Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


waneer begon jou kindje te steppen en fietsen

<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 04 Mrt 2015 21:23

waneer begon jou kindje te steppen en fietsen

Ik wil mijn zoontje zondag even op stepje proberen en is heel mooi weer dus gaan we even naar park. Vanaf waneer begon jou kindje te steppen en fietsen
Zoon *
<<

Anoniem255

Bericht 04 Mrt 2015 21:30

Re: waneer begon jou kindje te steppen en fietsen

Beide op de driewieler rond anderhalf. Rond twee jaar ook steppen. Mijn zoon is nu drie en fietst sinds vorige zomer op een 12" met zijwieltjes. Mijn dochter fietst nu een paar weken zonder zijwieltjes. Zij is 5.
<<

Theeleut

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 669

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:04

Bericht 04 Mrt 2015 21:34

Re: waneer begon jou kindje te steppen en fietsen

Mijn zoon heeft sinds zijn tweede een loopfiets. Daarmee sjeest hij overal heen. Super uitvinding!
05-05-2005 01-05-2011
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 04 Mrt 2015 21:37

Re: waneer begon jou kindje te steppen en fietsen

Hij kreeg een step op zijn 3e verjaardag, maar misschien dat hij het al eerder deed op het kdv, dat weet ik niet. Hij kon het wel direct, dus ik ga er vanuit dat hij het al eerder gedaan had.

Een fiets kreeg hij met zijn 2e verjaardag. Het was toen winter en hij is een paar maanden daarna gaan fietsen met zijwieltjes. Los fietsen kon hij toen hij 3 jaar en een paar maanden was.
Afbeelding
<<

Anoniem127

Bericht 04 Mrt 2015 21:45

Re: waneer begon jou kindje te steppen en fietsen

Oudste dochter van drie fietste denk ik met drie en met vier zonder zijwieltjes. Middelste dochter van drie kan nu al fietsen. Steppen geen idee, zou me niet verbazen als mijn oudste dochter het niet eens kan. (We hebben geen step).
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3282

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 04 Mrt 2015 21:49

Re: waneer begon jou kindje te steppen en fietsen

Steppen deed mijn dochter vanaf 3 jaar ongeveer, op een step met 1 wiel voor en 2 achter. Maar ze ging toen nog wel langzaam.
Op de loopfiets ging ze vanaf 3 jaar en vanaf 3 jaar fietste ze met zijwieltjes, vanaf 4,5 jaar zonder zijwieltjes.

Mijn zoon kan nog niet steppen en fietsen doet hij ook niet. Hij leerde op zijn loopfiets fietsen toen hij 3,5 jaar was.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 04 Mrt 2015 21:58

Re: waneer begon jou kindje te steppen en fietsen

Theeleut schreef:Mijn zoon heeft sinds zijn tweede een loopfiets. Daarmee sjeest hij overal heen. Super uitvinding!

Hier net zo. Maar hij had ook een houten karretje waar hij op rijdt vanaf dat hij 1 was.
#teammaple🍁
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11146

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 04 Mrt 2015 22:03

Re: waneer begon jou kindje te steppen en fietsen

Hij krijgt voor zijn verjaardag een loopfiets, die hebben we al geprobeerd en dat kan hij. Steppen kan hij niet maar de enige step die ik hem ooit in handen heb gedrukt stamt uit de jaren 60 en is niet zo stabiel haha.

Fietsen op de driewieler kan hij wel, sinds hij bij de trappers kan.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem112

Bericht 05 Mrt 2015 08:46

Re: waneer begon jou kindje te steppen en fietsen

Step met twee wielen hebben we hier niet, maar een stepje met drie wielen konden ze beide al voor twee jaar.
Mijn oudste heeft nooit een loopfiets gehad en kreeg zijn eerste fiets met zijwielen voor zijn derde verjaardag, met 3 jaar en 2 maanden fietste hij al zonder zijwielen.

De jongste kreeg een loop fiets met 1 jaar en 8 maanden en reed er zo mee weg, nu fietst ze op een fiets met zijwielen ze is bijna drie, zo snel zonder zijwielen als m'n zoontje zie ik nog niet gebeuren bij haar.
<<

Anoniem286

Bericht 05 Mrt 2015 08:54

Re: waneer begon jou kindje te steppen en fietsen

Fietsen kan ze niet maar ze heeft sinds kort een loopfiets met drie wielen en daar kan ze goed op rond rijden
<<

Anoniem103

Bericht 05 Mrt 2015 11:10

Re: waneer begon jou kindje te steppen en fietsen

De oudste ging steppen toen hij er eentje kreeg voor zijn derde verjaardag. Fietsen ging met 3,5 ongeveer goed.
De jongste ging rond 1,5 steppen en fietsen rond haar tweede verjaardag.

Wel een stepje met drie wielen trouwens. Met twee wielen kunnen ze ook inmiddels maar dat hebben ze pas gelden pas uitgeprobeerd dus ik weet niet vanaf hoe oud ze dat konden. Fietsen doen ze allebei nog met zijwieltjes.
<<

Anoniem97

Bericht 05 Mrt 2015 11:22

Re: waneer begon jou kindje te steppen en fietsen

Zoon kreeg een step en fiets voor zijn 2de verjaardag, hij stepte zo weg en fietsen vlak daarna.met 3 jaar en paar maand fietste hij zonder zijwieltjes.
Dochter stepte al voor haar 2de op de step en met haar 2de verjaardag kreeg ze een loopfiets en waar ze heel snel op weg ging. Nu fiets ze op de fiets met zijwieltjes, voor haar derde krijgt ze waarschijnlijk een eigen fiets.
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:10

Bericht 05 Mrt 2015 17:52

Re: waneer begon jou kindje te steppen en fietsen

Dochter kan nog niet eens op de driewieler.. Kan niet bij de trappers :smile: ze krijgt met haar verjaardag een loopfiets, ben benieuwd hoe dat gaat haha
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Minx