Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke sneakers voor werk?

<<

Anoniem91

Bericht 24 Feb 2015 23:24

Welke sneakers voor werk?

Ik mag op mijn werk sneakers aan hoor.. Maar heb afgelopen jaar mijn enkelbanden gescheurd, twee keer zelfs en sinds die tijd werk ik op mijn Shabbies maar die gaan er echt aan, de twee jaar daarvoor droeg ik altijd All Stars maar merk dat ik er geen steun meer aan heb voor veel uur achter elkaar. Straks komen er drukke evenementen aan en ben ik soms gewoon dagen tien uur aan het rennen.
Dus welke sneakers raden jullie aan?
<<

Edding3000

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 42

Geregistreerd: 22 Feb 2015 04:29

Bericht 24 Feb 2015 23:53

Re: Welke sneakers voor werk?

Zelf heb ik deze voor op het werk (werk in een winkel, dus sta de hele dag):

http://www.ziengs.nl/aqa-sneaker_grijs_9548.html

Het is misschien niet echt een sneaker-sneaker, maar wel stevig! Wat ik wel altijd in m'n schoenen draag, zijn zooltjes met extra steun. (http://www.ziengs.nl/pedag_fourniture_7472.html)
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2863

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 25 Feb 2015 07:35

Re: Welke sneakers voor werk?

Geen sneakers geloof ik, maar ik draag palladiums op mijn werk. Ik zweer er echt aan, nu ik ze heb sinds een half jaar. Werk dagen van 10 uur(staand/lopend) en heb nooit last van mijn voeten.
<<

Anoniem173

Bericht 25 Feb 2015 07:39

Re: Welke sneakers voor werk?

Ik zweer bij mijn klompjes van sanita maar dat bedoel je vast niet ;)
<<

Anoniem122

Bericht 25 Feb 2015 08:50

Re: Welke sneakers voor werk?

Kajaka88 schreef:Geen sneakers geloof ik, maar ik draag palladiums op mijn werk. Ik zweer er echt aan, nu ik ze heb sinds een half jaar. Werk dagen van 10 uur(staand/lopend) en heb nooit last van mijn voeten.


Die geven niet veel meer steun dan All Stars hoor ;)

Ik zou opzoek gaan naar stevigere sneakers, eventueel die hoger sluiten. Of ander soort schoenen. En misschien kan je via de fysio nog oefeningen krijgen om de spieren rondom je enkel sterker te maken zodat je er ook minder last van hebt.
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2863

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 26 Feb 2015 08:38

Re: Welke sneakers voor werk?

ไม่เป็นไร schreef:
Kajaka88 schreef:Geen sneakers geloof ik, maar ik draag palladiums op mijn werk. Ik zweer er echt aan, nu ik ze heb sinds een half jaar. Werk dagen van 10 uur(staand/lopend) en heb nooit last van mijn voeten.


Die geven niet veel meer steun dan All Stars hoor ;)

Ik zou opzoek gaan naar stevigere sneakers, eventueel die hoger sluiten. Of ander soort schoenen. En misschien kan je via de fysio nog oefeningen krijgen om de spieren rondom je enkel sterker te maken zodat je er ook minder last van hebt.


Ik heb nog nooit All Stars gedragen dus of ze wel of niet meer steun bieden kan ik niks over zeggen. Maar mijn leren Palladiums geven echt wel steun rondom mijn enkels.
<<

Anoniem122

Bericht 26 Feb 2015 08:41

Re: Welke sneakers voor werk?

Ah, ja de lederen Palladiums ken ik niet, enkel die stoffen variant en die geven ook weinig steun.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron