Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Weekplannen

<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 09 Mrt 2015 15:18

Weekplannen

Wat zijn jullie plannen voor deze week? Gaan jullie nog wat bijzonders doen?

Maandag - vanmorgen heb ik gewerkt, nu ben ik lekker een beetje aan het uitrusten want ik heb ontzettend slecht geslapen, daarnet lekker op de bank tv gekeken, nu lig ik even lekker op mijn bed en ik ga een boek lezen zo, verder werk ik vanmiddag even wat wasjes weg en straks nog even naar mijn Italiaanse huiswerk kijken, vanavond naar dansen als ik me dan beter voel
Dinsdag - overdag werken, 's avonds cursus Italiaans
Woensdag en donderdag - ochtend geen plannen, middag en avond werken
Vrijdag - 's morgens naar de tandarts voor controle, blegh, verder willen mijn man en ik die dag wat leuks gaan doen met zijn tweetjes waarschijnlijk maar we weten nog niet helemaal wat, misschien naar een museum ofzo
Zaterdag - ochtend even werken, ik ben denk ik rond twaalf uur klaar, verder nog geen plannen
Zondag - nog geen plannen

Fijne week allemaal!
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 01:06

Bericht 09 Mrt 2015 15:56

Re: Weekplannen

Vandaag lekker vrij. Heb vanmorgen massage gehad, daarna rustig dagje. Was gedraaid, papieren voor de belastingaangifte uitgezocht. Zo nog even naar t dorp, paar boodschappen halen. En vanavond lekker uit eten met m'n familie. Zinin!
Dinsdag, woensdag en donderdag: werken van 10.30 tot 22 uur
Vrijdag: vrij!, bruiloft van vrienden. We zijn daggasten, heel veel zin in.
Zaterdag: uitslapen, overdag willen we vakantie gaan boeken bij het reisbureau, en nog even de stad in, in de avond moet ik werken van 19 tot 23 uur
Zondag: werken van 10.30 tot 21 uur
<<

Anoniem119

Bericht 09 Mrt 2015 16:00

Re: Weekplannen

Ik ga een leuke week tegemoet!

Maandag: Overdag rustig aan, 's nachts werken
Dinsdag: Overdag slapen, 's nachts werken
Woensdag: Overdag slapen, 's nachts werken
Donderdag: Vrij. Eventjes bijslapen, cadeautje kopen voor zus in het dorp, verder rustig aan doen
Vrijdag: Vrij. Proefkapsel en make-up, en 's avonds uiteten met m'n zus en ze blijft logeren
Zaterdag: Vrij. Brunchen met zus en vriend, verder nog geen plannen
Zondag: Vrij. Nog geen plannen

Lekker vier dagen vrij dus! (Mag ook wel na straks acht dagen werken). Lekker weekje dus!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 09 Mrt 2015 16:05

Re: Weekplannen

vandaag gewerkt tot 12 vanmiddag met mijn opa naar het ziekenhuis geweest van 13 tot nu net. Vanavond naar yoga
dinsdag werken van 9-18
woensdag werken van 8-13 en om 15 naar de sportschool
donderdag werken van 8-13 en smiddags naar ziekenhuis met mijn moeder
vrijdag werken van 8-13
zaterdag als het droog is een stuk wandelen
zondag naar een beurs vrouw met mijn moeder
Afbeelding
<<

Annouk.

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 152

Geregistreerd: 06 Okt 2013 19:37

Bericht 09 Mrt 2015 16:38

Re: Weekplannen

Maandag: stage en vanavond naar een vriendin
Dinsdag: stage en 's avonds behendigheid met de hond
Woensdag: stage en 's avond trampoline springen
Donderdag: stage
Vrijdag: naar de tandarts
Zaterdag: behendigheid met de hond
Zondag: niks
Stand up for what you believe in, even if you're standing alone.
<<

Nicole

Kwebbel

Berichten: 257

Geregistreerd: 03 Sep 2013 11:41

Bericht 09 Mrt 2015 17:03

Re: Weekplannen

Maandag: ochtend en middag werken, vanavond theetjes drinken en flink bijkletsen met een vriendin
Dinsdag: ochtend en middag werken, 's avonds sporten
Woensdag: ochtend en middag werken, 's avonds hapje eten en bijkletsen met een vriendin
Donderdag: ochtend en middag werken, 's avonds sporten
Vrijdag: ochtend en middag werken, 's avonds met vriendinnen borrelen
Zaterdag: 's middags lekker lui doorbrengen met mijn vriend, 's avonds met vriendinnen uiteten en op stap
Zondag: helemaal niks, relaxdag samen met mijn vriend en waarschijnlijk een rondje harlopen met zijn tweeen
Een blog over gezond eten en drinken zonder E-nummers, geraffineerde suikers en ingrediënten die jij niet kent, check: http://blog.nicoles-choice.nl/
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:06

Bericht 09 Mrt 2015 19:21

Re: Weekplannen

Maandag: Werken. Vanavond samen The Blacklist kijken en daarna gelijk door naar bed. Slaap al een aantal nachten niet zo best, dus moe!
Dinsdag: Werken.
Woensdag: 20 weken echo :heart: en controle bij de VK. 's Middags een beetje in huis bezig oid.
Donderdag: Werken.
Vrijdag: Huishouddag en 's avonds verjaardag van schoonmoeder.
Zaterdag + zondag: Nog geen echte plannen. Boodschappen doen en wasjes draaien, verder zien we wel.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Snirp

Major Yipyapper

Berichten: 4821

Geregistreerd: 22 Nov 2013 07:57

Bericht 09 Mrt 2015 21:53

Re: Weekplannen

De hele week vrij, samen met mijn man.
Wat er op onze planning staat? Wennen aan ons leven als gezinnetje, kraambezoek ontvangen en af en toe lekker een rondje naar buiten met onze kleine meneer. Morgen voor het eerst een blokje om :cheering:
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 10 Mrt 2015 09:14

Re: Weekplannen

Gisteren: Naar school geweest.
Vandaag: Vrije dag, bezig met studie
Woensdag: Vrije dag, bezig met studie
Donderdag: Werken van 07.30 - 13.00, daarna even de stad in heb om 15.30 uur tussen evaluatie,
Vrijdag: Werken van 07.30 - 15.00 uur, verder geen plannen
Zaterdag: Werken van 07.30 - 15.00 uur, verder geen plannen
Zondag: Werken van 07.30 - 15.00 uur, verder geen plannen
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem149

Bericht 10 Mrt 2015 14:15

Re: Weekplannen

Ik heb me deze week ziek gemeld op het werk en ben van plan behalve hier en daar wat huishoudelijke klusjes even helemAl niks te doen. Saai, maar wel even beter denk ik.
<<

Anoniem321

Bericht 10 Mrt 2015 14:34

Re: Weekplannen

Vandaag: werken tot 5 uur, daarna even langs het huis van mijn moeder om post op te ruimen en planten water te geven. Vanavond wat huishoudelijke klusjes afhandelen.
Morgen: werken, 's avonds studeren
Donderdag: Is mijn vriend jarig. Ik ben vrij, hij niet. 's Ochtends schoonmaken en 's middags boodschappen doen voor een lekkere maaltijd. Verder krijgen we geen visite dus 's avonds ga ik wel gewoon even sporten.
Vrijdag: werken. 's Avonds niks
Zaterdag: boodschappen doen, sporten, studeren
Zondag: verjaardagsvisite voor verjaardag vriend

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers