Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Witte jeans of witte broek van andere stof.

<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 07 Mrt 2015 09:58

Re: Witte jeans of witte broek van andere stof.

Nu wil ik een witte broek! Ik vind zelf dat mijn benen heel mooi zijn Haha.
R. 2013
D. 2016
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 07 Mrt 2015 10:48

Re: Witte jeans of witte broek van andere stof.

Ik vind het persoonlijk echt niet mooi, ik zou het zelf nooit dragen. Maar dat is puur een kwestie van smaak natuurlijk. Bij anderen vind ik het soms wel leuk staan, maar alleen als het een mooie, dikke, niet doorschijnende stof is, en alleen bij slanke mensen. En alleen in bepaalde combinaties, de combinatie die Chiq beschriift bijvoorbeeld klinkt wel leuk.
<<

Anoniem301

Bericht 07 Mrt 2015 11:54

Re: Witte jeans of witte broek van andere stof.

Nee ik hou er niet van. En inderdaad niet bij wat vollere dames. Heb een collega die in te kleine witte skinny's rond loopt en je ziet haar cellulite er doorheen. Het maakt vaak nog dikker.
<<

Anoniem287

Bericht 07 Mrt 2015 12:12

Re: Witte jeans of witte broek van andere stof.

Ik heb een hele mooi witte spijkerbroek die ik in de zomer met All Stars of slippers draag. Ook heb ik een wat lossere broek, maar die is eigenlijk te groot geworden. Ik vind dat er niets mis is met witte broeken hoor! Met witte leggings wel.
<<

Anoniem301

Bericht 07 Mrt 2015 12:56

Re: Witte jeans of witte broek van andere stof.

Hmm nee ChiQ. Zijn prachtige dames hoor en ze kunnen het prima hebben maar ik hou gewoon niet van witte broeken of skinny's.
<<

Catnip

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 528

Geregistreerd: 11 Jan 2015 19:40

Bericht 07 Mrt 2015 13:29

Re: Witte jeans of witte broek van andere stof.

Ik vind witte broeken leuk, maar draag ze zelf niet omdat ik (net een kind ben en) snel vies word. Ik moet altijd met hagelslag pastasaus knoeien of met mijn knieën in de tuin. Ik heb wel 1 wit shortje trouwens.

Te kleine/strakke broeken zijn nooit mooi, daar hoeft ie niet wit voor te zijn.
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers