Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Tattoo boven borst

<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 09 Mrt 2015 12:53

Tattoo boven borst

..
Laatst gewijzigd door Babyboy op 09 Mrt 2015 14:45, in totaal 1 keer gewijzigd.
Zoon *
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 09 Mrt 2015 12:55

Re: Tattoo boven borst

Ik denk inderdaad dat dat te druk gaat worden :ja:
<<

Anoniem122

Bericht 09 Mrt 2015 12:58

Re: Tattoo boven borst

Ik zou het niet doen, ze zijn amper of niet te verbergen en 1 extra maakt dat alleen maar lastiger. Je hebt het er soms over dat je over tijd weer wilt gaan werken maar realiseer je dat veel werknemers je daarop zullen afwijzen omdat het niet representatief is.
<<

Pixi

Noob

Berichten: 190

Geregistreerd: 28 Feb 2015 00:08

Bericht 09 Mrt 2015 12:58

Re: Tattoo boven borst

Niet doen, zo zonde als je ooit nog serieus genomen wilt worden. Daarbij zijn er mooiere plaatsen op je lichaam waar je een tattoo kunt laten zetten.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 09 Mrt 2015 13:00

Re: Tattoo boven borst

Ik vind het ook niet mooi. Het is idd ook nogal moeilijk te verbergen. Ik heb zelf ook tattoo's, maar wel ergens waar je ze niet hoeft te zien.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 09 Mrt 2015 13:00

Re: Tattoo boven borst

Dat snap ik maar ik werd gewoon aangenomen bij kledingwinkels. Sterker nog ik deed kleding aan van de winkel en verkocht goed. Mensen keeken totaal niet naar mijn piercing of tattoos maar naar mijn postuur . Ik ben nooit agewezen.door mijn piercing of tattoos geweest
Zoon *
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 09 Mrt 2015 13:08

Re: Tattoo boven borst

Er is nog een optie op mijn buik :-)

Ik wil nog 1 op een prive plek maar dat moet ik altijd verbergen haha en buik ook. Teminste bij kleding zaak waar ik werkte moest in strakke kleding lopen en korte topjes.voor sommige is het totaal geen probleem tattoos


Ik wil sowieso werken of
Zonnestudio
Kledingwinkel

Daar zien ze dat niet als groot probleem. Ze kijken eerdeer naar je uiterlijk
Zoon *
<<

Anoniem122

Bericht 09 Mrt 2015 13:10

Re: Tattoo boven borst

Er is een groot banen tekort, denk eerlijk gezegt niet je nu zo makkelijk aan werk komt als er tientallen meiden zijn die er een stuk repressntatiever uitzien.. mensen kijken er echt wel naar namelijk en hebben er een mening over.
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 09 Mrt 2015 13:14

Re: Tattoo boven borst

Dat weet ik qua.banen is nu lastig om te vinden. Ik denk totaal niet makelijk over maar bedoel niet elke winkel kijkt ernaar teminste waar ik werkte keeken ze naar uiterlijk en.postuur en niet tattoos
Laatst gewijzigd door Babyboy op 09 Mrt 2015 13:15, in totaal 1 keer gewijzigd.
Zoon *
<<

Anoniem237

Bericht 09 Mrt 2015 13:14

Re: Tattoo boven borst

Aan iedereen die zoveel commentaar heeft op haar uiterlijk; jullie zijn duidelijk nog nooit op een hardcore festival geweest. Daar lopen misschien wel 10.000 meiden met haar style en de meeste daarvan hebben allemaal werk. En ja, zelfs meiden met bijvoorbeeld een functie als jurist.
<<

Catnip

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 528

Geregistreerd: 11 Jan 2015 19:40

Bericht 09 Mrt 2015 13:20

Re: Tattoo boven borst

Die tattoo's boven haar borsten zitten er nu al, dus "representatief" is het toch al niet meer. En ik zie Babyboy niet in een heel keurig bedrijf werken met een knotje en een kokerrok en als ze dat toch wil kan ze ook meteen een hooggesloten blousje aandoen, dan zie je niets.

Maar ik zou niet nog een tattoo boven je borsten nemen Babyboy, dan wordt het zo'n hoopje tattoo's. Ik zou dan eerder voor je buik gaan of rug. Heb je al een idee wat je wilt gaan zetten?
<<

Anoniem237

Bericht 09 Mrt 2015 13:24

Re: Tattoo boven borst

Afbeelding
<<

Anoniem122

Bericht 09 Mrt 2015 13:29

Re: Tattoo boven borst

Forumster schreef:Aan iedereen die zoveel commentaar heeft op haar uiterlijk; jullie zijn duidelijk nog nooit op een hardcore festival geweest. Daar lopen misschien wel 10.000 meiden met haar style en de meeste daarvan hebben allemaal werk. En ja, zelfs meiden met bijvoorbeeld een functie als jurist.


Dat is misschien wel zo alleen heeft Babyboy natuurlijk wel meer dingen tegen zich werken (Geen opleiding, slecht in Nederlandse taal etc) dus zou zonde zijn als ze het zichzelf nog lastiger maakt. Heb verder geen commentaar op haar uiterlijk, als ze zich hierbij prettig voelt moet ze dat helemaal zelf weten.
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 09 Mrt 2015 13:34

Re: Tattoo boven borst

In de kledingwinkel waar ik werkte was iedere vorm van zichtbare tattoo's niet toegestaan. Zelfs die op mijn pols in witte inkt was nog een twijfelgeval.

Maar goed, het zal wel. Ik kom idd niet op hardcore feesten oid.
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Pixi

Noob

Berichten: 190

Geregistreerd: 28 Feb 2015 00:08

Bericht 09 Mrt 2015 13:46

Re: Tattoo boven borst

Forumster schreef:Aan iedereen die zoveel commentaar heeft op haar uiterlijk; jullie zijn duidelijk nog nooit op een hardcore festival geweest. Daar lopen misschien wel 10.000 meiden met haar style en de meeste daarvan hebben allemaal werk. En ja, zelfs meiden met bijvoorbeeld een functie als jurist.


Je zegt dat er gegeneraliseerd wordt, maar je doet het zelf ook. Ben ook weleens op een hardcore festival geweest, meerdere zelfs. Ik heb ook een aantal tattoo's, maar kan ze wel verbergen voor mijn werk.
<<

Anoniem237

Bericht 09 Mrt 2015 13:49

Re: Tattoo boven borst

Je snapt zelf toch ook wel dat ik gewoon een voorbeeld geef?
<<

Anoniem114

Bericht 09 Mrt 2015 13:53

Re: Tattoo boven borst

Ik zou aan je toekomst denken. Nu lijkt het je heel leuk en is het oké bij je baantje, maar hoe vind je het over 15 jaar?
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 09 Mrt 2015 13:57

Re: Tattoo boven borst

Forumster probeert te zeggen dat er meer meisjes als ik bijlopen en doodnormaal werk hebben. Elke kledingwinkel is ander de ander is toegestaan en ander niet. Elke baas is anders qua mening en mij zal je inderdaad nooit in nette pak of weet ik het . Ben geen type ervoor
Zoon *
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 09 Mrt 2015 13:58

Re: Tattoo boven borst

Bazinga


Optie 2 op buik:-) lijkt mij geen probleem
Zoon *
<<

Catnip

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 528

Geregistreerd: 11 Jan 2015 19:40

Bericht 09 Mrt 2015 13:59

Re: Tattoo boven borst

Jemig waar benoeien jullie je mee! Ze vraagt of ze nog een tattoo boven haar borst moet nemen, niet of ze met haar uiterlijk wel werk kan vinden.
<<

Anoniem114

Bericht 09 Mrt 2015 14:01

Re: Tattoo boven borst

Maar ga je een tattoo op je buik op je 60ste ook nog zo mooi vinden?
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 09 Mrt 2015 14:03

Re: Tattoo boven borst

Geen idee. Als je ouder word denk.je ook anders inderdaad. Ik vind nu ook nog jong ben dat ik 1x in het leven jong blijf dus ik laat gewoon zetten dit maand. Wou dat altijd al en al die mogelijkheden heb ik nu
Zoon *
<<

Anoniem237

Bericht 09 Mrt 2015 14:05

Re: Tattoo boven borst

Wie zegt dat je 60 zal worden?

Liever spijt van de dingen die je gedaan hebt, dan van de dingen die je niet gedaan hebt.
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 09 Mrt 2015 14:06

Re: Tattoo boven borst

En iddd!!
Zoon *
<<

Anoniem114

Bericht 09 Mrt 2015 14:10

Re: Tattoo boven borst

Nouja dan kan het topic dicht, hè? :)
Volgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers