Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


M van Snoezel is 1 jaar!

<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:29

Bericht 08 Mrt 2015 05:33

M van Snoezel is 1 jaar!

Alweer een jaar voorbij Snoezel, wat is het hard gegaan.
Gefeliciteerd met jullie lieve mooie meisje! :cheering:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Happydobby

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3343

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:09

Bericht 08 Mrt 2015 08:42

Re: M van Snoezel is 1 jaar!

Gefeliciteerd
M:21072011
J :08012014
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 08 Mrt 2015 08:57

Re: M van Snoezel is 1 jaar!

Gefeliciteerd! Fijne dag samen!
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 08 Mrt 2015 11:28

Re: M van Snoezel is 1 jaar!

Aaaahhhh.. Dank jullie wel!!!!

:love:

Zo'n gek gevoel is dit toch... Heel dubbel. Alweer 1!!! :shock: Ook al voelt de bevalling alweer als jaren geleden als ik eraan denk, het is toch gek, baby-af... Het voelt toch als- waaaarrr is mijn baby??? Is dat nu alweer voorbij???

En lieve Shy, lief dat je dit berichtje hebt geplaatst. Jij was ook degene die een jaar geleden het bevaltopic erop zette... :love:
Afbeelding

Afbeelding
<<

Fender

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 747

Geregistreerd: 01 Sep 2013 23:01

Bericht 08 Mrt 2015 11:51

Re: M van Snoezel is 1 jaar!

Gefeliciteerd!
The day my heart grew a little more...17-09-2014
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:29

Bericht 08 Mrt 2015 11:57

Re: M van Snoezel is 1 jaar!

snoezel schreef:Aaaahhhh.. Dank jullie wel!!!!

:love:

Zo'n gek gevoel is dit toch... Heel dubbel. Alweer 1!!! :shock: Ook al voelt de bevalling alweer als jaren geleden als ik eraan denk, het is toch gek, baby-af... Het voelt toch als- waaaarrr is mijn baby??? Is dat nu alweer voorbij???

En lieve Shy, lief dat je dit berichtje hebt geplaatst. Jij was ook degene die een jaar geleden het bevaltopic erop zette... :love:


Ja dit moest ik gewoon even doen! Ik weet nog zo goed dat ik je berichtje kreeg dat je was bevallen. Lees net ook jou stukje op Facebook en dan zit ik ook alweer te huilen, nog precies 20 dagen dan vieren we ook Dinthe's verjaardag :omg:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Appel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1210

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:42

Bericht 08 Mrt 2015 16:31

Re: M van Snoezel is 1 jaar!

Gefeliciteerd, fijne dag vandaag!
Het gaat nu heel snel, over een paar weken is mijn kleine baby ook geen baby meer.
1 april 2014
31 juli 2017
<<

Vanya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3729

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:43

Bericht 08 Mrt 2015 16:46

Re: M van Snoezel is 1 jaar!

Gefeliciteerd & een hele fijne dag!
If you cannot do great things, do small things in a great way.
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 08 Mrt 2015 20:09

Re: M van Snoezel is 1 jaar!

Shy schreef:
snoezel schreef:Aaaahhhh.. Dank jullie wel!!!!

:love:

Zo'n gek gevoel is dit toch... Heel dubbel. Alweer 1!!! :shock: Ook al voelt de bevalling alweer als jaren geleden als ik eraan denk, het is toch gek, baby-af... Het voelt toch als- waaaarrr is mijn baby??? Is dat nu alweer voorbij???

En lieve Shy, lief dat je dit berichtje hebt geplaatst. Jij was ook degene die een jaar geleden het bevaltopic erop zette... :love:


Ja dit moest ik gewoon even doen! Ik weet nog zo goed dat ik je berichtje kreeg dat je was bevallen. Lees net ook jou stukje op Facebook en dan zit ik ook alweer te huilen, nog precies 20 dagen dan vieren we ook Dinthe's verjaardag :omg:


Bizar he? Ook al vind ik het ook wel weer dat de bevalling zelf als heel lang geleden voelt... Maar die babytijd vind ik wel heel bizar gegaan...

Ik heb ook echt wel ff wat traantjes gelaten, zeker toen alle visite ook nog eens weg was en dit het toch ECHT weer was... Lou lag toen te slapen en mijn man vroeg- kan ik wat doen? Haha, ik zei echt huilend- ik wil dat ze wakker wordt, ik wil met haar knuffelen, ik wil meer van haar genieten... :palm:
Afbeelding

Afbeelding
<<

Shy

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1232

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:29

Bericht 08 Mrt 2015 20:47

Re: M van Snoezel is 1 jaar!

snoezel schreef:
Shy schreef:
snoezel schreef:Aaaahhhh.. Dank jullie wel!!!!

:love:

Zo'n gek gevoel is dit toch... Heel dubbel. Alweer 1!!! :shock: Ook al voelt de bevalling alweer als jaren geleden als ik eraan denk, het is toch gek, baby-af... Het voelt toch als- waaaarrr is mijn baby??? Is dat nu alweer voorbij???

En lieve Shy, lief dat je dit berichtje hebt geplaatst. Jij was ook degene die een jaar geleden het bevaltopic erop zette... :love:


Ja dit moest ik gewoon even doen! Ik weet nog zo goed dat ik je berichtje kreeg dat je was bevallen. Lees net ook jou stukje op Facebook en dan zit ik ook alweer te huilen, nog precies 20 dagen dan vieren we ook Dinthe's verjaardag :omg:


Bizar he? Ook al vind ik het ook wel weer dat de bevalling zelf als heel lang geleden voelt... Maar die babytijd vind ik wel heel bizar gegaan...

Ik heb ook echt wel ff wat traantjes gelaten, zeker toen alle visite ook nog eens weg was en dit het toch ECHT weer was... Lou lag toen te slapen en mijn man vroeg- kan ik wat doen? Haha, ik zei echt huilend- ik wil dat ze wakker wordt, ik wil met haar knuffelen, ik wil meer van haar genieten... :palm:


Aah gut :smile: haha. Hebben jullie een leuke dag gehad vandaag? En is ze goed verwend?
Ik heb ook echt het idee dat ik nog emotioneler ben geworden sinds D.inthe er is :laughcry:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 08 Mrt 2015 22:04

Re: M van Snoezel is 1 jaar!

Ja, het was een heerlijke dag. Milou was blij, blij met iedereen die er was, enthousiast met de cadeaus, genoot zichtbaar... Het was heel fijn om te zien. Ook lekker taart zitten meehappen. Ze was wel snel moe, dus na een uur of 2 lekker naar bed :smile: Ook echt typisch Milou...
Ja, emotioneel.. Pff.. Bij ons komt het ook wel, omdat Milou toch echt waarschijnlijk de laatste zal zijn, dus bij Liz dacht ik vaak nog als ik iets op moest ruimen- o, bewaar ik voor nummer 2... Nu is het echt klaar. En als er ietssss is waar ik slecht in ben is het afscheid nemen van dingen :eyes:

Ik zit de foto's van de camera te halen, nog even nagenieten, zal zo eens kijken voor een foto voor hier :love:
Afbeelding

Afbeelding

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers