Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


hoevaak sport jij

<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 20:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 08 Mrt 2015 15:06

hoevaak sport jij

Ik 6dagen en vandaag rust
Zoon *
<<

Anoniem107

Bericht 08 Mrt 2015 15:08

Re: hoevaak sport jij

En wat doe je dan?

Ik sport niet. In de zin van dat ik geen sportschool/sportvereniging doe, en verder ben ik nog een beetje zoekend naar iets wat ik thuis kan doen en ook prettig vind om te doen en dus beter vol hou. Wel wandel en fiets ik enorm veel, dat tel ik wel als beweging, maar niet als sporten.
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 20:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 08 Mrt 2015 15:10

Re: hoevaak sport jij

Ik doe buik oefeningen
Rondjes rennen in de bos
Hometrainer
Been en arm oefeningen
Springtouwen
Zoon *
<<

Anoniem186

Bericht 08 Mrt 2015 15:27

Re: hoevaak sport jij

Het wisselt nogal. Sowieso 1 keer in de week. Maar zoals aankomende week 3 a 4 keer.

Ik doe aan yoga, hardlopen, aquajoggen en ik fiets vrij veel. Hardlopen heb ik de hele winter niet gedaan, maar aankomende week ga ik daar weer mee beginnen. Yoga doe ik niet zozeer voor m'n beweging, maar meer om me zen te voelen.
We hebben een mooie crosstrainer op zolder staan die ik nooit gebruik. Eigenlijk heel zonde. Ik wil het nog steeds een keer weer op gaan pakken.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6359

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:24

Bericht 08 Mrt 2015 15:31

Re: hoevaak sport jij

2x 1,5 uur per week.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem185

Bericht 08 Mrt 2015 15:36

Re: hoevaak sport jij

Niet. Ik heb na mijn werk daar echt geen puf meer voor.
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:44

Bericht 08 Mrt 2015 15:51

Re: hoevaak sport jij

Lampenkapje schreef:Niet. Ik heb na mijn werk daar echt geen puf meer voor.


Werk jij 7 dagen in de week?


Ik probeer 2 a 3 x per week zeker te hardlopen en momenteel doe ik op zondag na, elke dag nog oefeningen er bij.
<<

Anoniem185

Bericht 08 Mrt 2015 15:59

Re: hoevaak sport jij

Dropveter schreef:
Lampenkapje schreef:Niet. Ik heb na mijn werk daar echt geen puf meer voor.


Werk jij 7 dagen in de week?


Ik probeer 2 a 3 x per week zeker te hardlopen en momenteel doe ik op zondag na, elke dag nog oefeningen er bij.
Nee, geen 7. De andere twee dagen heb ik wel tijd, maar schiet het er bij in met huishouden en studie. Zou er best tijd voor kunnen maken, maar heb dan dus andere prioriteiten.

Ik vind bovendien dat ik op mijn werk al genoeg beweeg. Ik zou geen marathon kunnen lopen, maar daar heb ik ook geen behoefte aan.
<<

Anoniem152

Bericht 08 Mrt 2015 16:00

Re: hoevaak sport jij

Momenteel niet (eerder altijd 3 tot 4 keer per week).
Door privéomstandigheden heb ik er geen puf voor.
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:44

Bericht 08 Mrt 2015 16:00

Re: hoevaak sport jij

Lampenkapje schreef:
Dropveter schreef:
Lampenkapje schreef:Niet. Ik heb na mijn werk daar echt geen puf meer voor.


Werk jij 7 dagen in de week?


Ik probeer 2 a 3 x per week zeker te hardlopen en momenteel doe ik op zondag na, elke dag nog oefeningen er bij.
Nee, geen 7. De andere twee dagen heb ik wel tijd, maar schiet het er bij in met huishouden en studie. Zou er best tijd voor kunnen maken, maar heb dan dus andere prioriteiten.

Ik vind bovendien dat ik op mijn werk al genoeg beweeg. Ik zou geen marathon kunnen lopen, maar daar heb ik ook geen behoefte aan.


Oh ja prima hoor haha, Ik vroeg het mij alleen af. Ieder zijn keuze.
En nee marathon hoef ik niet te lopen en zal ik ook niet doen haha.
<<

Anoniem185

Bericht 08 Mrt 2015 16:08

Re: hoevaak sport jij

Ik vind het wel jammer hoor, heb altijd atletiek gedaan en tennis, maar de laatste jaren is het gewoon zo moeilijk op te pakken. Een beroep waarbij je toch veel lichamelijk bezig bent, ik ben echt moe als ik thuis kom. Dan nog koken, eventueel wat voor school doen en 's avonds om 21:00 al naar bed omdat ik er om 05:00 uit moet.
In het weekend moet ik dan de huishoudelijke dingen doen die door de weeks al blijven liggen, verder nog mijn studie omdat ik met de korte avondjes er niet veel aan kan doen en dan is een dag heel snel voorbij.

Als ik klaar ben met studeren en niet naast mijn voltijds baan ook nog tijd in mijn studie moet steken, kan ik die tijd in sporten steken. Het is nu gewoon even prioriteiten stellen en sport is er daar niet één van.
<<

Anoniem131

Bericht 08 Mrt 2015 16:09

Re: hoevaak sport jij

Niet. Elke dag 30 minuten bewegen moet dus daar hou ik het bij.
<<

Anoniem107

Bericht 08 Mrt 2015 16:19

Re: hoevaak sport jij

Oh, ik zie Babyboy het trouwens hebben over springtouwen: dat vind ik zo leuk om te doen, maar ik vrees dat mijn onderburen dat totaal echt geen succes vinden.
<<

Anoniem125

Bericht 08 Mrt 2015 16:30

Re: hoevaak sport jij

Ik sport nu niet meer echt fanatiek door mijn zwangerschap. Ik zwem wel 3x in de week 45 minuten tot een uur. Verder wandel ik nog 2x in de week, ook 45 minuten tot een uur. Hierbij opgeteld nog steeds veel fietsen, lopen etc gewoon een actieve levensstijl. Normaal gesproken sport ik 3 a 4 keer in de week.
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 21:40

Bericht 08 Mrt 2015 16:44

Re: hoevaak sport jij

Haha ik wist voordat ik het topic opende dat Nougat hier ff kwam vertellen dat ze nog 5x pw sport.
Ik sport niet. Heb er geen puf voor na mijn werk en ben sinds een week echt doodmoe en misselijk.
Als ik wat verder ben in mijn zwangerschap wil ik weer zwangerschapsyoga gaan doen, puur voor de gezelligheid en medezwangeren leren kennen die rond dezelfde termijn zijn uitgerekend.
Ook wil ik gaan zwangerschapszwemmen, ook puur voor de gezelligheid en een momentje voor mezelf.
04-2014
10-2015
<<

Anoniem125

Bericht 08 Mrt 2015 16:49

Re: hoevaak sport jij

Ik sport niet meer. Ik vind namelijk niet dat je rustig zwemmen en wandelen (en yoga, maar dat is al helemaal niks qua beweging haha) sporten kunt noemen namelijk. Dat noem ik gewoon bewegen. Onder sporten versta ik toch echt iets anders.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 08 Mrt 2015 16:50

Re: hoevaak sport jij

Voor mijn zwangerschap sportte ik drie keer per week vijf kwartier. Ik deed dan fitness, een combinatie van cardio en krachttraining. Momenteel, 32 weken zwanger, fitness ik nog een uurtje per week op laag niveau en zwem ik eens per week 50 baantjes in 45 minuten.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 08 Mrt 2015 16:51

Re: hoevaak sport jij

Ik vind dat zeker wel sporten, Nougat.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem107

Bericht 08 Mrt 2015 16:51

Re: hoevaak sport jij

He, maar Milou, dat zegt ze toch helemaal niet? Ze zegt juist het tegenovergestelde.
<<

Anoniem125

Bericht 08 Mrt 2015 16:58

Re: hoevaak sport jij

Haha, nou als je niet eens een beetje moeilijker hoeft adem te halen, vind ik het toch echt geen sport. Ik doe het echt heel rustig aan. En geen tijd? Het zwembad gaat hier om 7 uur al open, dus ik ben om 8 uur alweer thuis en dan begin ik mijn dag dus rond dezelfde tijd als dat ik normaal zou doen.

Vanaf komende week wordt het wat makkelijker, want ik heb lekker zwangerschapsverlof.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7536

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 08 Mrt 2015 17:10

Re: hoevaak sport jij

Ik dans een keer per week een les van 75 minuten. Dat is mijn vaste sportmoment. Daarnaast probeer ik thuis 4-6 dagen oefeningen te doen, dat kunnen buikspieroefeningen, beenspieroefeningen of dingen met gewichtjes zijn, of ik doe een yoga/pilates les via youtube. Dat lukt soms heel goed en soms niet haha. De laatste maanden vallen in de categorie niet. :palm: Maar ik heb het sinds afgelopen week weer een beetje opgepikt, al kan ik nog niet helemaal voluit gaan vanwege een blessure.
Daarnaast proberen mijn man en ik 1 keer per week samen iets te doen, dat kan hardlopen zijn (doen we alleen niet in de winter), squashen of zwemmen. Ook dat heeft de laatste maanden op een wat lager pitje gestaan. Wanneer dat niet lukt doen we een flinke wandeling, al vind ik dat niet vallen onder sport.
Ik merk zelf altijd dat het sporten gewoon niet zo goed lukt in de winter. Ik heb dan zo weinig energie dat ik me er nauwelijks toe kan zetten. Nu zoals dit weekend de zonnestralen er weer doorkomen merk ik meteen dat ik meer energie krijg, en dan heb ik ook weer wat meer zin om te gaan sporten. Dus ik ga er vanuit dat het de komende tijd weer helemaal goedkomt met het sporten.
<<

Anoniem131

Bericht 08 Mrt 2015 17:13

Re: hoevaak sport jij

Oja, ik doe aan steps voor de TV. Noukut zal dat geen sporten vinden maar ik doe het sinds een week 2 keer 30 minuten per dag, best intensief. Ik zweet er zelfs van.
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2075

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:04

Bericht 08 Mrt 2015 17:43

Re: hoevaak sport jij

Ik sport twee keer in de week, bij elkaar zo'n 3,5 uur intensief. Verder fiets ik heel veel. Maar ik merk dat ik twee keer per week wat weinig vind. Met het mooie weer wil ik dan ook proberen om zeker een keer per week nog een stuk te wandelen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 08 Mrt 2015 18:46

Re: hoevaak sport jij

Ik sport 2-3x per week. Op maandagavond doe ik een uur body combat, sinds afgelopen week tennis ik weer op woensdagavond (vorige week zo'n anderhalf uur) en op zondagmiddag ga ik naar zumba. Dit laatste lukt niet altijd ivm andere plannen, zo ook vandaag. Daarom ben ik gisteren naar de stad en terug gaan lopen (6 km bij elkaar), compenseert weer een beetje. Verder fiets ik elke dag.
❤ 7 juni 2018
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8451

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:59

Bericht 08 Mrt 2015 18:49

Re: hoevaak sport jij

Ik loop twee keer per week hard. Een keer een vrij intensieve training van 1,5 uur met een loopgroep, en een keer zelf 30 a 45 min.

Ik moet eigenlijk daarnaast nog wat core oefeningen gaan doen thuis.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
Volgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers