Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Tussen hoop, angst en verdriet

<<

Anoniem110

Bericht 28 Feb 2015 13:44

Re: Tussen hoop, angst en verdriet

Hoop is het lichtje in je hart wat je vandaag moed geeft en morgen kracht.

Ze is gewoon bij. Alerter en praat. Eerder werd gezegd dat ze niet zonder masker kon maar ze wilde het zelf niet meer en heeft nu de zuurstof alleen.
Ongelooflijk ik ben echt compleet in de war. Mezelf proberen voor te bereiden op het ergste geen hoop niks meer, en nu?!?

Wat moet je ermee. De prognose is nog altijd slecht maar ze vecht zo hard dat ik haar daadwerkelijk weer naar huis zie gaan iets wat ik de afgelopen dagen totaal niet had kunnen in denken.

Om 14:00 een gesprek met de arts ben erg benieuwd wat hij gaat zeggen.
<<

Anoniem173

Bericht 28 Feb 2015 13:49

Re: Tussen hoop, angst en verdriet

Huh wat een verandering ineens! Hoewel ik na 8 maanden op de longafdeling ook wel gekke dingen (hoopvol) heb meegemaakt. Maar heel fijn dat ze bij is en alert. Ze ligt nog steeds op de ic? veel sterkte met je gesprek straks!
<<

Anoniem110

Bericht 28 Feb 2015 13:52

Re: Tussen hoop, angst en verdriet

Ja ze ligt idd op de ic. Ze proberen nu zonder masker maar goed de longfunctie is en blijft gewoon slecht.
Ik weet gewoon niet wat ik ermee moet. Ik ben blij echt blij hoor dat ze aan de betere hand lijkt te zijn. Maar ze hebben ons zo voorbereid op het meest slechtste dat ik echt moet omschakelen. Maar ik durf niet bang dat ze alsnog slecht gaat.
<<

Paperclip

Noob

Berichten: 101

Geregistreerd: 04 Dec 2013 21:22

Bericht 28 Feb 2015 15:44

Re: Tussen hoop, angst en verdriet

Wow, wat moeten jouw emoties hard heen en weer gaan door zo'n gebeurtenis. Je wilt hoop hebben, je wilt hopen dat het beter (blijft) gaan maar ik snap heel goed dat je dat niet durft, na alles wat er afgelopen dagen gebeurd is. Hopelijk heeft het gesprek zonet wat meer duidelijkheid gegeven en heb je er ook zelf even goed over kunnen spreken met de arts.

Veel sterkte!
<<

Anoniem315

Bericht 28 Feb 2015 16:07

Re: Tussen hoop, angst en verdriet

Pfff, wat een wending. Hopelijk mag dit zo flink positief doorzetten!
<<

Framboos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1810

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:13

Bericht 28 Feb 2015 21:59

Re: Tussen hoop, angst en verdriet

Jeetje, wat fijn dat ze bij is en alert. Maar wat moet dat moeilijk zijn als je eerst krijgt te horen dat de kans groot is dat je moeder overlijdt en dat ze er dan nu zo bij ligt.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 28 Feb 2015 23:53

Re: Tussen hoop, angst en verdriet

Wat een rollecoaster van emoties :hug:
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Patsy

Bericht 01 Mrt 2015 08:53

Re: Tussen hoop, angst en verdriet

Wat wordt jij heen en weer geslingerd tussen emoties.

Wel heel fijn dat ze bij is. Hopelijk blijft het zo goed gaan.
<<

Anoniem110

Bericht 01 Mrt 2015 09:34

Re: Tussen hoop, angst en verdriet

Ze is echt een vechter maar tevens ook heel eigenwijs. Gisteren heeft ze tussendoor echt nog even de beademing nodig gehad maar ze wilde niet want ze wilt naar huis.
Als ze zo door gaat mag ze heel misschien vandaag naar de gewone afdeling.

Maar mijn/ons leven is vanaf nu leven in angst. Is het verlengde tijd die we hebben, laatste kans. Maar elke dag kan er een telefoontje komen en dan is het goed mis. Die angst is killing.

Ik was bijna mijn mama kwijt. Gelukkig is ze er nog. Gisteren herkende ze haar schoonzoon niet die al 12 jaar in de familie zit. Ook dat houd me dan erg bezig. Het is allemaal zo onzeker.
Blij dat ze er nog is maar ik durf gewoon niet meer blij te zijn.
<<

Maddie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5466

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Woonplaats: Noord Holland

Bericht 01 Mrt 2015 10:42

Re: Tussen hoop, angst en verdriet

Dat is echt verschrikkelijk dat leven in angst! :hug:
Wat fijn dat ze vooruitgang laat zien.
Augustus 2012
Augustus 2014
Mei 2016
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 01 Mrt 2015 10:48

Re: Tussen hoop, angst en verdriet

Wat een emotionele rollercoaster zeg! Kan me voorstellen dat je weer even om moet schakelen. Wel heel fijn dat je moeder zo lijkt op te knappen. Sterkte!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2383

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 01 Mrt 2015 12:28

Re: Tussen hoop, angst en verdriet

Ik lees dit topic nu pas, wat vreselijk heftig Nonnevot! En wat een onverwachte wending, kan me voorstellen dat je niet goed blij durft te zijn en bang bent voor weer een nieuwe teleurstelling. Heel veel sterkte voor jou en je familie :hug:
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Anoniem216

Bericht 01 Mrt 2015 15:25

Re: Tussen hoop, angst en verdriet

Jeetje wat een ommezwaai nonnevot. Fijn dat het wat beter gaat met je moeder, ik hoop dat het zo door gaat voor haar. Heel veel sterkte verder.
<<

Vlaai

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1374

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:39

Bericht 01 Mrt 2015 15:34

Re: Tussen hoop, angst en verdriet

Wat een wending Nonnevot! Zo dubbel en niet verwacht. Sterkte!
<<

Roodkapje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 363

Geregistreerd: 14 Sep 2013 22:05

Bericht 01 Mrt 2015 16:11

Re: Tussen hoop, angst en verdriet

Lees dit nu ook pas. Jeetje wat een angst en verdriet. Nu weer wat hoop. Ik hoop ook echt dat het beter gaat met je mama en dat je echt van haar kan genieten zonder te veel angst om haar alsnog snel te verliezen. Geniet van elk moment!
Travel is the only thing you buy that makes you richer.
<<

Anoniem110

Bericht 01 Mrt 2015 16:19

Re: Tussen hoop, angst en verdriet

Lieve meiden dank jullie wel voor alle woorden. Het was fijn om hier even mijn verhaal te kunnen doen.
Ik ben zelf momenteel echt gesloopt maar het is het waard.
Mijn moeder is op de gewone verpleeg afdeling en heb haar vanmorgen even lekker kunnen douchen. Ze doet het onwijs goed naar omstandigheden en beseft zich ook zelf dat ze een 2e kans krijgt nu.
Deze week goed aansterken en wie weet mag ze dan fijn naar huis!
Iets wat ik de afgelopen dagen niet eens durfde te hopen.

Wat kan het leven toch mooi zijn!
<<

Hope

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 28 Jun 2014 16:08

Bericht 01 Mrt 2015 18:42

Re: Tussen hoop, angst en verdriet

Jeetje, wat een verandering in haar toestand Nonnevot. Wat super!
Hopelijk sterkt ze goed aan en mag ze dan naar huis!
<<

Anoniem 146

Bericht 01 Mrt 2015 20:10

Re: Tussen hoop, angst en verdriet

-

Mocht je behoefte hebben om hierover te praten en ervaringen uit te wisselen mag je me altijd pm'en.

Heel veel sterkte! En ik hoop met je mee dat ze goed opknapt en snel thuis is.
Laatst gewijzigd door Anoniem 146 op 01 Mrt 2015 20:53, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem119

Bericht 01 Mrt 2015 20:15

Re: Tussen hoop, angst en verdriet

Jeetje wat een verandering. Wat bijzonder. En wat heftig. Sterkte met aansterken, natuurlijk je moeder zelf fysiek, maar jij hebt ook een complete mentale klap gehad. Wat super heftig. Sterkte lieve Nonnevot!
<<

Anoniem110

Bericht 01 Mrt 2015 20:25

Re: Tussen hoop, angst en verdriet

Wat heftig Mrs jansen voor jou ook. Ik ben idd ook bang dat het op korte termijn alsnog mis gaat.
Ik stuur je morgen een pb ik merk dat ik idd behoefte heb om mijn verhaal te delen.

Dank je lieve Marin. Ik ben nu ziek gemeld op het werk en morgen ga ik naar iemand om te praten. Het is idd een mentale klap die ik even niet kan plaatsen.
<<

Anoniem 146

Bericht 01 Mrt 2015 20:37

Re: Tussen hoop, angst en verdriet

Dat is goed. Ik denk dat ik er ook baat bij zal hebben. :)
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 01 Mrt 2015 21:24

Re: Tussen hoop, angst en verdriet

Wat vreselijk omschakelen zeg! Wat heftig!
Fijn dat je moeder deze klap waarschijnlijk te boven komt. Spannende tijden worden het voor jullie!
Sterkte!
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

ShallY

Yipyapper

Berichten: 2376

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:36

Bericht 01 Mrt 2015 23:18

Re: Tussen hoop, angst en verdriet

Wat zit jij in een achtbaan van emoties zit jij. Heftig allemaal wat zich de afgelopen dagen heeft afgespeeld. Je mama is is wel een vechter zeg!!

Goed dat je gaat praten met iemand.

Het verhaal lijkt die op van mijn moeder. Die waren we ook bijna kwijt geraakt, 2 jaar terug, op precies dezelfde wijze. Verschrikkelijk om dit mee te moeten maken. Heel veel sterkte!
<<

Green_Pepper

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4575

Geregistreerd: 09 Feb 2014 15:55

Bericht 01 Mrt 2015 23:20

Re: Tussen hoop, angst en verdriet

Wat een wonder zeg! En wat een angst nu nog steeds. Veel sterkte!
<<

Anoniem152

Bericht 02 Mrt 2015 00:56

Re: Tussen hoop, angst en verdriet

Wat fijn om te lezen, Nonnevot!
VorigeVolgende

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Google Adsense [Bot]