Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Nanny on Tour

<<

anoniem203

Bericht 11 Mrt 2015 11:37

Re: Nanny on Tour

De ene vind 6 maanden genoeg en de ander 2 jaar. Ieder zijn mening. Persoonlijk vind ik 1,5 jaar ook genoeg maar zolang moeder en kind het fijn vinden en het 'leuk blijft' voor iedereen zie ik het probleem niet zo.
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 11 Mrt 2015 11:45

Re: Nanny on Tour

Susan ze moet zelf weten ookal geef ze tot 8 jaar . Maar het is een mening . Ik ben juist voor borstvoeding want mijn moeder heeft ook aan vier kinderen gegeven. Ik leerde zoveel van haar met borstvoeding dat ik der voor altijd daarvoor dankbaar zal zijn en ik leer nog steeds van haar. Ik wil hiermee zeggen dat anderhalf mijn mening is wat die vrouw doet moet ze zelf weten natuurlijk


Sterker nog buiten in de stad gaf ik mijn kind ook borstvoeding. Mensen boeien mij niet. Als mijn kind honger had had die honger en die is miljard keer belangerijker dan wat mensen van vinden dat ik mijn tiet deruit haal

En ava je hebt gelijk
Zoon *
<<

Anoniem154

Bericht 11 Mrt 2015 21:10

Re: Nanny on Tour

Waar kun je dit gratis terugkijken? Rtl gemist moet je zo te zien voor betalen...
<<

Romie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1128

Geregistreerd: 02 Sep 2013 13:38

Bericht 11 Mrt 2015 21:59

Re: Nanny on Tour

Ik vond het nogal knap dat ze om tien voor 6 nog naar een winkel ging rijden die om 18.00u dichtging en toch met 2 beha's thuiskwam!
<<

Anoniem142

Bericht 11 Mrt 2015 22:10

Re: Nanny on Tour

Op zich vond ik dat Nanny Jo wel respectvol was rondom die borstvoeding, het was vooral de moeder die de beslissing maakte, zij stond er helemaal achter. Ik vond vooral dat de voice over de toon zette en erg negatief was. RTL wil gewoon een bepaalde stemming opwekken.

Ik vind het wel echt jammer dat ze zulke gevoelige onderwerpen behandelen en er ook zoveel maatschappelijke discussie ontstaat.
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 11 Mrt 2015 22:36

Re: Nanny on Tour

Zoals iemand al zei. Opvoeden is toch een gevoelig onderwerp voor meeste moeders
Zoon *
<<

Summerlovin

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1404

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 12 Mrt 2015 11:10

Re: Nanny on Tour

Romie schreef:Ik vond het nogal knap dat ze om tien voor 6 nog naar een winkel ging rijden die om 18.00u dichtging en toch met 2 beha's thuiskwam!



En al helemaal als je je bedenkt dat het van Tuitjenhorn naar Alkmaar 25 minuten rijden is.
💗24-12-2019
💙07-03-2022 ⭐️06-06-2022
💙21-04-2023
Vorige

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers