Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Geordie Shore meiden zijn drastisch afgevallen.

<<

caribbeanlover

Bericht 05 Mrt 2015 23:19

Geordie Shore meiden zijn drastisch afgevallen.

Vicky was de 1e, Sophie, Holly en Charlotte zijn haar gevolgd. De laatste heeft zelf een of ander trainingsprogramma ontwikkelt. Wel zegt ze dat ze met een personal trainer heeft getraind, iets wat de gemiddelde persoon niet kan betalen. Ik denk dat die andere GS meiden het ook zo gedaan hebben.
Maar wat een verandering zeg.....................wauwww!
Waarom lukt het hun wel en mij niet!
<<

Anoniem127

Bericht 05 Mrt 2015 23:21

Re: Geordie Shore meiden zijn drastisch afgevallen.

Ja mooi he! Dat laatste vroeg ik me ook af. Maar ik weet het antwoord al: toch te weinig motivatie / discipline. Minder eten krijg ik sowieso moeilijk voor elkaar omdat ik zo van eten houd. Probeer nu meer te bewegen.
<<

Anoniem156

Bericht 05 Mrt 2015 23:35

Re: Geordie Shore meiden zijn drastisch afgevallen.

Vicki heeft ook haar eigen trainingsprogramma ontwikkeld.
ik denk dat het antwoord op je laatste vraag heel simpel is: wilskracht, motivatie, discipline en heel veel sporten.
<<

caribbeanlover

Bericht 05 Mrt 2015 23:42

Re: Geordie Shore meiden zijn drastisch afgevallen.

Twellie schreef:Ja mooi he! Dat laatste vroeg ik me ook af. Maar ik weet het antwoord al: toch te weinig motivatie / discipline. Minder eten krijg ik sowieso moeilijk voor elkaar omdat ik zo van eten houd. Probeer nu meer te bewegen.


Minder eten zegt niet altijd wat, want daardoor krijg je niet altijd resultaat en kan je zelfs aankomen. Daarom wordt er ook aangeraden om 6 kleine maaltijden te eten per dag.
Discipline is zeker nodig, maar juist daarom vind ik het van hun zo knap dat ze dit bereikt hebben in volgens mij een best korte tijd. Zij aten alles wat los en vast zat. Vicky was de 1e van hun die zo is afgevallen en ik denk dat de andere dan motiveerde. Overigens heeft Vicky haar borsten laten vergroten omdat die natuurlijk ook afgevallen zijn.
<<

caribbeanlover

Bericht 07 Mrt 2015 02:04

Re: Geordie Shore meiden zijn drastisch afgevallen.

Charlotte gaat trouwen. Ze kent haar niet eens zolang en van haar is bekend dat haar relaties van korte duur zijn. Met deze vriend had ze al in het begin ruzie. Denk dat zij voorlopig nog lang niet klaar is voor een serieuze relatie. Zou me niks verbazen als het net zoals het bij Vicky zal eindigen. Goede basis....................not!
<<

caribbeanlover

Bericht 07 Mrt 2015 02:06

Re: Geordie Shore meiden zijn drastisch afgevallen.

http://www.telegraaf.nl/prive/23038647/ ... sms__.html


Hier dit gaat over haar huidige vriend/verloofde.
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 07 Mrt 2015 02:39

Re: Geordie Shore meiden zijn drastisch afgevallen.

<<

caribbeanlover

Bericht 07 Mrt 2015 03:14

Re: Geordie Shore meiden zijn drastisch afgevallen.

Leuk grapje................not! Ze heeft een M laten tatoeeren. Volgens mij is die relatie niet stabiel het is een keer uitgeweest.
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 07 Mrt 2015 17:03

Re: Geordie Shore meiden zijn drastisch afgevallen.

Ik vind het ook erg knap dat ze zo afgevallen zijn! Ze zien er nu ook gewoon goed en knap uit vind ik.
<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2828

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 07 Mrt 2015 17:10

Re: Geordie Shore meiden zijn drastisch afgevallen.

Waar kan ik foto's zien? Ben nu wel nieuwsgierig.
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 07 Mrt 2015 18:16

Re: Geordie Shore meiden zijn drastisch afgevallen.

<<

Luisa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2828

Geregistreerd: 19 Okt 2013 11:39

Bericht 07 Mrt 2015 18:21

Re: Geordie Shore meiden zijn drastisch afgevallen.

Bedankt! Dat is inderdaad wel een verschil, knap van ze. Wist eigenlijk niet dat Vicky en Charlotte zo aangekomen waren. Die waren in de begin jaren dacht ik ook slank.
<<

caribbeanlover

Bericht 07 Mrt 2015 19:28

Re: Geordie Shore meiden zijn drastisch afgevallen.

Ik vond dat Sophie eigenlijk de enige was die wat voller was dus wat mij betreft hadden de anderen het niet nodig.

Behalve Vicky vind ik ze best eng dun.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers