Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wie helpt mij zoeken? Longline bikinitop

<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 11 Mrt 2015 11:49

Re: Wie helpt mij zoeken? Longline bikinitop

Broekje is niet te klein hoor (die onderste dan). Ik heb altijd een soort muffintop, zelfs als ik geen broekje aan heb. Das gewoon een vetje.
Daarom dacht ik dat zo'n hoog broekje chill zou zijn, maar het verplaatst m'n vetje alleen, haha.

Weg
Laatst gewijzigd door Elliot op 11 Mrt 2015 12:04, in totaal 1 keer gewijzigd.

♥♥
<<

Anoniem130

Bericht 11 Mrt 2015 11:53

Re: Wie helpt mij zoeken? Longline bikinitop

Hmm lastig, want ik vond op zich het broekje wel dat inderdaad iets verhullen. Kan je hem nog heel even posten? Dit broekje vind ik trouwens wel duidelijk mooier zitten dan de vorige (en de top valt me nu ook weer mee haha). Maar miss zo'n hoger broekje dan weer niet icm met deze top of niet in de lichte print ofzo.. Lastig! Of gewoon sowieso niet dan.. :p
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 11 Mrt 2015 11:56

Re: Wie helpt mij zoeken? Longline bikinitop

Misschien combineren met een zwart broekje en dan met iets bredere zijkanten.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 11 Mrt 2015 11:56

Re: Wie helpt mij zoeken? Longline bikinitop

Weg

Ja die top komt op de foto niet mooi uit maar daar ben ik echt fan van. Die staat heel mooi en verhult precies het vetje dat ik altijd onder de beugel van bh's heb.
Laatst gewijzigd door Elliot op 11 Mrt 2015 12:03, in totaal 1 keer gewijzigd.

♥♥
<<

Anoniem130

Bericht 11 Mrt 2015 11:59

Re: Wie helpt mij zoeken? Longline bikinitop

Hmm broekje trekt/snoert bovenaan ook gewoon nog net iets inderdaad.. Hij zou voor jou nog bet iets hoger moeten sluiten, niet doen inderdaad. Echt zo'n taille idee dat tot boven je navel loopt. Denk dat dat op zich ook nog wel mooi is maar dan niet metook zo'n lange top.

Iig is deze is het niet. Zou dan lekker deze top met een gewoon bikinibroekje doen, ook meer bruine buik! ;)
Laatst gewijzigd door Anoniem130 op 11 Mrt 2015 12:25, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9777

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 11 Mrt 2015 12:06

Re: Wie helpt mij zoeken? Longline bikinitop

Ik vind de top super leuk staan Elliot! Ook met zo'n kort broekje en een muffin top :lol:
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers