te maken dat ik hun telefoonnummer in m'n telefoon heb.

Ik heb m'n telefoonnummer niet aan facebook gekoppeld.
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 11 Mrt 2015 14:57

Re: Is dit zeker 100% van Facebook?

Heb je je school / sportclub / woonplaats in je profiel staan? Daar heeft het volgens mij ook mee te maken als er daar gemeenschappelijke factoren in zitten.
<<

caribbeanlover

Bericht 16 Mrt 2015 12:26

Re: Is dit zeker 100% van Facebook?

Als ik vaak op de FB van ene Truus kijk noem even een voorbeeld, dan zie ik haar wel eens rechts onderin staan als ik mijn eigen pagina kijk. Er staat dan bij dat ik diegene kan toevoegen.
Het lijkt mij niet dat diegene waarvan je vaak op hun FB kijkt dat die dan rechts onderin mij zien zodat ze mij kunnen uitnodigen. Dat klopt toch?
<<

Anoniem304

Bericht 16 Mrt 2015 12:29

Re: Is dit zeker 100% van Facebook?

caribbeanlover schreef:Het lijkt mij niet dat diegene waarvan je vaak op hun FB kijkt dat die dan rechts onderin mij zien zodat ze mij kunnen uitnodigen. Dat klopt toch?

Klopt.
<<

caribbeanlover

Bericht 16 Mrt 2015 12:32

Re: Is dit zeker 100% van Facebook?

Aha dus mooi dat die niet kunnen weten dat ik op hun FB heb gekeken.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers