Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Iemand ervaring met zo'n ding? (nachtlamp/projector)

<<

Anoniem124

Bericht 05 Mrt 2015 13:36

Iemand ervaring met zo'n ding? (nachtlamp/projector)

Onze zoon is sinds hij een groot bed en eigen kamertje heeft angstig in het donker en ook eenzaam omdat hij zonder zijn tweelingzusje slaapt (zus vindt het daarentegen heerlijk dus weer samen doen is geen optie). Elke nacht worden we wakker omdat hij de deur wagenwijd open zet en het grote licht aandoet. Hij heeft een mooi nachtlampje maar daar wil hij niks van weten en dat zet hij elke nacht op de gang.

Nu dacht ik dus om zo'n soort ding voor hem te kopen. Als het grote licht uit is ziet hij projecties (=motivatie het grote licht uit te laten) en het gaat vanzelf na een half uur uit dus niet slecht voor de oogjes enzo. Plus misschien heeft hij er een 'vriendje' aan en zal hij zich er minder eenzaam mee voelen. Plus hij is wel van de technische snufjes en dingen, lampjes, lichtjes en liedjes. Zit alleen niet te wachten op zo'n overprikkelend hyperactief en luid ding in bed eigenlijk.

Maar ze zijn best prijzig dus voordat ik zo'n ding koop ben ik wel benieuwd naar ervaringen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 05 Mrt 2015 13:40

Re: Iemand ervaring met zo'n ding? (nachtlamp/projector)

Wij hadden deze, maar ik vond het erg tegenvallen. We hebben 'm ook amper gebruikt. Mijn nicht had dezelfde voor haar dochter en zij heeft 'm ook bijna niet gebruikt.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 05 Mrt 2015 13:41

Re: Iemand ervaring met zo'n ding? (nachtlamp/projector)

O, de link werkt niet, nou, het bovenste plaatje hiervan:

http://www.toiletverhoger.nl/nl/dept_36.html
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 05 Mrt 2015 13:41

Re: Iemand ervaring met zo'n ding? (nachtlamp/projector)

Ahh maar het ziet er wel schattig uit :-)
<<

Theeleut

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 669

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:04

Bericht 05 Mrt 2015 13:41

Re: Iemand ervaring met zo'n ding? (nachtlamp/projector)

Geen ervaring met een projectielamp, maar wel met een kind dat graag een lampje aan heeft.
Wij hebben een lamp met dimmer en daar een tijdsklok op gezet. Hij staat dus heel zwakjes aan en gaat rond 21:00 uur uit. Je kan hem natuurlijk ook gewoon gedimd aan laten of een paar uur in de nacht weer aan laten gaan. Ook de deur op een kier vindt hij prettiger, prima vinden wij.
Hier helpt het goed.
05-05-2005 01-05-2011
<<

Anoniem124

Bericht 05 Mrt 2015 13:43

Re: Iemand ervaring met zo'n ding? (nachtlamp/projector)

Theeleut schreef:Geen ervaring met een projectielamp, maar wel met een kind dat graag een lampje aan heeft.
Wij hebben een lamp met dimmer en daar een tijdsklok op gezet. Hij staat dus heel zwakjes aan en gaat rond 21:00 uur uit. Je kan hem natuurlijk ook gewoon gedimd aan laten of een paar uur in de nacht weer aan laten gaan. Ook de deur op een kier vindt hij prettiger, prima vinden wij.
Hier helpt het goed.


De deur mag hier ook open, maar niet wagenwijd want dan wordt hij overal wakker van. Het 'probleem' is dat wanneer het nachtlampje uitgaat 's nachts hij wakker wordt, uit bed gaat en de grote lamp aan doet. Ik hoop soort van met dit ding in zn bed dat hij dat gewoon even aan doet.
<<

Anoniem166

Bericht 05 Mrt 2015 13:44

Re: Iemand ervaring met zo'n ding? (nachtlamp/projector)

Ik had een goedkope versie op EBay gekocht, maar dat ding werkte voor geen meter. Er moesten batterijen in, maar die gingen nog geen 10 minuten mee. Ik zou dus voor de zekerheid wel gaan voor een versie die op het netstroom is aan te sluiten.
<<

Anoniem126

Bericht 05 Mrt 2015 13:46

Re: Iemand ervaring met zo'n ding? (nachtlamp/projector)

*
Laatst gewijzigd door Anoniem126 op 29 Sep 2015 23:20, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Theeleut

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 669

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:04

Bericht 05 Mrt 2015 13:49

Re: Iemand ervaring met zo'n ding? (nachtlamp/projector)

Nee, wagenwijd open mag hier ook niet.
Kun je niet van iemand zo'n lamp lenen?
Of via MP.
Hebben jullie verduisterende gordijnen in zijn kamer? Zo ja, dan die misschien een stukje open laten of vervangen voor lichtdoorlatende gordijnen.
05-05-2005 01-05-2011
<<

Anoniem124

Bericht 05 Mrt 2015 13:51

Re: Iemand ervaring met zo'n ding? (nachtlamp/projector)

Theeleut schreef:Nee, wagenwijd open mag hier ook niet.
Kun je niet van iemand zo'n lamp lenen?
Of via MP.
Hebben jullie verduisterende gordijnen in zijn kamer? Zo ja, dan die misschien een stukje open laten of vervangen voor lichtdoorlatende gordijnen.

Ik vind het niet erg om er eentje te kopen maar ik ben bang voor een of ander teleurstellend prul haha.

we hebben rolluiken inderdaad, die doen we nu half open. Open niet want dan is hij al om 6u wakker :palm: .

Dank voor alle reacties trouwens, heb er al wat aan :) .
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 05 Mrt 2015 13:52

Re: Iemand ervaring met zo'n ding? (nachtlamp/projector)

Dat ding wat wij hadden was dus inderdaad een teleurstellend prul, die kan je overslaan.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem124

Bericht 05 Mrt 2015 13:53

Re: Iemand ervaring met zo'n ding? (nachtlamp/projector)

Susan schreef:Dat ding wat wij hadden was dus inderdaad een teleurstellend prul, die kan je overslaan.


:smile: dankje dat is zo vaak he. Denk ik oooooh tof en dan pak ik het uit en komt er eerst heel veel papier en piepschuim en dan de deceptie. Had ik als kind al, toen dacht ik nog dat een lego vliegtuig echt kon vliegen omdat dat in de reclame ook zo was :palm: .
<<

Theeleut

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 669

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:04

Bericht 05 Mrt 2015 13:54

Re: Iemand ervaring met zo'n ding? (nachtlamp/projector)

Dat snap ik dat je daar bang voor bent. Vandaar dat ik opperde om het wellicht te kunnen lenen, zodat je weet of het iets is of niet. Bij Bol.com heb je toch een 30 dagen probeer tijd? Als het niets is, stuur je het weer terug.

Hopelijk vind je een passende oplossing!
05-05-2005 01-05-2011
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 05 Mrt 2015 13:58

Re: Iemand ervaring met zo'n ding? (nachtlamp/projector)

Ja, ik had me ook heel veel voorgesteld van dat ding. Het begon er al mee dat mijn nicht toen riep: 'O, die had je niet moeten kopen, die had ik nog staan en we gebruiken 'm nooit!' En toen de stekker erin ging, vervloog mijn laatste restje hoop. Het was echt helemaal niks.

Yrsa heeft de luchtballon van My Little Pony, dat is wel een heel leuk nachtlampje. Die heeft meerdere standen, druk, rustig, veranderend van kleur, met/zonder muziekje.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem186

Bericht 05 Mrt 2015 14:29

Re: Iemand ervaring met zo'n ding? (nachtlamp/projector)

Mijn dochter heeft zo'n ding. Die zijn niet zo duur en ze vindt het echt heel leuk.

Afbeelding
<<

Anoniem124

Bericht 05 Mrt 2015 14:32

Re: Iemand ervaring met zo'n ding? (nachtlamp/projector)

Hey Jans waar zijn die van die had ik nog niet gevonden!
<<

Anoniem126

Bericht 05 Mrt 2015 14:49

Re: Iemand ervaring met zo'n ding? (nachtlamp/projector)

*
Laatst gewijzigd door Anoniem126 op 29 Sep 2015 23:20, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

xxLindaxx

Noob

Berichten: 168

Geregistreerd: 05 Okt 2013 14:10

Bericht 05 Mrt 2015 14:55

Re: Iemand ervaring met zo'n ding? (nachtlamp/projector)

Mijn nichtje heeft zo'n pillow pet en dat is echt een succes. Ze neemt hem elke avond mee naar bed!
<<

Anoniem186

Bericht 05 Mrt 2015 16:12

Re: Iemand ervaring met zo'n ding? (nachtlamp/projector)

Pillow pets dream lites. Je hebt ook kleine, die heeft m'n zoon, maar die is lang niet zo mooi als die grote.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 05 Mrt 2015 16:46

Re: Iemand ervaring met zo'n ding? (nachtlamp/projector)

Hier ook een Pillow Pet. B doet er alleen niet veel mee.
Het is dat ze hem van mijn moeder gekregen heeft, anders had je hem zo mogen hebben. Het is een rupsje.
Ze staan ook op Ebay!

http://www.ebay.com/itm/Dream-lovely-Ki ... 3392bc4fa3
<<

Anoniem162

Bericht 06 Mrt 2015 11:50

Re: Iemand ervaring met zo'n ding? (nachtlamp/projector)

http://www.alecto.nl/babyprojector
mijn zoontje heeft deze. het is dan geen knuffel maar hij is er echt blij mee. Hij heeft hem al gekregen een paar maanden voordat hij 1 jaar was en hij staat elke nacht aan (hij is nu 3.5). Er zitten verschillende melodieën op (zee-geluid, muziekjes) en er zitten verschillende schijfjes bij met plaatjes, auto's, sterren, letters.

overigens heb ik een merkloze van aldi. Is verder exact hetzelfde. Ik geloof dat mediamarkt ze ook verkoopt.
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1953

Geregistreerd: 19 Jan 2015 12:10

Bericht 06 Mrt 2015 12:07

Re: Iemand ervaring met zo'n ding? (nachtlamp/projector)

Hier die van Alecto die Mirthe laat zien. Heel fijn voor het inslapen vind ik, zet de timer aan en hij gaat ook vanzelf weer uit. Alleen is hij niet echt geschikt om mee in bed te nemen of door de kinderen zelf te laten bedienen.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Indigo