Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


cougar love

<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 06 Mrt 2015 23:48

cougar love

kennen jullie dat programma ouderen vrouwen die op jonge mannen vallen. Sommige vrouwen zien der goed uit voor hun leeftijd maar ik zou het niet leuk vinden als ik mijn broer ofzo met oudere vrouw zou zien of mijn moeder met een jonge vent .iedereen eigen keus maar wat vinden jullie ervan
Zoon *
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:10

Bericht 07 Mrt 2015 00:27

Re: cougar love

Ik val vaak wel op jongere mannen, maar dan max. een jaar of 4 jonger (uitzondering was een jongen van 6 jaar jonger). Dat vind ik allemaal niet zo wereldschokkend. Ik vind meer dan 10 jaar wel vreemd. Je zit in zo'n andere levensfase en ik kan me niet echt voorstellen dat het echt een goede match is, hoewel iedereen dat natuurlijk voor zichzelf moet weten.
Tenzij mijn moeder ineens met een kerel van mijn leeftijd thuiskomt. Dat zou ik dan weer niet zo kunnen begrijpen ;)
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 07 Mrt 2015 00:47

Re: cougar love

Mijn man is 5 jaar jonger :)
<<

Maura

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 224

Geregistreerd: 06 Mrt 2015 00:02

Bericht 07 Mrt 2015 00:56

Re: cougar love

Mijn vriend is drie en een half jaar jonger. Mijn moeder en haar man schelen dertien en een half jaar, hij jonger. Mijn vader en zijn vrouw schelen bijna elf jaar, zij jonger. Ik vind dan ook dat je moet doen wat je niet laten kunt. Als de liefde er is, dan is leeftijd slechts een getal.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6682

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:19

Bericht 07 Mrt 2015 05:22

Re: cougar love

Mijn vriend is ook 6 jaar jonger, voel je niks van :P
Vind 10 jaar nog wel ok, maar als iemand van 50 met een 20 jarige gaat, is er volgens mij een te groot generatie verschil.
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem148

Bericht 07 Mrt 2015 09:21

Re: cougar love

Ik vind ook dat je moet kijken in welke fase je zit. Als iemand 50 is en er zit meer leeftijd verschil tussen dan hoeft dat geen probleem te zijn.
Ben je zelf net 18 en je hebt een vriend van 30 dan sta je waarschijnlijk toch anders in het leven.

Maar er is toch ook zo'n bekende Nederlander die net een kind heeft gekregen bij een veel jongere vrouw? Peter rens ofzo? Dat vind ik persoonlijk te veel verschil tussen zitten. Dus moet ook weer niet te veel leeftijd verschil tussen zitten.
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 07 Mrt 2015 11:56

Re: cougar love

Ja oke maar bij jullie is niet overdreven jong en bij die vrouwen dus wel. Dit vind ik niks maar normaal die leeftijd met jullie en jullie mannen
Zoon *
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 07 Mrt 2015 19:21

Re: cougar love

Ik heb gisteren staan zoenen met een jonge gast. Geen idee hoe oud, maar toch wel ruim 6 jaar jonger telt dat ook :D.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 07 Mrt 2015 20:10

Re: cougar love

Silly-One schreef:Ik heb gisteren staan zoenen met een jonge gast. Geen idee hoe oud, maar toch wel ruim 6 jaar jonger telt dat ook :D.



Dude.. als t maar lekker was :banaan:
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 07 Mrt 2015 20:31

Re: cougar love

Lejow schreef:
Silly-One schreef:Ik heb gisteren staan zoenen met een jonge gast. Geen idee hoe oud, maar toch wel ruim 6 jaar jonger telt dat ook :D.



Dude.. als t maar lekker was :banaan:


Ik heb er van genoten haha. Mag ook wel eens als je na 3 jaar weer eens zoent haha.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Anoniem280

Bericht 08 Mrt 2015 09:13

Re: cougar love

Mijn vader heeft een vriendin gehad die 15 jaar jonger dan hem was.
Moet hij zelf weten. Zijn leven en zijn keuze. Wat moet ik er dan van vinden?
Mijn moeder is met een man getrouwd die 10 jaar jonger is. Ook zoiets, haar leven! Heb dan geen contact meer met mijn moeder, maar gun haar alle geluk met haar man toe.
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 24 Apr 2014 13:38

Bericht 08 Mrt 2015 21:30

Re: cougar love

Mijn man is 11 jaar ouder, toen ik hem leerde kennen was ik net 19 en hij dus 30. Enige moment waarop we merken dat er zo veel verschil in onze leeftijden zit is wanneer het over 'oude' films en muziek gaat :wink:

Zo lang het met instemming van beide kanten is, ze beiden boven de 18 zijn en er sprake is van een gelijkwaardige relatie dan zie ik niet in waarom een groot leeftijdsverschil een probleem zou moeten zijn.
Grote meid: 25-08-2010
Kleine meid: 15-09-2016

http://www.juulsoof.nl
Instagram & Facebook: @juulensoof

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron