Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Steps jurkje meningen

<<

Anoniem185

Bericht 08 Mrt 2015 21:33

Steps jurkje meningen

http://www.steps.nl/catalog/product/vie ... tegory/99/

Ja ik ben dus helemaal verliefd op dit jurkje...
Nu staat er me iets van bij dat iemand hier op het forum zei dat hij helemaal niet zo mooi zou vallen?
Vinden jullie dat je dit ook op een gewone dag kunt dragen, of is het dan too much? Waar zouden jullie het mee combineren? Want ik vind het ook jammer om hem te kopen en eigenlijk maar één keer per jaar zou dragen.

Een maand geleden had ik hem zien hangen in de winkel en heb hem niet gekocht omdat ik hem te duur vond. Nu zag ik hem gisteren weer in de winkel en was mijn maat er uit, dus ik heb hem ook niet kunnen passen...
<<

Anoniem193

Bericht 08 Mrt 2015 21:44

Re: Steps jurkje meningen

Ik heb hem gepast En bij mij stond hij niet mooi. De bovenkant vanaf de borst naar boven sloot helemaal niet aan. Terwijl je met mijn voorgevel toch zou denken dat het wel strak zou trekken.

Tja too much, voor mij wel. ik draag altijd alleen broeken met een shirtje/trui dus voor mij is veel al snel too much. Als ik een blazer aan heb wordt al gevraagd of im een feestje heb :p
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 08 Mrt 2015 22:00

Re: Steps jurkje meningen

Ik vind het een leuk jurkje, maar zou hem idd alleen bij feestelijke gelegenheden dragen en niet gewoon doordeweeks of zo.
<<

Anoniem130

Bericht 08 Mrt 2015 22:07

Re: Steps jurkje meningen

Ik weet niet hoe hij valt, maar ik vind het wel echt een feestjurkje ja en niet echt iets voor een avondje sjiek uit eten ofzo. Dit gaat wel echt naar kerstdiner of cocktailfeestje.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 09 Mrt 2015 10:23

Re: Steps jurkje meningen

Alibi schreef:Ik heb hem gepast En bij mij stond hij niet mooi. De bovenkant vanaf de borst naar boven sloot helemaal niet aan. Terwijl je met mijn voorgevel toch zou denken dat het wel strak zou trekken.



Mijn zus heeft een soortgelijk jurkje gekocht (andere kleur alleen, maar hetzelfde model) voor mijn bruiloft. Zij heeft ook een grote voorgevel (zeker nu ze ook nog borstvoeding geeft) en juist bij grote borsten vind ik zo'n hoge hals niet mooi. Mijn zus heeft er dan ook een V-hals in laten maken door een coupeuse. Ik denk juist dat dit jurkje mooier is als je niet teveel boobs hebt :)

Verder vind ik het echt een schitterend jurkje, maar wel voor feestjes en niet gewoon voor naar je werk.

♥♥
<<

Anoniem193

Bericht 09 Mrt 2015 11:44

Re: Steps jurkje meningen

Elliot schreef:
Alibi schreef:Ik heb hem gepast En bij mij stond hij niet mooi. De bovenkant vanaf de borst naar boven sloot helemaal niet aan. Terwijl je met mijn voorgevel toch zou denken dat het wel strak zou trekken.



Mijn zus heeft een soortgelijk jurkje gekocht (andere kleur alleen, maar hetzelfde model) voor mijn bruiloft. Zij heeft ook een grote voorgevel (zeker nu ze ook nog borstvoeding geeft) en juist bij grote borsten vind ik zo'n hoge hals niet mooi. Mijn zus heeft er dan ook een V-hals in laten maken door een coupeuse. Ik denk juist dat dit jurkje mooier is als je niet teveel boobs hebt :)

Verder vind ik het echt een schitterend jurkje, maar wel voor feestjes en niet gewoon voor naar je werk.


Hij was gewoon veel te groot aan de bovenkant. :P Terwijl ik een maat 40 aan had.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 09 Mrt 2015 12:13

Re: Steps jurkje meningen

Oh echt te groot? Ik dacht dat je bedoelde dat de hals niet mooi aansloot. Sorry, haha! Dat heeft mijn zus namelijk, dan gaat het een beetje open staan allemaal van boven. Alsof de hals wordt gevouwen. Nja, ik kan het niet zo goed uitleggen, maar dan lijkt het te groot omdat het niet goed aansluit.

Anyway, ik vind een lagere hals sowieso mooier als je grote borsten hebt. Dat was de moraal van m'n verhaal :D

♥♥
<<

Anoniem193

Bericht 09 Mrt 2015 12:14

Re: Steps jurkje meningen

Elliot schreef:Oh echt te groot? Ik dacht dat je bedoelde dat de hals niet mooi aansloot. Sorry, haha! Dat heeft mijn zus namelijk, dan gaat het een beetje open staan allemaal van boven. Alsof de hals wordt gevouwen. Nja, ik kan het niet zo goed uitleggen, maar dan lijkt het te groot omdat het niet goed aansluit.

Anyway, ik vind een lagere hals sowieso mooier als je grote borsten hebt. Dat was de moraal van m'n verhaal :D


Dat vind ik ook. Ik heb dan ook vrij weinig kleding die hoog gesloten is :P
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11588

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 09 Mrt 2015 12:19

Re: Steps jurkje meningen

Gewoon aanpassen dat werkt vaak het beste, heb wel eens een jurkje aan gehad dat mij fantastisch stond en heel veel slanker maakte en iemand anders voor geen meter. Die kreeg er direct 15 kg bij. Heb zelfs diverse jurkjes van de steps en pas ze altijd. Ben zelfs wel eens met een jurkje thuis gekomen wat ik in eerste instantie niets vond tot ik het aantrok.
2015 💙

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers