Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


wat vinden jullie hiervan

<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 01 Mrt 2015 17:20

wat vinden jullie hiervan

Hoi dames

Ik ben zelf 20 en vriend 23 :-) en ons zoontje is al bijna 3. Wij willen nog geen tweede maar dalijk is lucas 8 ofzo en dan pas gaan we voor tweede. Is dat niet super veel leeftijd verschil want ik.zit nu te twijfelen. Mensen die ik ken vragen steeds waar blijft de tweede. Wij blijven bij ons keus
Zoon *
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11573

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 01 Mrt 2015 17:27

Re: wat vinden jullie hiervan

Ideaal toch als je daar de keuze in hebt zonder dat het extreme risico's met zich mee brengt. Bij ons zal er ook echt niet binnen 2/3 jaar een tweede bij komen als er überhaupt al een tweede bij komt.
2015 💙
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15963

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 01 Mrt 2015 17:48

Re: wat vinden jullie hiervan

Dat moet je voor jezelf beslissen. Mijn vriend en zijn zusje schelen ook 8 jaar, bewuste keuze. Zij hebben een hele goed band samen.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 01 Mrt 2015 18:03

Re: wat vinden jullie hiervan

Tja, volgens mij is er van alle leeftijdsverschillen wel wat te zeggen.
En dat broers/zussen een goede relatie krijgen met elkaar is ook niet gegarandeerd..
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 01 Mrt 2015 18:41

Re: wat vinden jullie hiervan

Babyboy schreef:Hoi dames

Ik ben zelf 20 en vriend 23 :-) en ons zoontje is al bijna 3. Wij willen nog geen tweede maar dalijk is lucas 8 ofzo en dan pas gaan we voor tweede. Is dat niet super veel leeftijd verschil want ik.zit nu te twijfelen. Mensen die ik ken vragen steeds waar blijft de tweede. Wij blijven bij ons keus

Twijfel je nou of blijf je bij je keus?

Ik zou lekker bij je eigen idee blijven. Jullie hebben vast redenen om nog even te wachten, of niet?
#teammaple🍁
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 01 Mrt 2015 18:50

Re: wat vinden jullie hiervan

Ik vind dat niks uitmaken hoor. Mijn man en zijn jongste zusje schelen 7 jaar en hebben ook gewoon een goede band.
Als jullie nu nog geen tweede willen, zou ik gewoon lekker wachten hoor.
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 23:54

Bericht 01 Mrt 2015 19:09

Re: wat vinden jullie hiervan

Ik scheel (bewust) 10 en 12 jaar met mijn broer en zus, niks mis mee hoor!
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 01 Mrt 2015 19:11

Re: wat vinden jullie hiervan

Waarom zou dat niet goed zijn? Als het jullie keus is is dat toch prima.

Wij hebben bewust gekozen om ze kort op elkaar te hebben, ik heb er 3 in 4 jaar. Ik Vind het heerlijk en niemand die ons zou tegen houden want dit is onze keus en wij vinden het een goede keus, net als jullie achter je beslissing staan.
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Lindsya

Noob

Berichten: 156

Geregistreerd: 05 Sep 2013 13:51

Bericht 01 Mrt 2015 19:14

Re: wat vinden jullie hiervan

Ik denk dat iedereen wel voor of nadelen ziet tussen bepaalde leeftijden. Je bepaal zelf hoeveel leeftijd verschil er tussen je kinderen zit en niet je omgeving. Mijn kinderen zit 7 jaar leeftijd verschil tussen, is geen bewuste keuze geweest maar ik zie wel voordelen, ze hebben allebei de volle aandacht gehad als baby, de oudste is zelfstandig en begrijp dingen als ik met zijn kleine broertje bezig ben en ze kunnen ondanks het leeftijd verschil heel leuk met elkaar spelen en zijn ze heel gek op elkaar.
<<

Anoniem170

Bericht 01 Mrt 2015 19:19

Re: wat vinden jullie hiervan

Ik vind dat niet raar hoor. In een ander topic postte je geloof ik dat je geen werk had, dus denk ook niet dat echt verstandige keus is om voor kinderen te gaan..
<<

Anoniem125

Bericht 01 Mrt 2015 19:27

Re: wat vinden jullie hiervan

Ik vind dat eigenlijk wel verstandig. Als ik jullie situatie oppervlakkig bekijk, zonder jullie dus echt te kennen, ofzo, dan zou ik denken dat de eerste misschien niet helemaal gepland was (aangezien je pas 17 was) en dat jullie nu lekker lang wachten en eerst alles goed voor elkaar boksen, om dan straks te kunnen genieten van een tweede.

Ik zou over dat leeftijdsverschil helemaal niet inzitten verder. Maakt echt niet uit. Natuurlijk is het anders dan twee kindjes die minder in leeftijd verschillen, maar allebei kan heel leuk zijn. Nu krijgt je tweede kindje echt een grote broer die al verder is en meer kan. Voor hem is het dan leuk om te kunnen helpen, spelen en zijn jongere broertje/zusje dingen te kunnen leren en andersom is het leuk om een grote broer te hebben waar je alles van kunt afkijken en die je beschermt (in de ideale situatie natuurlijk).
<<

Anoniem234

Bericht 01 Mrt 2015 19:34

Re: wat vinden jullie hiervan

Kan toch prima. Voor elk leeftijdsverschil is wel wat te zeggen denk ik. Jullie zijn nog zo jong, tijd genoeg voor een tweede kindje. Pas doen als het gevoel voor een tweede er echt is.
Onze dochter word in juni 3 en wij willen denk ik geen tweede. Maar mocht dat wel gaan veranderen dan zal onze dochter ook al een stuk ouder zijn. Lijkt me juist wel handig ook.
<<

Patsy

Bericht 01 Mrt 2015 19:40

Re: wat vinden jullie hiervan

Zoals al meer gezegd is hier, elk leeftijdsverschil heeft zijn voors en tegens. Mijn man heeft 3 zussen, met de zus met het grootste leeftijdsverschil, 10 jaar, heeft hij de beste band. Weinig leeftijdsverschil is geen garantie op een goede band, zowel als kind als later. Jullie hebben nog alle tijd.
<<

Babyboy

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2666

Geregistreerd: 21 Jan 2015 21:45

Woonplaats: Rotterdam!!!!

Bericht 01 Mrt 2015 20:54

Re: wat vinden jullie hiervan

Thanks voor reacties. Ik blijf bij me besluit. Eerst begon ik langzamerhand te twijfelen nu niet meer
Zoon *

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron