Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hot or not: de spijkerrok

<<

Anoniem193

Bericht 01 Mrt 2015 17:19

Re: Hot or not: de spijkerrok

SoGood schreef:Alibi, heb je die op de huishoudbeurs gekocht?


Helaas kon ik dit jaar niet.
<<

Anoniem154

Bericht 02 Mrt 2015 00:12

Re: Hot or not: de spijkerrok

Nee, ik houd wel van het type rok, maar niet van spijkerstof
<<

Lara

Kletskop

Berichten: 560

Geregistreerd: 29 Dec 2013 13:45

Bericht 02 Mrt 2015 15:48

Re: Hot or not: de spijkerrok

Ik vind die bovenste van Marni wel heel mooi. Maar dan moet je dus wel net het goede figuur hebben en een bepaalde stijl. Marni, jou zou dat echt zó mooi staan! Verder vind ik korte spijkerrokjes echt absoluut niet mooi, vooral niet in combinatie met een legging (welke kleur dan ook).
<<

Anoniem159

Bericht 02 Mrt 2015 16:58

Re: Hot or not: de spijkerrok

Ja jongens, die leggings zijn zonder spijkerrok toch ook al gewoon lelijk?

Wel grappig, de meningen zijn aardig verdeeld en ik schrok van die 3 pagina's. Ik heb er nog geen gekocht, wie weet vind ik er nog een met niet al te hoog boerentriengehalte.
Bedankt voor jullie eerlijke reacties!
<<

Anoniem 146

Bericht 02 Mrt 2015 17:22

Re: Hot or not: de spijkerrok

Oh no. Ik besef me dat ik niet hip ben. :cry:

Ik draag (maar vanaf morgen dus niet meer) spijkerrokjes. Met legging. (Geen wit, heur). :suspect:
<<

teletascha

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 446

Geregistreerd: 07 Sep 2013 09:00

Bericht 03 Mrt 2015 22:07

Re: Hot or not: de spijkerrok

Ik draag ook spijkerrokjes, dus ben kennelijk ook niet hip. Maar ik vind ze zelf leuk staan, dus ik draag ze lekker toch :cheering:
Afbeelding
Afbeelding
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers