Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Pakketje

<<

Truus

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 334

Geregistreerd: 28 Dec 2013 16:39

Bericht 05 Mrt 2015 09:01

Pakketje

Een pakketje van mij is afgeleverd bij de buren, die ik niet ken. Ze zijn nu al twee dagen niet thuis en ik heb het pakket echt nodig... Iemand nog tips? Ik baal!
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 05 Mrt 2015 09:08

Re: Pakketje

Wat irritant! Misschien zijn er andere buren die hun telefoonnummer hebben?
#teammaple🍁
<<

Anoniem122

Bericht 05 Mrt 2015 11:08

Re: Pakketje

Briefje in de bus gooien of ze het gelijk willen komen afgeven en desnoods bij andere buren die vaker thuis zijn.
<<

Anoniem304

Bericht 05 Mrt 2015 11:09

Re: Pakketje

ไม่เป็นไร schreef:Briefje in de bus gooien of ze het gelijk willen komen afgeven en desnoods bij andere buren die vaker thuis zijn.

Ja dit inderdaad.

Ik snap ook nooit dat mensen die niet vaak thuis zijn pakketjes aannemen voor buren. :12:
<<

anoniem213

Bericht 05 Mrt 2015 11:22

Re: Pakketje

Nou, hier heb je soms echt geen keuze. Ik geef dan aan dat ik het liever niet aanneem, omdat ik er bijna nooit ben en dan zegt zo'n man dat ik het dan maar voor de deur moet leggen en loopt weg. Zo irritant, want ik ga niet iemands pakket zomaar in een gang leggen waar veel mensen komen.
<<

Anoniem304

Bericht 05 Mrt 2015 11:29

Re: Pakketje

June schreef:Nou, hier heb je soms echt geen keuze. Ik geef dan aan dat ik het liever niet aanneem, omdat ik er bijna nooit ben en dan zegt zo'n man dat ik het dan maar voor de deur moet leggen en loopt weg. Zo irritant, want ik ga niet iemands pakket zomaar in een gang leggen waar veel mensen komen.

Lekker aso.

Als ik weiger dan probeert hij het bij andere buren en anders komtie de volgende dag weer. Je bent zo iemand niks verplicht.
<<

Truus

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 334

Geregistreerd: 28 Dec 2013 16:39

Bericht 05 Mrt 2015 11:48

Re: Pakketje

Bedankt voor jullie tips!

Ik wilde niet vanmorgen om 8 uur al alle buren afgaan om ook rekening te houden met de uitslapers, dus tot een uur of tien heb ik de buren goed in de gaten gehouden. En plots gingen de gordijnen open! N ou, ik heb m'n pakketje dus. En wat die man zei? 'Het ligt hier al heeeel lang hoor, maar je kwam maar niet!'. Ik kan niet eens meer tellen hoe vaak ik heb aangebeld de afgelopen twee dagen... :palm: Maargoed, ik heb het!
<<

Truus

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 334

Geregistreerd: 28 Dec 2013 16:39

Bericht 05 Mrt 2015 11:49

Re: Pakketje

June schreef:Nou, hier heb je soms echt geen keuze. Ik geef dan aan dat ik het liever niet aanneem, omdat ik er bijna nooit ben en dan zegt zo'n man dat ik het dan maar voor de deur moet leggen en loopt weg. Zo irritant, want ik ga niet iemands pakket zomaar in een gang leggen waar veel mensen komen.


Wat aso zeg, jij bent niks verplicht!
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:13

Bericht 05 Mrt 2015 11:58

Re: Pakketje

Fijn dat je het pakketje inmiddels hebt. Irritant als je weet dat het bij je buren ligt en het nodig hebt.

Hier ben ik vaak de gene die de pakketjes aanpakt (woon in portiek met vijf andere) ook omdat ik de afgelopen vijf maanden thuis was. Laatst kwam hij weer met een pakketje en heb het geweigerd omdat we net die dag een week op vakantie gingen, nou dat was geen probleem. Vind het raar dat zo een man het gewoon bij je achter laat terwijl je aangeeft er weinig te zijn en het niet te willen aannemen.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Anoniem255

Bericht 05 Mrt 2015 16:26

Re: Pakketje

Fijn dat je het hebt!

Ik kwam net thuis en toen lag er een briefje in de bus dat de post morgen mijn pakketje nogmaals probeert af te leveren. Maar ik zou niet weten wat voor pakket het is! Dat vind ik zo irritant. Nu wil ik weten wat het is. En moet ik nog tot morgen wachten. En hopelijk komen ze dan niet weer als de oppas toevallig mijn dochter is ophalen.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12154

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 05 Mrt 2015 16:32

Re: Pakketje

oh dat is zo irritant dat de buren dan niet open doen. Gelukkig heb je het nu

Mien dat is ook zo irritant kan je niet met de code zien waar het van is?
Afbeelding
<<

Truus

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 334

Geregistreerd: 28 Dec 2013 16:39

Bericht 05 Mrt 2015 16:41

Re: Pakketje

Spannend Mien! Ik zou ook nieuwsgierig worden dan.
<<

Anoniem148

Bericht 05 Mrt 2015 16:48

Re: Pakketje

Haha Mien dat had ik ook een keer maar bij mij lag het bij de buren.
Bleek Het Kraampakket te zijn van de verzekering. Had Ik toen nog niet verwacht.
Mijn man ging zelfs eerst het rekening overzicht bekijken want die dacht dat ik wat besteld had en was vergeten!

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers