Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


chronisch verkouden

<<

Anoniem148

Bericht 28 Feb 2015 14:48

chronisch verkouden

Ik lijk wel chronisch verkouden. Vorig jaar ben ik daarvoor geopereerd aan mijn neusamandel maar het is er niet beter op geworden.
Ik kan wel door mijn neus ademen maar niet optimaal. Als ik wakker word zit mijn neus dicht.
Kno arts had als optie nog een keer opereren of neusspray. Alle soorten al geprobeerd en de laatste moest ik mee stoppen ivm de zwangerschap.
Het lijkt wel of niets helpt. Allergie test gehad en daar kwam niets uit (van die stickers op de rug).

Heeft er iemand een andere tip voor mij dan een operatie of neusspray?
<<

Anoniem88

Bericht 28 Feb 2015 14:52

Re: chronisch verkouden

Ik ben ook min of meer chronisch verkouden, maar ik heb dan ook een chronische holteontsteking. De ene keer is het bij mij erger dan de andere keer, maar ik snotter bijna altijd wel. Ik ben hier eigenlijk nog nooit voor bij de kno geweest (wel voor hooikoorts), heb een hormonale neusspray en heb het verder wel geaccepteerd.
<<

Anoniem131

Bericht 28 Feb 2015 15:03

Re: chronisch verkouden

Ik heb standaard een half ui onder m'n bed. Dat verlicht snachts mijn neus. Overdag heb ik er eigenlijk geen last van.
<<

Anoniem148

Bericht 28 Feb 2015 16:24

Re: chronisch verkouden

Ja ik heb er dus overdag ook last van. En dan zul je net zien dat het weer heel dicht zit bij de bevalling dus was op zoek naar een oplossing, al is het maar tijdelijk.
Halve ui zal ik eens proberen.
Verder heb ik stomen geprobeerd, dampo, noem het maar op. De hele apotheek stond hier vort.

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron