Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


weekendplannen

<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 06 Mrt 2015 11:34

weekendplannen

Het word dit weekend mooi weer. Wat zijn jullie plannen :sunny:

Ik ben nu nog aan het week tot 12. Dan om 13 met mijn moeder om een nieuwe bril voor haar. En einde van de middag word een tv meubel opgehaald die verkocht is
Vanavond gaan we naar de grote improvisatieshow op rij 1. Vorig jaar zaten we rij 2 en toen kwam tijl beckand op mijn schoot zitten.

Morgen is man werken bij zijn ouders. Ik ga dan thuis de was doen lekker buiten hangen en een stuk wandelen

Zondag genieten van het mooie weer
Afbeelding
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 06 Mrt 2015 11:37

Re: weekendplannen

Ik heb sinds gister al weekend! :)
Gister en vandaag wat in huis bezig geweest, kledingkast uitruimen en zo. Vanmiddag moet ik nog even de stad in.
Morgenochtend gaan we een huis bezichtigen. Verder nog boodschappen doen en verder niet echt plannen.
Zondag gaan we sowieso even een stuk wandelen, lekker in de zon!
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 06 Mrt 2015 11:46

Re: weekendplannen

Ik heb een druk weekend voor de boeg! Vanavond is het tijd voor mijn radioprogramma. Morgen ga ik taart bakken met mijn moeder want 's avonds viert mijn stiefvader zijn verjaardag. Zondagmiddag ga ik met mijn moeder, zus en neefje naar de voorstelling van het Zandkasteel. Daarna door naar oma, want die wordt maandag 89. We gaan lekker met z'n allen bij haar eten. We zouden eerst uit eten gaan, maar omdat oma net twee weken in het ziekenhuis heeft gelegen en nog heel zwak is gaat dat niet lukken.
Genoeg te doen dus! :)

Fijn weekend allemaal!

♥♥
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5683

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 06 Mrt 2015 12:08

Re: weekendplannen

Vandaag ben ik vrij (vaste vrije dag)
Zaterdag moet ik van 7 tot 15 uur werken, thuis even opfrissen en naar de verjaardag van de buurvrouw. 'S avonds geen plannen.
Zondag weer werken van 7 tot 15 uur. Thuis ff opfrissen en dan even langs mijn schoonouders en daarna naar mijn ouders.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Kees

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8165

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:36

Bericht 06 Mrt 2015 12:21

Re: weekendplannen

Vanavond eerst eten bij een vriendin daarna naar mn schoonouders. Zaterdag van 9-13 werken en naar mn schoonzus en savonds een feestje. Zondag gaat mn vriend voetballen, ik een beetje kateren en daarna zien we wel.
<<

Anoniem321

Bericht 06 Mrt 2015 12:23

Re: weekendplannen

Vanavond niks bijzonders, lekker tv kijken en vroeg naar bed.
Morgen wekelijkse boodschappen, boodschappen voor gezamenlijk verjaardagsfeest van mijn vader en mijn vriend van a.s. zondag.
Zondag: 's ochtends lekker naar buiten en genieten van het (hopelijk) mooie weer en 's middags vanaf 3 uur feest dus!
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 06 Mrt 2015 12:26

Re: weekendplannen

Ik ga bezig met m'n studieopdrachten. Verder geen plannen. Super saai maar wel even nodig.
<<

Tante Toos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 607

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:41

Bericht 06 Mrt 2015 13:01

Re: weekendplannen

Vandaag heb ik helemaal geen plannen. Dus ben lekker wat aan het realxen en so you think you can dance terug aan het kijken. Vanavond misschien nog wat gaan drinken ergens.
Morgen ga ik (eindelijk!) naar Soldaat van Oranje. We vertrekken op tijd zodat we daar nog even lekker van het mooie weer kunnen genieten.
Zondag heb ik een sportwedstrijd en zal ik in ieder geval de hele middag binnen zitten.. Dat is wel altijd jammer als het lekker weer is buiten
09-07-2018
11-07-2021
<<

Anoniem119

Bericht 06 Mrt 2015 13:04

Re: weekendplannen

Ja lekker he mooi weer!

Ik moet vanavond tot 23.00 werken.

Morgenochtend lekker brunchen samen, daarna s middags en s avonds werken.
Op zondag moet ik eigenlijk ook s middags en s avonds werken, maar misschien ga ik nog ruilen met een collega, dan werk ik s ochtends tot uurtje of drie. Lijkt me lekker, dan pleit ik voor een terrasje smiddags met m'n vriendje! :)
<<

Anoniem216

Bericht 06 Mrt 2015 13:34

Re: weekendplannen

Vandaag lekker rommelen, opruimen en schoonmaken in huis. Morgenochtend eerst boodschappen doen en dan 's middags met collega's naar Amsterdam. Eerst een hapje eten en daarna naar een balletvoorstelling. Zondag eerst uitslapen, misschien nog naar de sportschool. 's middags wil ik gaan wandelen en dan gelijk met zoon de eendjes voeren.
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2364

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:13

Bericht 06 Mrt 2015 13:45

Re: weekendplannen

Vandaag naar een vriendin waar ik ook eet en dan vanavond komt een vriend bij mij langs. Die heeft het even moeilijk, dus gaan gezellig samen spelletje doen.

Morgenavond met schoonouders en vriendlief uit eten om ze te bedanken voor alle verhuishulp :) (dus ik betaal)
En als het goed is blijft vriendje dan slapen jeej \o/ zondag lekker even samen een wandeling maken denk ik en gewoon genieten van het samen zijn. Klinkt als een plan.
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 06 Mrt 2015 13:48

Re: weekendplannen

vanavond bijkomen van een erg drukke week. Morgen uitslapen, schoenen kopen, open dag van een bedrijf bezoeken, ergens lunchen en 's avonds naar het theater: Classic Rock Show. Zondag hopelijk in mijn achtertuin van het mooie weer genieten.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Sterremaan

Noob

Berichten: 24

Geregistreerd: 05 Mrt 2015 13:30

Bericht 06 Mrt 2015 14:02

Re: weekendplannen

Genieten, van rust en haken, en hopelijk wat lezen.
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 06 Mrt 2015 14:53

Re: weekendplannen

Kees schreef:Vanavond eerst eten bij een vriendin daarna naar mn schoonouders. Zaterdag van 9-13 werken en naar mn schoonzus en savonds een feestje. Zondag gaat mn vriend voetballen, ik een beetje kateren en daarna zien we wel.


Misschien heb ik onder een steen gelegen hoor... maar zijn jullie weer samen? Of heb je een nieuwe vriend??

Ik ga vanmiddag uit mijn werk meteen boodschappen halen, vanavond is mijn man weg dus kruip ik lekker op de bank en vroeg onder de wol.
Morgenochtend naar de kapper en wil morgen nog een een duurloopje doen. Wil eigenlijk dit weekend ook nog even naar de Huis & Tuin beurs bij ons in de buurt maar weet niet of we daar aan toe komen....
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

sanskie

Kletskop

Berichten: 833

Geregistreerd: 29 Okt 2013 13:48

Bericht 06 Mrt 2015 15:18

Re: weekendplannen

Zaterdag ..even weekendboodschappen in slaan daarna op naar Aalden daar lekker wandelen, pannenkoeken eten hopelijk op het terras :sunny: ah binnen ook goed ;).

Zondag: Er lekker op uit van het weer genieten !
<<

Anoniem237

Bericht 06 Mrt 2015 15:31

Re: weekendplannen

sanskie schreef:Zaterdag ..even weekendboodschappen in slaan daarna op naar Aalden daar lekker wandelen, pannenkoeken eten hopelijk op het terras :sunny: ah binnen ook goed ;).

Zondag: Er lekker op uit van het weer genieten !
Aalden in Drenthe? Woon je daar ergens in de buurt?
<<

oasis

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1040

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:03

Bericht 06 Mrt 2015 15:32

Re: weekendplannen

Vandaag - schoolwerk. Vanavond eten bij mijn ouders en even bijkletsen.
Morgen - Misschien even de stad in, of naar de bioscoop. Staat in ieder geval niets vast.
Zondag - zelfde verhaal.

Heerlijk, een rustig weekend :)
Waiting for a change to set us free
Waiting for the day when you can be you and I can be me
Waiting for hope to come around
Waiting for the day when hate is lost and love is found
Waiting for a change - Christina Aguilera
<<

Anoniem114

Bericht 06 Mrt 2015 15:33

Re: weekendplannen

Vandaag; Werken.. Ik ben 't wel zat, dus ga zo naar huis denk ik.
Morgen; werken... Van een uur of 10 tot 16:00 ongeveer.
Zondag; zelfde als zaterdag, misschien dat ik iets later begin als ik lui ben..
<<

sanskie

Kletskop

Berichten: 833

Geregistreerd: 29 Okt 2013 13:48

Bericht 06 Mrt 2015 15:43

Re: weekendplannen

Forumster schreef:
sanskie schreef:Zaterdag ..even weekendboodschappen in slaan daarna op naar Aalden daar lekker wandelen, pannenkoeken eten hopelijk op het terras :sunny: ah binnen ook goed ;).

Zondag: Er lekker op uit van het weer genieten !
Aalden in Drenthe? Woon je daar ergens in de buurt?


Ik woon in Groningen
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 06 Mrt 2015 16:33

Re: weekendplannen

Ik heb al weekend, heerlijk! Vanmorgen lekker in bed blijven liggen, en boodschappen gehaald. Net even brownies gebakken voor vanavond. Straks ga ik met mijn zus en nicht naar een andere nicht, daar gaan we eten en spelletjes doen.
Morgenavond gaan man en ik lekker uit eten. Verder nog geen plannen dit weekend, ik zie wel.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15967

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 06 Mrt 2015 20:16

Re: weekendplannen

Vier dagen hotel met mijn vriend :). Een laatste weekendje met zijn tweeën weg voordat beeb komt, waarschijnlijk.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 06 Mrt 2015 20:28

Re: weekendplannen

Leuk Sarah veel plezier!

Dat dacht ik ook heb je het bijgelegd Kees?

Ik wil ook naar huis en tuin Pandora maar weet nog niet wanneer.

Leuk Lady geniet ervan!

Sanskie veel plezier met wandelen!

Morgen even in de tuin zondag middag op visite.
2014 2016
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25115

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 06 Mrt 2015 20:46

Re: weekendplannen

Ik zou vanavond gaan borrelen, maar ik voel met vet beroerd sinds vanmorgen en dus duik ik vroeg mn bed in. Afhankelijk van hoe ik me morgen voel, kijk ik wat ik dan ga doen. Moet eigenlijk nog ff de stad in en wilde misschien nog naar de bios, maar misschien doe ik wel gewoon niks. Zondag is de CPC-loop in DH en daar ga ik kinderen van school en andere bekenden aanmoedigen, hopelijk lekker in het zonnetje.
❤ 7 juni 2018
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 06 Mrt 2015 20:54

Re: weekendplannen

Morgen lekker terrasje pakken en bijkletsen met vriendinnen onder het genot van een biertje. Zondag een verjaardag en tussendoor nog wat studeren!
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 06 Mrt 2015 22:40

Re: weekendplannen

Ik ben nu aan het werk tot 23.30 uur.
Morgenvroeg zwaai ik mijn vriend en zijn vrienden uit, die gaan Mudmasters lopen in Haarlemmermeer. Daarna ga ik bezig voor school en voorbereidingen treffen voor het eten. We gaan 's avonds mini wokken met een bevriend stel.
Afhankelijk van de spierpijn van N. ga ik zondag voetbal kijken, of we pakken een terrassje. 's Avonds gaan we uit eten, omdat we maandag een jaar samen zijn.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
Volgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers