Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Tips tegen hondenharen.

<<

Anoniem122

Bericht 11 Mrt 2015 13:43

Re: Tips tegen hondenharen.

caribbeanlover schreef:Lief van je, maar is niet nodig. Heb net die afwasbare geruild omdat die gesmolten was en ook omdat er geen hoes bij zat. Bij een soort gelijke alleen heeft die papiertjes die je moet vervangen wel. Ze zou het doorgeven aan haar baas.


Dat ding is gesmolten door je eigen schuld.. beetje aso om hem dan terug te brengen.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:26

Bericht 11 Mrt 2015 13:54

Re: Tips tegen hondenharen.

Ayla schreef:Wat Sam zegt indd Caro. Als het niet helpt kan je haar ook 1x naar de trimsalon brengen om te wassen en uit te laten blazen, dan komen er nog meer haren uit. Is ze gesteriliseerd? Dan gaan ze ook meer haren, ze krijgen er een andere vacht van met meer pluishaar zeg maar.


Dank jullie wel! Ik heb de hond al 9 jaar hoor dus het is niet alsof ik er geen ervaring mee heb hahaah! Nu klonk het net alsof ik nergens iets vanaf wist, maar op zich ben ik de haren wel gewend. Een keer in de zoveel tijd breng ik haar idd wel weg naar een trimmer, al moet dat nu eigenlijk wel weer een keer. Maar mijn ervaring is dat het dan nog steeds niet drastisch minder wordt ofzo. Daarom was ik nieuwsgierig naar het thuis wassen :-)
<<

caribbeanlover

Bericht 11 Mrt 2015 14:07

Re: Tips tegen hondenharen.

ไม่เป็นไร schreef:
caribbeanlover schreef:Lief van je, maar is niet nodig. Heb net die afwasbare geruild omdat die gesmolten was en ook omdat er geen hoes bij zat. Bij een soort gelijke alleen heeft die papiertjes die je moet vervangen wel. Ze zou het doorgeven aan haar baas.


Dat ding is gesmolten door je eigen schuld.. beetje aso om hem dan terug te brengen.


Dat zeg jij dat het mijn schuld is, dat kan je helemaal niet weten! Niet geschoten. altijd mis wat kan mij het schelen!
<<

Anoniem122

Bericht 11 Mrt 2015 14:13

Re: Tips tegen hondenharen.

caribbeanlover schreef:
ไม่เป็นไร schreef:
caribbeanlover schreef:Lief van je, maar is niet nodig. Heb net die afwasbare geruild omdat die gesmolten was en ook omdat er geen hoes bij zat. Bij een soort gelijke alleen heeft die papiertjes die je moet vervangen wel. Ze zou het doorgeven aan haar baas.


Dat ding is gesmolten door je eigen schuld.. beetje aso om hem dan terug te brengen.


Dat zeg jij dat het mijn schuld is, dat kan je helemaal niet weten! Niet geschoten. altijd mis wat kan mij het schelen!



Omdat je dat hier gepost hebt.. dat je hem op de verwarming had gelegd en hij toen gesmolten was..
<<

caribbeanlover

Bericht 11 Mrt 2015 17:34

Re: Tips tegen hondenharen.

Ik had het er overigens in gezet..................foutje.
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers