Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Cadeau idee bruiloft.

<<

Jefi

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 898

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:19

Bericht 14 Apr 2015 03:07

Re: Cadeau idee bruiloft.

Leuke ideeen kom je mee Dandelion!
Helaas zijn ze vrij kort bij elkaar en ken ik mijn zwager nog helemaal niet zo goed. Dat maakt het zo lastig om er iets origineels van te maken..
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 14 Apr 2015 08:43

Re: Cadeau idee bruiloft.

Wij hebben ook zo'n boek gekregen en daar stonden verhaaltjes in, gedichtjes, puzzels en ook (dit vond ik zelf erg leuk) een soort 'tijdschriftartikel' met als titel 'Elliots Favourites'. Dit was gedaan door een vriendinnengroepje en met hen zit ik in een orkest. Wij zijn als groepje vorig jaar naar een concert van André Rieu geweest en naar aanleiding daarvan hadden ze dan opgeschreven:

Lekkere vent
Beroemd of berucht, wat maakt het uit? Een fijne feestavond wordt het sowieso met hem! Over de hele wereld bekend, maar nergens wordt Het Kleine Café aan de Haven harder meegezongen dan in Ahoy.
(André Rieu, vanaf € 50,- via seetickets.nl)

En zo hadden ze meer kopjes gedaan. Echt heel leuk. Ze hadden bijvoorbeeld ook een klein stukje over Hello Kitty (haha mijn stiekeme verzameling), over moorkoppen (mijn lievelingsgebakjes) en over de trompet (het instrument dat ik speel).

Misschien kun je hier iets mee?

♥♥
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers