Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Carpaal Tunnel Syndroom

<<

Anoniem149

Bericht 04 Mrt 2015 16:19

Carpaal Tunnel Syndroom

Zijn er meiden die hier ervaring mee hebben? En diedan ook de injectie hebben gekregen? Bij mij hebben ze vanmorgen een EMG afgenomen en CTS geconstateerd. Nog niet in heel ernstige mate, maar ze hebben wel een injectie gezet. Er werd me verteld dat ik wat meer last van tintelingen en pijn kon krijgen de eerste dag, maar ik heb nu echt gewoon heel veel pijn.. Is dit normaal?
<<

Burgemeester Bo

Bericht 04 Mrt 2015 20:10

Re: Carpaal Tunnel Syndroom

Misschien heb je hier iets aan:
wel-of-niet-opereren-t2338.html

Sterkte!
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2375

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 04 Mrt 2015 22:08

Re: Carpaal Tunnel Syndroom

Wel met CTS maar niet met injecties, ben geopereerd.

Wel vervelend dat je zo'n pijn hebt. Hopelijk is het snel minder.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 04 Mrt 2015 22:27

Re: Carpaal Tunnel Syndroom

Oh zie dat de burgemeester een topic van mij linkte

Maar ik heb het gehad eerst injectie in gehad hielp niks toen geopereerd hielp niks toen weer injectie. Ook niks geholpen. Nu op advies van de huisarts afwachten mocht het erger worden kan ik meteen weer geopereerd worden maar doen ze liever niet ivm litteken.

Ik heb het trouwens in beide handen. Ben alleen rechts geholpen. Links af en toe last van tintelingen
Afbeelding
<<

Anoniem149

Bericht 05 Mrt 2015 01:36

Re: Carpaal Tunnel Syndroom

Had je de dag van de injectie ook zoveel pijn Sarah? Het is nu erger dan het was voor ik de injectie kreeg..

Balen dat bij jou de injecties en operatie niks geholpen hebben. Er is wel mee te leven nu?

Shally, bij jou is de operatie goed gegaan dus? Hoor daar ook veel verhalen over.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 05 Mrt 2015 07:34

Re: Carpaal Tunnel Syndroom

Ja had eerst meer pijn dat zakt langzaam weg. Er is wel mee te leven nu. Heb een tijd gehad toen had ik onwijs veel last als dat zo bleef was het lastiger
Afbeelding
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2375

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 05 Mrt 2015 08:44

Re: Carpaal Tunnel Syndroom

Elize schreef:Had je de dag van de injectie ook zoveel pijn Sarah? Het is nu erger dan het was voor ik de injectie kreeg..

Balen dat bij jou de injecties en operatie niks geholpen hebben. Er is wel mee te leven nu?

Shally, bij jou is de operatie goed gegaan dus? Hoor daar ook veel verhalen over.


Ja zeker! Ik ben aan beide handen geopereerd en heb echt nooit meer last gehad van tintelingen enz, wat een verademing was dat.
<<

Anoniem149

Bericht 06 Mrt 2015 22:48

Re: Carpaal Tunnel Syndroom

Na hoeveel dagen zakt die pijn weg Sarah? Ben nu 3 volle dagen verder en heb nog niet het idee dat het zakt, soms lijkt het ook alsof ik van die stroomstoten krijg in mijn hand/vinger, heel naar.

Shally, fijn dat de operaties bij jou geholpen hebben. Ik hoop dat het hier niet nodig is, maar als het wel zo is hoop ik ook dat het niet voor niks is.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 07 Mrt 2015 23:31

Re: Carpaal Tunnel Syndroom

Zit te denken maar volgens mij was het na een paar dagen wel minder. Heb je nog steeds heel erg pijn? Krijg je van die schokjes ? Dat heb ik ook gehad voelt gek,
Afbeelding
<<

Anoniem149

Bericht 08 Mrt 2015 02:26

Re: Carpaal Tunnel Syndroom

Ja inderdaad. als ik mijn pols draai of iets vastpak krijg ik een schok in mijn hand/middelvinger. En mijn middelvinger blijft doof/gevoelloos, en dat was niet voor ik de injectie kreeg.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 08 Mrt 2015 09:00

Re: Carpaal Tunnel Syndroom

Doordat ze vloeistof in spuiten is er nog minder ruimte en wordt de zenuw in feite eerst juist meer beklemt. Volgens mij is dat dus normaal en zou het langzaam juist beter moeten worden dan eerst.
<<

Anoniem149

Bericht 08 Mrt 2015 09:44

Re: Carpaal Tunnel Syndroom

Ja klopt dat zei ze ook. Maar ze had het over een dag of 2.. En ben nu inmiddels 4 dagen verder.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 09 Mrt 2015 12:40

Re: Carpaal Tunnel Syndroom

Dan zou ik eens even bellen en het navragen, dat kan natuurlijk geen kwaad, ook ter geruststelling misschien. Maar je kunt ook nog even een paar dagen afwachten want waarschijnlijk zullen ze niet gelijk heel veel er aan kunnen doen.
<<

Anoniem149

Bericht 09 Mrt 2015 13:48

Re: Carpaal Tunnel Syndroom

Nou ik heb vanmorgen om 11:45 uur gebeld en ben nu onderweg naar het ziekenhuis, ze willen me om 14:15 uur zien. Dat had ik dan weer niet verwacht, maar wel fijn dat ze meteen weer even gaan kijken.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 09 Mrt 2015 13:56

Re: Carpaal Tunnel Syndroom

Oh, hee, nee dat had ik dan ook weer niet verwacht. Ben benieuwd wat ze er van zeggen! Succes!
<<

Anoniem149

Bericht 09 Mrt 2015 14:32

Re: Carpaal Tunnel Syndroom

Ja dank je wel. Ik ben ook benieuwd.
<<

Anoniem149

Bericht 09 Mrt 2015 20:35

Re: Carpaal Tunnel Syndroom

Ze hebben een echo gemaakt van mijn zenuw en daar was niks mis mee. Ze hebben m ook niet geraakt met de injectie. Ze denkt nu dat ik het toch nog een weekje de tijd moet geven en als ik dan nog steeds zoveel last heb moet ik contact op gaan nemen met de neurochirurg voor waarschijnlijk toch een operatie.

Heb besloten om m deze week ook écht rust te geven, ik ga tijdelijk de ziektewet in. Heb tot vandaag gewoon gewerkt, wel aangepast werk, maar ik merk dat ik mijn hand toch nog teveel belast. Kan af en toe letterlijk wel janken. Misschien helpt dat ook een stuk.
<<

Anoniem148

Bericht 14 Apr 2015 05:19

Re: Carpaal Tunnel Syndroom

Las ergens dat je vandaag geopereerd wordt? succes! Hoop dat het helpt
<<

Anoniem149

Bericht 14 Apr 2015 17:00

Re: Carpaal Tunnel Syndroom

Wilde net een update plaatsn haha. Ben inderdaad vanmorgen geopereerd. Nog bijna uit moeten stellen omdat ik me verkeken had op de tijd maar kon gelukkig toch nog komen. Is me heel erg meegevallen, was zo bang voor de verdoving. Maar de band om mijn arm om het bloed tegen te houden was veel vervelender.

Nu herstellen. Komende twee weken mag ik niks. Moet sowieso oppassen en niet te snel weer aan de slag gaan, dat heeft de chirurg me echt op het hart gedrukt. Het weer zit in ieder geval mee dus dat is fijn. En anders is Netflix mijn beste vriend komende tijd ;-) Hoop dat het gaat helpen!

Beetje jammer dat ik bijna 5 minuten over deze post hen gedaan haha.
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:08

Bericht 14 Apr 2015 17:57

Re: Carpaal Tunnel Syndroom

Heel veel sterkte met je herstel Elize.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12106

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 14 Apr 2015 18:30

Re: Carpaal Tunnel Syndroom

oh je bent al geopereerd. Heb je ook meegekeken. Ik heb toen meegekeken vond het wel interessant alleen bij het hechten niet. Vind hechtingen eng haha

Lastig is het nu he. Vooral met aankleden en wc gaan. Sterkte
Afbeelding
<<

Anoniem149

Bericht 14 Apr 2015 19:54

Re: Carpaal Tunnel Syndroom

Dank je Meneer de Uil en Sarah!

Heb niet meegekeken haha. Alleen het 'eindresultaat' heb ik gezien. Mooi klein sneetje :) Aankleden is indersaad lastig, en m'n haar doen is drama. Morgenvroeg komt m'n zusje ff helpen hier.

Ben benieuwd met slapen zo. Pijn komt helaas door de pijnstillers heen.
<<

Anoniem148

Bericht 15 Apr 2015 17:44

Re: Carpaal Tunnel Syndroom

Succes met herstellen en niets doen. Dat is inderdaad lastig. Gewoon op een terrasje gaan zittenofzo en Hulp vragen.
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2375

Geregistreerd: 01 Sep 2013 12:36

Bericht 16 Apr 2015 08:30

Re: Carpaal Tunnel Syndroom

'Fijn' dat je geopereerd bent. Ik vond het echt een verademing.
Hopelijk valt de pijn mee. En neem inderdaad genoeg rust.

Vervelend he die band tijdens de operatie.
<<

Anoniem181

Bericht 16 Apr 2015 08:35

Re: Carpaal Tunnel Syndroom

Fijn dat de operatie je is meegevallen, Elize! Sterkte met het herstel!
Volgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers