Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Baan gaat verdwijnen. Contact met HR opnemen?

<<

Chipa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1443

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:14

Bericht 05 Mrt 2015 20:32

Baan gaat verdwijnen. Contact met HR opnemen?

Beetje vage titel, maar even in het kort: heb deze week te horen gekregen dat de gehele afdeling waar ik werk zal worden opgeheven binnen ongeveer 1,5 jaar. De komende tijd zullen er mensen uit moeten totdat al het werk op is en iedereen eruit is. Nu werk ik bij een groot bedrijf waar op ander afdelingen nog wel mensen nodig zijn. Ik wil dus eigenlijk kijken of ik intern naar een andere functie kan. Maar hoe pak ik dit aan? Er staan wel wat interne en externe functies open maar die sluiten niet heel erg aan. Kan ik in dit geval gewoon contact opnemen met een recruiter van HR of is dat raar? Ik ben echt een leek in dit soort dingen dus ben zoekende hoe ik dit zal aanvliegen.
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:10

Bericht 05 Mrt 2015 20:43

Re: Baan gaat verdwijnen. Contact met HR opnemen?

Wat een vervelend nieuws! Maar ik zou inderdaad contact opnemen met HR. Aangeven dat je graag binnen het bedrijf blijft en wat de mogelijkheden zijn.
Juist pro-actief zijn kan in dit soort gevallen heel goed overkomen en een positieve uitwerking hebben.
<<

Chipa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1443

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:14

Bericht 05 Mrt 2015 20:49

Re: Baan gaat verdwijnen. Contact met HR opnemen?

Ik wil ook inderdaad niet gaan zitten afwachten, er staan nog meer collega's in de rij voor een nieuwe baan. Vind het zo lastig. Morgen dan de recruiter maar even een mailtje sturen. Kijken of ze iets kan betekenen voor me.
<<

Anoniem127

Bericht 05 Mrt 2015 23:28

Re: Baan gaat verdwijnen. Contact met HR opnemen?

Zou inderdaad gelijk naar HR gaan, niks geks aan, juist heel normaal :).
<<

Pippin

Kwebbel

Berichten: 434

Geregistreerd: 19 Sep 2013 15:18

Bericht 06 Mrt 2015 00:07

Re: Baan gaat verdwijnen. Contact met HR opnemen?

Bij ons staat dit voor een paar afdelingen ook te gebeuren.. het wordt bij ons juist gestimuleerd om dat te doen. Succes! Hopelijk komt er een mooie nieuwe functie uit.
<<

Chipa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1443

Geregistreerd: 02 Sep 2013 20:14

Bericht 06 Mrt 2015 21:18

Re: Baan gaat verdwijnen. Contact met HR opnemen?

Bedankt voor jullie reacties. Heb voor volgende week een afspraak staan met een van de recruiters. Hopelijk komt er een leuke nieuwe functie uit.
<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:10

Bericht 07 Mrt 2015 00:34

Re: Baan gaat verdwijnen. Contact met HR opnemen?

Goed geregeld! Hopelijk komt er wat moois uit!
Succes!

Terug naar Werk & studie

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers