Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


18 maart Provinciale statenverkiezingen.

<<

Anoniem273

Bericht 18 Mrt 2015 08:04

Re: 18 maart Provinciale statenverkiezingen.

Ik stem altijd, dus ook vandaag. Helaas ben ik door de verhuizing vorig jaar van gemeente verwisseld. Normaal stemde ik altijd op mijn werk (basisschool) en mocht m'n groep mee. Maar vandaag is er sowieso studiedag en zijn de kids vrij, dus kon het toch al niet. Vinden ze altijd heel leuk en spannend! Dat gaat in de toekomst helaas niet meer.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 18 Mrt 2015 10:53

Re: 18 maart Provinciale statenverkiezingen.

Ik stem ook altijd, hoewel ik het wel lastig vind.
Vanavond maar even langs het stembureau!
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 18 Mrt 2015 10:56

Re: 18 maart Provinciale statenverkiezingen.

Ik stem ook altijd. Voor de provinciale staten weet ik ook al wat ik wil stemmen, ik volg mijn stemwijzeradvies. Maar voor de waterschappen weet ik het echt niet. Misschien stem ik wel blanco.

♥♥
<<

Sugarfall

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:04

Bericht 18 Mrt 2015 12:06

Re: 18 maart Provinciale statenverkiezingen.

Ik ga ook stemmen, doe ik altijd, maar ik ben er nog steeds niet uit wat! Vind het lastig deze keer.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 18 Mrt 2015 13:17

Re: 18 maart Provinciale statenverkiezingen.

Ben al geweest vanmorgen om 8.30. Het stembureau zit in onze basisschool, ideaal, kids wegbrengen en gelijk doorlopen!
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:32

Bericht 18 Mrt 2015 13:44

Re: 18 maart Provinciale statenverkiezingen.

Thunder schreef:Ben al geweest vanmorgen om 8.30. Het stembureau zit in onze basisschool, ideaal, kids wegbrengen en gelijk doorlopen!


Hier net zo, ideaal.

Heb overigens ook mijn stemwijzer advies opgevolgd. Ik kwam uit op een provinciale partij. Normaal stem ik liever op de landelijke partijen, ook met het oog op de Eerste Kamer, maar daar kon ik me niet echt in vinden. En ik mag toch denken dat de provinciale partijen voor de Eerste Kamer stemmen op partijen die qua ideeën dichtbij zichzelf liggen.

Waterschap heb ik gekozen voor degene die mij het meest aansprak.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 18 Mrt 2015 14:20

Re: 18 maart Provinciale statenverkiezingen.

Ik ben ook al vanmorgen geweest. Ik kies altijd bewust voor dezelfde partij al moet ik zeggen wist ik het bij de waterschappen niet helemaal dus daar heb ik me gister nog even snel in verdiept!
<<

Fjell

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1579

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:27

Bericht 18 Mrt 2015 14:23

Re: 18 maart Provinciale statenverkiezingen.

Ik heb ook gestemd! Vanmorgen wat stemwijzers ingevuld en de standpunten van partijen vergeleken met mijn mening. Uiteindelijk op 'Lokaal Brabant' en 'Ons water' gestemd. Tot deze verkiezingen wist ik niet dat een waterschap ook bestaat uit verschillende partijen..

Vanavond ga ik bij het lokaal waar ik nu gestemd heb ook de stemmen tellen! Ben benieuwd hoe dat zal zijn! Ga straks het instructiefilmpje nog eens bekijken.
-Jeg har det som plommen i egget-
<<

Anoniem100

Bericht 18 Mrt 2015 14:44

Re: 18 maart Provinciale statenverkiezingen.

Wij gaan vanavond stemmen. Ik heb net voor beiden de stemwijzer ingevuld, maar ben er nog steeds niet helemaal uit...vind het nog best lastig. Heb nog even om erover na te denken.
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2086

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:04

Bericht 18 Mrt 2015 17:49

Re: 18 maart Provinciale statenverkiezingen.

Ik ga zo uit mijn werk stemmen. Ik doe meestal een stemwijzer en kies dan uit een aantal partijen. Het resultaat van de stemwijzer was nu niet erg overtuigend, dus ik heb daarna ook nog de standpunten op wat losse stellingen bekeken en op basis van wat ik het belangrijkst vond gekozen.
<<

Patsy

Bericht 18 Mrt 2015 18:22

Re: 18 maart Provinciale statenverkiezingen.

Ik ben geweest. Het was gewoon druk, ik moest wachten tot er een stemhokje vrij was en in de rij staan voor mijn stembiljet. Hopelijk zegt dat iets over de opkomst.
<<

Anoniem173

Bericht 18 Mrt 2015 18:51

Re: 18 maart Provinciale statenverkiezingen.

Ik mocht bijna niet stemmen omdat mijn getrouwde naam op het stembiljet stond en mijn paspoort mijn meisjesnaam :omg:
<<

Anoniem142

Bericht 18 Mrt 2015 19:10

Re: 18 maart Provinciale statenverkiezingen.

Stond op je stembiljet dan helemaal niet je meisjesnaam? Op mijn biljet stond voornaam getrouwde naam-meisjesnaam. Op mijn ID-kaart staat alleen mijn meisjesnaam.
<<

Anoniem173

Bericht 18 Mrt 2015 19:18

Re: 18 maart Provinciale statenverkiezingen.

Desalniettemin schreef:Stond op je stembiljet dan helemaal niet je meisjesnaam? Op mijn biljet stond voornaam getrouwde naam-meisjesnaam. Op mijn ID-kaart staat alleen mijn meisjesnaam.


Nee kan ook wel kloppen want heb officieel alleen de naam van mijn aangenomen. Maar alle identificatie is nog mn meisjesnaam.
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 18 Mrt 2015 20:17

Re: 18 maart Provinciale statenverkiezingen.

Ik heb daar niet eens op gelet AM, welke naam er op die van mij stond.
Ook niks over gehoord. Maar ik heb ook een dubbele naam nu, dus dan snappen ze 'm vast wel.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 18 Mrt 2015 20:55

Re: 18 maart Provinciale statenverkiezingen.

ik heb ook gestemd

ik heb dat vorig jaar ook gehad AM op mijn id stond nog mijn meisjes naam en op stembiljet volledige naam. Vandaag zeiden ze zo wat een lange achter naam. Zucht hoe vaak ik dat wel niet hoor
Afbeelding
<<

Isolt

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2386

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:46

Bericht 18 Mrt 2015 21:23

Re: 18 maart Provinciale statenverkiezingen.

Bij mij stond ook nog mijn meisjes naam op. Niemand die moeilijk deed. Mijn stem is weer gegeven. :)
10-08-2017 ♥
<<

Anoniem301

Bericht 19 Mrt 2015 13:37

Re: 18 maart Provinciale statenverkiezingen.

Atelier Madame schreef:Ik mocht bijna niet stemmen omdat mijn getrouwde naam op het stembiljet stond en mijn paspoort mijn meisjesnaam :omg:


Oh! Daar had ik geen last van.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers