Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat houd mij tegen (borstvergroting)

<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 20:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 06 Mrt 2015 16:57

Wat houd mij tegen (borstvergroting)

Ik spaar lang lang lang echt lang haha voor borstvergroting. Ik wil in vlietland ziekenhuis laten doen in schiedam . Ik ken het in augustus al doen maar op 1 of ander manier ben ik bang voor de pijn na de narcose enzo. Wie heeft dit goed ervaren
Zoon *
<<

Discodip

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 217

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:24

Bericht 06 Mrt 2015 17:20

Re: Wat houd mij tegen (borstvergroting)

Ik was ook jaren lang bang voor de pijn en narcose. Ik ben in januari geopereerd. Narcose viel mij erg mee. Pijn heb ik eigenlijk amper gehad. Alhoewel dit voor iedereen verschillend is. Ik zal het zo weer doen. Laat je wel goed voorlichten en laat het niet bij een of andere goedkope vage arts doen. Lees ook de verhalen op internet of het borstenforum. Jaja die bestaat echt! Haha
Mocht je nog vragen hebben mag je mij ook altijd prive berichtje doen.
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 20:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 06 Mrt 2015 18:10

Re: Wat houd mij tegen (borstvergroting)

Thanks!!! :-)

Ik zit te twijfelen puur omdat ik bang ben. Ik.denk dat ik schijterig zal zijn. Ik.denk dat ik nog wil wachten en verder sparen ken ik gelijk lipvrotig ook doen en dan ben ik klaar zelfs daarvoor ben ik schijterig
Zoon *
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 06 Mrt 2015 18:12

Re: Wat houd mij tegen (borstvergroting)

Lippen op laten vullen heeft mijn zusje laten doen, ben ik bij geweest. Stelt echt niks voor....als je daarvoor naar Den Haag wil komen dan heb ik wel een adresje voor je. Ook helemaal niet duur en wel supergoed!
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:24

Bericht 06 Mrt 2015 18:15

Re: Wat houd mij tegen (borstvergroting)

Maar jij hebt toch al best grote boobies? :nerd:
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 20:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 06 Mrt 2015 18:22

Re: Wat houd mij tegen (borstvergroting)

Leaf ik wil permament dat kost over de 1000

Joan na borstvoeding zijn ze niet meer mooi
Zoon *
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:25

Bericht 06 Mrt 2015 18:22

Re: Wat houd mij tegen (borstvergroting)

Ik weet niet of je nog meer kinderen wilt maar ik meen me te herinneren dat je hebt verteld dat je je zoontje borstvoeding hebt gegeven. En dat is niet in alle gevallen meer mogelijk na een borstvergroting, dus dat zou ik wel nog in mijn overweging meenemen. Daarnaast vind ik persoonlijk bij zoiets belangrijks dat als er ook maar een kleine twijfel is dan zou ik het zeker nog uitstellen, uiteindelijk is het toch een grote ingreep en daar moet je wel voor de volle 100% achterstaan in mijn optiek.
Ik heb het andersom ik twijfel over een borstverkleining en zolang ik twijfel doe ik het niet simpelweg omdat ik er wel voor de volle 100% achter wil staan. Zeker ook met het oog op eventuele complicaties want er kan natuurlijk altijd iets misgaan.
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 20:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 06 Mrt 2015 18:29

Re: Wat houd mij tegen (borstvergroting)

Ja klopt

Ik twijfel omdat ik bang ben voor de pijn en dat ik heel zwak zal zijn. Ik wil het heel graag echt heel graag maar hoe dichter het komt hoe iets banger ik word
Zoon *
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 20:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 06 Mrt 2015 18:31

Re: Wat houd mij tegen (borstvergroting)

Siem waarom wil jij borstverkleining
Zoon *
<<

Discodip

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 217

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:24

Bericht 06 Mrt 2015 18:45

Re: Wat houd mij tegen (borstvergroting)

Mocht je nog twijfelen over een 2e kindje dan zal ik nog even wachtem. Je hoeft echt niet bang te zijn hoor. Maybe heb je pijn maar het is het zeker waard.
<<

Discodip

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 217

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:24

Bericht 06 Mrt 2015 18:46

Re: Wat houd mij tegen (borstvergroting)

Gewoon gaan voor een intake! Dan word je vanzelf enthousiast bij de passessie.
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 20:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 06 Mrt 2015 19:05

Re: Wat houd mij tegen (borstvergroting)

Ik wil inderdaad nog een tweede kindje alern voorlopig niet
Zoon *
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:25

Bericht 06 Mrt 2015 19:24

Re: Wat houd mij tegen (borstvergroting)

Babyboy schreef:Siem waarom wil jij borstverkleining


Omdat ik gewoon een normaal figuur heb maar wel cup e. Nu heb ik wel mooie borsten die niet hangen of zo dus het gaat niet zozeer om de vorm etc. maar uiteindelijk zijn die dingen natuurlijk gewoon best zwaar en een behoorlijke belasting voor mijn lijf. Daarnaast moet ik vaak kleding 1 en soms zelfs 2 maten groter kopen puur alleen voor mijn borsten en dat vind ik gewoon jammer omdat het er dan een stuk minder mooi uitziet en je je daardoor ook minder prettig voelt. Dus deels is het vanwege fysiek ongemak en aan de andere kant vind ik een kleinere cup beter bij mij passen.
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 20:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 06 Mrt 2015 20:02

Re: Wat houd mij tegen (borstvergroting)

Had ik maar cup e. Ik heb c maar wil voor e gaan :-)

Ik begrijp dat je vervelend vind maar ik vind juist mooi grote borsten. Ik hou niet van kleine borsten
Zoon *
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:25

Bericht 06 Mrt 2015 20:15

Re: Wat houd mij tegen (borstvergroting)

Besef je wel heel goed dat je met een cup e ook behoorlijk wat gewicht meesleept!! En het is niet dat ik ze niet mooi vind maar pijn aan je nek en schouders is ook niet altijd even prettig.
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 20:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 06 Mrt 2015 20:23

Re: Wat houd mij tegen (borstvergroting)

Ja dat besef ik wel. Mijn moeder heeft ook grote borsten en die is heel blij mee. Ik snap dat het gewicht met zich mee brengt maar oow wat zal ik blij zijn met e. Ik snap hoe groter hoe duurder bhs zijn ook maar ik vind wel waard. Ik leef maar 1 keer
Zoon *
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 06 Mrt 2015 20:25

Re: Wat houd mij tegen (borstvergroting)

Wat heb je nu dan voor maat? Ik heb D en die van jou zijn een flink stuk groter zo te zien?!
❤ 7 juni 2018
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 20:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 06 Mrt 2015 20:30

Re: Wat houd mij tegen (borstvergroting)

Nee ik heb cup c
Zoon *
<<

Mochi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 275

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:26

Bericht 06 Mrt 2015 20:38

Re: Wat houd mij tegen (borstvergroting)

Ik dacht dat permanente fillers verboden waren in NL vanwege de risico's?
Of is er nog een andere manier om je lippen te vergroten?
<<

Anoniem107

Bericht 06 Mrt 2015 20:44

Re: Wat houd mij tegen (borstvergroting)

Mochi schreef:Ik dacht dat permanente fillers verboden waren in NL vanwege de risico's?
Of is er nog een andere manier om je lippen te vergroten?

Botox? Ik weet niet, ik heb er geen verstand van, maar volgens mij wordt dat doorgaans met Botox gedaan. Of is dat ook een permanente filler? Nogmaals, ik ben echt een leek hoor :redface:

Babyboy, kun je niet gewoon een oriënterend gesprek aanvragen? Ik weet namelijk niet of dit topic jou de doorslag gaat geven, het moet uiteindelijk je eigen keuze zijn natuurlijk. Ik had het zelf niet gedaan, volgens mij ben je van nature, dus zonder al die make up en zonder plastische chirurgie een prachtige meid, dus ik vind het jammer dat je dit je lichaam allemaal 'aandoet'. Maar, wat je zelf al zegt, jouw lichaam en je leeft maar één keer, als je denkt dat je er verschrikkelijk blij mee zult zijn, dan zou ik gewoon eens gaan oriënteren.
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 06 Mrt 2015 21:38

Re: Wat houd mij tegen (borstvergroting)

Ik heb borstvergroting gehad. Ben van a naar c gegaan. Ik heb een week lang strak in het verband gezeten, dat was niet echt een pretje, maar heb gehuild van blijdschap toen het verband eraf ging. Ik was blij met het resultaat en het gevoel dat ik weer beter kon ademen LOL.
En borstvoeding, dat kon gewoon. Helaas had ik te weinig voeding in mijn borsten en heb het 3 weken volgehouden, ze bleef honger hebben en zijn toen toch op fles overgegaan.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 20:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 06 Mrt 2015 21:44

Re: Wat houd mij tegen (borstvergroting)

Het is inderdaad nog steeds verboden in nedeand maar ze kennen het anders doen las ik op internet. Ze moeten zich aan regels houden en ik las inderdaad dat het verboden is op die kliniek sites
Zoon *
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:22

Bericht 06 Mrt 2015 21:47

Re: Wat houd mij tegen (borstvergroting)

Over de bv heb ik geen mening, maar ik raad je wel aan eens naar een ander ziekenhuis te kijken. Er zijn er genoeg en het Vlietland staat nou niet echt goed bekend voor wat betreft operaties e.d.

Ik woon zelf ook in Vld, maar voor een geplande operatie ga ik niet naar het Vlietland.
Afbeelding
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 20:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 06 Mrt 2015 22:07

Re: Wat houd mij tegen (borstvergroting)

Ik dacht omdat het dichtbij is. In Vlaardingen heb je ook een kliniek in holystate
ken je dat?
Zoon *
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 20:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 06 Mrt 2015 22:08

Re: Wat houd mij tegen (borstvergroting)

Het verbaasd mij wel best veel wonen in vld haha. Ik kom uit vlaardingen west
Zoon *
Volgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers