Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Meubels balkon, wat is goedkoop en zit ook fijn?

<<

Anoniem107

Bericht 08 Mrt 2015 16:22

Meubels balkon, wat is goedkoop en zit ook fijn?

We willen het balkon wat op gaan knappen, maargoed, we willen zoveel (nieuwe bank, nieuw bed, alles verven, een kindje), en overal moet voor gespaard worden, dat ik me een beetje kan oriënteren of het wat goedkoper kan. We hadden onze ogen laten vallen op een wicker loungebank (dat kunststof gevlochten), maar dat is dus voor nu veel te duur. Goed, van die simpele kunststof ligstoelen dan, maar die blijken ook al 100 euro per stuk te zijn (we willen niet van die metalen, die vinden we dan weer niet fijn). Zelfs zélf je meubels van pallets maken is niet zo goedkoop als we dachten, want dan moeten er nog kussens op, en die kussens op maat kosten ook een vermogen. Op Marktplaats vinden we momenteel ook niet zoveel in onze regio. Kortom, we willen eigenlijk voor een dubbeltje op de eerste rang zitten, maar we komen er niet zo uit.

Wie heeft er nog tips voor iets betaalbaars? Heb ik een winkel over het hoofd gezien? Ik heb al op de sites van Leen Bakker, Kwantum, Ikea, Gamma, Intratuin en de Blokker gekeken, en marktplaats dus. Wat we willen, zijn meubels waar we lekker op kunnen loungen/relaxen, lekker onderuitgezakt. Ik vind het ergens zo zonde als we komend voorjaar/zomer zoveel mooie dagen binnen doorbrengen omdat we geen zin hebben de deur uit te gaan en er op het balkon ook niet echt iets aanlokkelijks staat om op te gaan zitten.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 08 Mrt 2015 16:34

Re: Meubels balkon, wat is goedkoop en zit ook fijn?

Wij hebben wel pallets en op maat gemaakte kussens. De kussens waren inderdaad redelijk prijzig.
Vrienden van ons hebben ook pallets en die hebben goedkope ikea matrassen gekocht en bij een naaitoko simpele hoezen laten maken. Een stuk goedkoper!
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem148

Bericht 08 Mrt 2015 16:36

Re: Meubels balkon, wat is goedkoop en zit ook fijn?

Vorig jaar had de action een lounge set en bij de blokker ook een goedkopere lounge bank. Weet niet hoe groot jullie balkon is maar misschien dat even in de gaten houden?
<<

Anoniem148

Bericht 08 Mrt 2015 16:38

Re: Meubels balkon, wat is goedkoop en zit ook fijn?

Ow en ligstoelen van de blokker of boerenbond zijn echt fijn. Kosten ongeveer 25 euro. Maar niet helemaal recht, zit een knik bij de knieën. Dat is mijn favoriete stoel.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 08 Mrt 2015 16:39

Re: Meubels balkon, wat is goedkoop en zit ook fijn?

Bij ikea heb je heerlijke lounge stoelen. Zal even zoeken of ik ze kan vinden
Afbeelding
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 08 Mrt 2015 16:42

Re: Meubels balkon, wat is goedkoop en zit ook fijn?

Afbeelding
<<

Anoniem107

Bericht 08 Mrt 2015 17:15

Re: Meubels balkon, wat is goedkoop en zit ook fijn?

Ohh La La, bedankt, het idee van de matrassen is ook nog een goede om te overwegen, daar was ik nog niet op gekomen!

Dandelion, ik heb even een afbeelding gegoogled van die loungeset vd Action, ik zag dat die maar 160 euro was! Dat is inderdaad meer dan het overwegen waard. Al was het maar voor de komende twee jaar ofzo. Heb je nog enig idee wanneer die ongeveer in de folder stond? Dan kan ik er dit jaar een beetje op inspelen. En de ligstoelen van de Boerenbond, zijn die met een metalen frame? Die vind ik niet fijn, die werden vroeger altijd statisch bij mij (of ik werd statisch, in elk geval, ik kreeg steeds schokken).

Sarah, bedankt voor je tips, maar dat is niet echt wat ik zoek. Ik zoek meer een loungeset, met lekkere kussens erin, of een ligstoel. Maar toch bedankt voor het opzoeken!

Overigens ook handig om te zeggen: het stuk balkon waar we het op kwijt willen, is 5 meter bij 1.80, we hebben de ruimte dus. Er zitten alleen wel twee openslaande ramen waar we rekening mee moeten houden. Ons balkon is overigens nog langer (10 meter totaal) maar daar is het weer een heel stuk minder breed.
<<

Anoniem122

Bericht 08 Mrt 2015 17:24

Re: Meubels balkon, wat is goedkoop en zit ook fijn?

Ik weet niet waar je woont, maar je zou eens kunnen kijken bij van Cranenbroek, als die in de buurt zit. Die hebben vaak ook goed betaalbare lounge sets.
<<

ChiQ

Bericht 08 Mrt 2015 17:26

Re: Meubels balkon, wat is goedkoop en zit ook fijn?

Ik zag deze:

http://www.blokker.nl/nl/blknl/ligbed-d ... nker-grijs

Liggen lezen kan, maar je kan ook grote stevige hoofdkussens kopen en dan zo een rugleuning ergens tegenaan maken, met mooie gekleurde sloopjes eromheen, als je gezellig wat drinkt op je balkon! Koop je zo'n stuk boomstam als tafeltje en hang je leuke windlichtjes in allerlei kleurtjes voor op de grond, helemaal leuk!
<<

Anoniem122

Bericht 08 Mrt 2015 17:29

Re: Meubels balkon, wat is goedkoop en zit ook fijn?

<<

Anoniem107

Bericht 08 Mrt 2015 17:32

Re: Meubels balkon, wat is goedkoop en zit ook fijn?

ไม่เป็นไร schreef:Of zo iets:
http://www.vrijbuiter.nl/tuinmeubelen/m ... tAodiwgAIQ

Haha, toevallig, daar zat ik net naar te kijken :) Bedankt voor de tips so far!
<<

Linvi

Bericht 08 Mrt 2015 20:28

Re: Meubels balkon, wat is goedkoop en zit ook fijn?

Mijn schoonzuster heeft babymatrassen gebruikt en ook babyhoeslakens. Afmeting 60 bij 120 van de ikea. Paar pallets stapelen, pallet schuin afzagen, deze als rugleuning bevestigen, matrassen erop en je bent voor weinig klaar.
<<

Anoniem193

Bericht 08 Mrt 2015 20:48

Re: Meubels balkon, wat is goedkoop en zit ook fijn?

Die loungeset van de action zit echt bagger. Dan is op een simpel zitkussen zitten stukken fijner.
Of op een gewone plastic stapelstoel :p
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 08 Mrt 2015 20:54

Re: Meubels balkon, wat is goedkoop en zit ook fijn?

Linvi schreef:Mijn schoonzuster heeft babymatrassen gebruikt en ook babyhoeslakens. Afmeting 60 bij 120 van de ikea. Paar pallets stapelen, pallet schuin afzagen, deze als rugleuning bevestigen, matrassen erop en je bent voor weinig klaar.



Deze matrassen bedoel ik ook.
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anoniem107

Bericht 08 Mrt 2015 21:11

Re: Meubels balkon, wat is goedkoop en zit ook fijn?

Hoe betaalbaar is steigerhout eigenlijk? M'n vader is best handig, als ik hem lief aankijk, denk ik dat hij wel samen met mij of m'n vriend een bank in elkaar wil zetten. Dat vind ik veel mooier dan pallets. Maar ik denk dat het dan als og vrij prijzig is?
<<

JustMeDaan

Major Yipyapper

Berichten: 3186

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:39

Bericht 09 Mrt 2015 12:57

Re: Meubels balkon, wat is goedkoop en zit ook fijn?

D. 💙14-01-2019💙
<<

Ster

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 571

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:19

Bericht 09 Mrt 2015 13:15

Re: Meubels balkon, wat is goedkoop en zit ook fijn?

Van Cranenbroek was al gezegt, maar is wel echt de moeite waarom voor goedkopere spullen. Verder misschien Heuts, maar ook deze ligt alleen in het zuiden.
R: oktober 2016
M: april 2018
S: juni 2020
<<

Anoniem122

Bericht 09 Mrt 2015 17:23

Re: Meubels balkon, wat is goedkoop en zit ook fijn?

Van Cranenbroek is sowieso een hele leuke winkel, hebben ze ook goedkope kleding en allerlei andere huis tuin en keuken spulletjes heel goedkoop.
Ging er geregeld even gewoon neuzen toen ik nog in de buurt woonde.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 09 Mrt 2015 17:46

Re: Meubels balkon, wat is goedkoop en zit ook fijn?

steigerhout hoeft niet duur te zijn. Wij waren voor onze tuinbank weet niet of je weet hoe die eruit ziet maar 2 bank delen en 2 tafels. En nog een hoge tafel en was nog geen €200,- aan hout
Afbeelding
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5688

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 09 Mrt 2015 19:24

Re: Meubels balkon, wat is goedkoop en zit ook fijn?

Ik zou marktplaats nog even in de gaten houden.
Mensen gaan nu nieuwe meubels bestellen en wachten totdat het binnen is en gaan dan de oude spullen op mp zetten. Dus ik denk dat die zo nog wel volloopt met tuinmeubels
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Anoniem122

Bericht 05 Apr 2015 20:18

Re: Meubels balkon, wat is goedkoop en zit ook fijn?

Ik up deze even, zag deze bij de action voor 159 euro;
http://www.action.nl/wickerlook-lounge-set
<<

anoniem203

Bericht 06 Apr 2015 17:01

Re: Meubels balkon, wat is goedkoop en zit ook fijn?

Cranenbroek zit alleen in Brabant, Limburg en België maar het is wel waard om een keer een middagje voor uit te trekken. Ze verkopen er van alles zoals kleding, gereedschap, dierenbenodigdheden en het is vrij goedkoop. Tuinmeubels ook én het is vaak ook van goede kwaliteit. En je heb veel keus. Wij hebben er ook tuinmeubelen van (en een grasmaaier, en een trampoline, en tuingereedschap en ga zo maar door haha)
<<

Anoniem148

Bericht 06 Apr 2015 17:20

Re: Meubels balkon, wat is goedkoop en zit ook fijn?

Moet je alleen niet in het weekend komen want dan is het te druk! hou daar zelf niet van dus ik ga altijd op een vrije dag Door de week.
<<

Anoniem107

Bericht 06 Apr 2015 17:23

Re: Meubels balkon, wat is goedkoop en zit ook fijn?

We gaan nog even kijken! We willen teveel, haha. Momenteel geven we alles in huis even prioriteit en dan gaan we buiten onder handen nemen. Tips zijn nog altijd welkom, juist omdat we nu binnen aan de slag willen gaan, zou het me leuk lijken om buiten relatief kosteloos (dus waarschijnlijk toch met pallets) een fijn zithoekje te maken.
<<

Anoniem122

Bericht 06 Apr 2015 17:47

Re: Meubels balkon, wat is goedkoop en zit ook fijn?

Is die van de Action niks dan? Die link die ik geplaatst had.
Volgende

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers