Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kat & open huizen route

<<

Anoniem87

Bericht 28 Sep 2013 18:28

Re: Kat & open huizen route

De kat is gisteren dus even bij m'n ouders geweest, gewoon een uurtje in het mandje. Dat ging gelukkig erg goed. Hij mag daarom zaterdag met Open Huizen Dag ook komen logeren :) Hij gaat dan gewoon met kattenbak en bakje voer/water in de computerkamer bij m'n ouders, dus dan heeft hij ook geen last van de andere kat. Het probleem is voorlopig dus opgelost :thumbup:
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 28 Sep 2013 18:40

Re: Kat & open huizen route

Jerry schreef:
Ooh La La! schreef:Wij hebben onze kat ruim 9 maanden bij mijn schoonouders laten logeren ivm kijkers.


Waarom? Je hebt toch niet 9 maanden lang iedere dag kijkers en ze komen toch niet onverwachts?


Klopt, maar zeker het eerste half jaar hebben wij wel heel veel kijkers gehad en zat er vaak maar 1 dag tussen het telefoontje van de makelaar en de bezichtiging. Én we woonden op nog geen 50 m2, dan is een drukke kat, kattenbak en krabpaal overbodige opvulling van de ruimte.

Daarnaast was onze kat nogal gestresst vanwege alle veranderingen in huis (we hebben nog behoorlijk wat geklust om kleine dingetjes te fiksen). Daarom vonden we het beter om haar een tijdje in een rustige omgeving te zetten ipv thuis met allerlei vreemden om zich heen.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem16

Bericht 28 Sep 2013 21:14

Re: Kat & open huizen route

En even in de schuur/ berging ofzo?
<<

Anoniem260

Bericht 29 Sep 2013 11:10

Re: Kat & open huizen route

Ooh La La! schreef:
Jerry schreef:
Ooh La La! schreef:Wij hebben onze kat ruim 9 maanden bij mijn schoonouders laten logeren ivm kijkers.


Waarom? Je hebt toch niet 9 maanden lang iedere dag kijkers en ze komen toch niet onverwachts?


Klopt, maar zeker het eerste half jaar hebben wij wel heel veel kijkers gehad en zat er vaak maar 1 dag tussen het telefoontje van de makelaar en de bezichtiging. Én we woonden op nog geen 50 m2, dan is een drukke kat, kattenbak en krabpaal overbodige opvulling van de ruimte.

Daarnaast was onze kat nogal gestresst vanwege alle veranderingen in huis (we hebben nog behoorlijk wat geklust om kleine dingetjes te fiksen). Daarom vonden we het beter om haar een tijdje in een rustige omgeving te zetten ipv thuis met allerlei vreemden om zich heen.



ahzoooo :wink:
<<

Anoniem162

Bericht 29 Sep 2013 13:10

Re: Kat & open huizen route

Elin, fijn dat je het zo kunt oplossen, dan hoef je je daar ook geen zorgen over te maken.
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 29 Sep 2013 13:16

Re: Kat & open huizen route

Fijn dat je het zo kan oplossen! Succes met de open huizen route! Hopelijk raakt je appartement snel verkocht :D
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

Anoniem2

Bericht 29 Sep 2013 18:54

Re: Kat & open huizen route

Ben benieuwd hoe mijn ouders dat gaan doen met de hond en hun 3 katten...
<<

Salome

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6815

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:33

Bericht 29 Sep 2013 19:17

Re: Kat & open huizen route

Ik zou de kat even tijdelijk in een reismandje doen en als er bezoekers komen zou ik de kat meenemen in de auto of anders even in de berging zetten. Het is maar voor eventjes.

Bij een openhuizendag snap ik dat dit lastig is.
2016
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers