Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Witte jeans of witte broek van andere stof.

<<

Anoniem237

Bericht 06 Mrt 2015 15:27

Witte jeans of witte broek van andere stof.

Dus geen witte legging.

Wat vinden jullie daarvan? :)
<<

Anoniem304

Bericht 06 Mrt 2015 15:27

Re: Witte jeans of witte broek van andere stof.

Niks mis mee.
<<

Anoniem237

Bericht 06 Mrt 2015 15:28

Re: Witte jeans of witte broek van andere stof.

Draag je ze zelf ook?
<<

Anoniem114

Bericht 06 Mrt 2015 15:31

Re: Witte jeans of witte broek van andere stof.

Pf wat zou er nou weer mis kunnen zijn met een witte spijkerbroek dan?.. Ik heb een witte jeans en ik vind 'm mooi. 't Is een skinny en ik vind 'm leuk bij casual gelegenheden maar ook voor bijv. een bruiloft (als je een 'eenvoudige' gast bent, niet voor m'n broer natuurlijk of zo) met een leuke top.
<<

Anoniem304

Bericht 06 Mrt 2015 15:38

Re: Witte jeans of witte broek van andere stof.

Forumster schreef:Draag je ze zelf ook?

Ik heb mijn te groot geworden witte jeans weggegooid en toevallig vandaag een nieuwe besteld.

Ja, in de lente/zomer draag ik dus wel witte broeken.
<<

Anoniem148

Bericht 06 Mrt 2015 15:38

Re: Witte jeans of witte broek van andere stof.

Ik draag ze ook gewoon. Dus ik vind er niets mis mee. Alleen jammer dat je zo snel al vlekken ziet! Dus draag ze niet bij alle gelegenheden.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5491

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 06 Mrt 2015 15:39

Re: Witte jeans of witte broek van andere stof.

Ja kan goed. Alleen vind ik wit dikker maken dus draag het nu zelf niet meer.
<<

Patsy

Bericht 06 Mrt 2015 15:48

Re: Witte jeans of witte broek van andere stof.

Kan prima vind ik. Alleen moet je niet zo snel knoeien als ik.
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 06 Mrt 2015 15:54

Re: Witte jeans of witte broek van andere stof.

Ik vind het wel mooi in de lente/zomer ik draag ze zelf alleen niet omdat ik me er niet prettig in voel. Heb altijd het idee dat het tekent en je alle hobbels en bobbels ziet. Bovendien ben ik een echte smeerpoets met twee kleine kinderen dus niet echt geschikt voor mij :thumbdown:
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11577

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 06 Mrt 2015 16:08

Re: Witte jeans of witte broek van andere stof.

Heb zelf een ontzettend mooie witte jeans. Heb dat ding al jaren hoop dat ik na de bevalling m'n buik weer zo in shape ga krijgen dat ik die broek aan kan. Een goede witte jeans tekent ook niet zo
2015 💙
<<

Anoniem237

Bericht 06 Mrt 2015 16:14

Re: Witte jeans of witte broek van andere stof.

Bazinga schreef:Pf wat zou er nou weer mis kunnen zijn met een witte spijkerbroek dan?.. Ik heb een witte jeans en ik vind 'm mooi. 't Is een skinny en ik vind 'm leuk bij casual gelegenheden maar ook voor bijv. een bruiloft (als je een 'eenvoudige' gast bent, niet voor m'n broer natuurlijk of zo) met een leuke top.
Het zou voor niet hippe "moekes" kunnen zijn met een pittig kort kapsel. :wink:
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 06 Mrt 2015 16:16

Re: Witte jeans of witte broek van andere stof.

Ik vind een witte jeans heel mooi, maar alleen bij mooi (warm) weer. Er zijn ook mensen die in de winter met een witte broek lopen en dan vind ik het geen gezicht.

♥♥
<<

Anoniem114

Bericht 06 Mrt 2015 16:18

Re: Witte jeans of witte broek van andere stof.

Bleh ik word schijtziek van al die termen die worden gelinkt aan het uiterlijk :/ Iedereen is ook altijd zo stellig dan! Tot er straks één of ander popsnolletje in een tuinpak rondhuppelt en voila, de tuinpak is weer hip, in plaats lesbisch. Stom. Ik draag lekker mn witte spijkerbroek weer gewoon. En idd, Elliot, alleen met mooi weer...
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11577

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 06 Mrt 2015 16:32

Re: Witte jeans of witte broek van andere stof.

Bazinga schreef:Pf wat zou er nou weer mis kunnen zijn met een witte spijkerbroek dan?.. Ik heb een witte jeans en ik vind 'm mooi. 't Is een skinny en ik vind 'm leuk bij casual gelegenheden maar ook voor bijv. een bruiloft (als je een 'eenvoudige' gast bent, niet voor m'n broer natuurlijk of zo) met een leuke top.


Ik heb hem toen gekocht voor de bruiloft van m'n tante. Zij trouwde in het rood dus kon prima. Idd mooie top erbij en klaar :)
2015 💙
<<

sanskie

Kletskop

Berichten: 833

Geregistreerd: 29 Okt 2013 13:48

Bericht 06 Mrt 2015 17:06

Re: Witte jeans of witte broek van andere stof.

Ik heb een witte spijkerbroek en ik heb ook wel eens andere witte broeken gehad.
Ik draag ze alleen in de lente/zomer, staat ook zo raar onder een dikke zwarte winterjas met zwarte laarzen vind ik.
Maar niks mis mee vind ik ...en sowieso moet je zelf weten wat je aan trekt ... als jij je er prettig in voelt is het toch prima.
<<

Anoniem237

Bericht 06 Mrt 2015 17:18

Re: Witte jeans of witte broek van andere stof.

sanskie schreef:en sowieso moet je zelf weten wat je aan trekt ... als jij je er prettig in voelt is het toch prima.

Dit is voor mij een beetje een dooddoener. Ik kan me ergens prettig in voelen maar als mijn man die kleding lelijk vindt, draag ik het niet.
<<

sanskie

Kletskop

Berichten: 833

Geregistreerd: 29 Okt 2013 13:48

Bericht 06 Mrt 2015 17:35

Re: Witte jeans of witte broek van andere stof.

Ja oke maar je houdt gewoon rekening met hem omdat je een relatie met hem hebt dat snap ik wel.
Maar ik bedoel meer als jij iets wilt dragen wat jij leuk vindt maar de rest van de wereld afschuwelijk vindt denk ik echt boeiend ...de wereld heeft er toch geen last van dat ik dit draag.
<<

InweCulnamo

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 370

Geregistreerd: 08 Feb 2014 15:01

Bericht 06 Mrt 2015 17:39

Re: Witte jeans of witte broek van andere stof.

Kan prima. Vind een witte broek gewoon leuk. Maar dan wel in de lente/zomer.
Maar wat vind je er zelf van dan ?

15-11-2019
14-05-2023
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2828

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 06 Mrt 2015 17:45

Re: Witte jeans of witte broek van andere stof.

Ik vind het wel mooi en een goede jeans tekent echt niet. Vibd het wel lelijk als je de zakken ziet zitten. Ik heb zelf een nepleren witte broek, met zwarte accenten en die draag ik eigenlijk ook wel in de winter. En ik wil nog een witte, of andere lichte kleur, tuinbroek.
<<

Anoniem131

Bericht 06 Mrt 2015 18:32

Re: Witte jeans of witte broek van andere stof.

Ik draag ze in de zomer wel. Ik draag ze omdat ik dan dikker lijk. Ik vind het dan ook niet mooi bij mensen met dikke benen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 06 Mrt 2015 19:02

Re: Witte jeans of witte broek van andere stof.

Ik heb alleen een witte spijkershort; een lange witte broek heb ik al jaren niet aan gehad. Vind het wel leuk geloof ik, maar alleen bij mensen met wat slankere benen.

Witte broeken in de winter vind ik idd niks, vooral niet als er zwarte of bruine laarzen overheen gedragen worden.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem315

Bericht 06 Mrt 2015 21:07

Re: Witte jeans of witte broek van andere stof.

Ik heb ook witte broeken. Niks mis mee, mits de pasvorm goed is. Ik draag ze alleen 's zomers met pumps of open schoenen of slippers.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 06 Mrt 2015 21:19

Re: Witte jeans of witte broek van andere stof.

Niks mis met witte broeken in de zomer.
Moet je alleen niet zo onhandig zijn als ik ben.. Ben altijd veel te bang dat ik er binnen 5 minuten al een vlek in heb zitten.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 06 Mrt 2015 22:04

Re: Witte jeans of witte broek van andere stof.

Witte broeken zijn bij mij nooit lang wit :)
Maar ik heb wel een witte jeans die ik zomers draag
<<

ChiQ

Bericht 06 Mrt 2015 22:55

Re: Witte jeans of witte broek van andere stof.

Toevallig vandaag een witte skinny gekocht met een wit hippie blousje, zie me shinen met mijn cognac kleurige open sandaaltjes en mijn suede cognac kleurige tas.. Jaa!
Volgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers