Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


katwijk aan zee

<<

Anoniem165

Bericht 24 Feb 2015 21:18

katwijk aan zee

Mijn vriend en ik gaan een weekend weg van vrijdag t/m maandag
We hebben een hotel geboekt in katwijk aan zee.
Gaan de zaterdag naar soldaat van oranje.

We zaten te denken om ook naar corpus te gaan.
Iemand nog andere leuke tips voor in de omgeving en leuke restaurants? en zit er een lekker tapas restaurant in de omgeving?
<<

Blue flower

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 24 Feb 2015 21:24

Re: katwijk aan zee

Wat leuk!!! Welk hotel zitten jullie?

Corpus ben ik nog nooit geweest maar hoor veel positieve verhalen erover.
De strandtenten staan er weer dus dat is sowieso leuk om wat te eten en te drinken. Verder is friends, sunset en sunset beach van dezelfde eigenaar dus wel redelijk dezelfde kaart maar je kan er goed eten ;). Onze vaste strandtent is surf and beach, leuke eigenaren, leuke werknemers en lekker eten :)

En qua tapas, zit in het dorp La Vida Loca en dat is wel echt lekker! :)
10.12.2010
21.03.2013
16.08.2016
<<

Anoniem165

Bericht 24 Feb 2015 21:29

Re: katwijk aan zee

We gaan naar hotel van beelen.
Bedankt voor de tapas tip die gaan we zeker uit proberen!!
<<

Blue flower

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 24 Feb 2015 21:37

Re: katwijk aan zee

Dat is bij mij om de hoek :) veel plezier.
10.12.2010
21.03.2013
16.08.2016
<<

Anoniem165

Bericht 24 Feb 2015 21:46

Re: katwijk aan zee

Staat het hotel goed aangeschreven?
<<

Blue flower

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 24 Feb 2015 21:51

Re: katwijk aan zee

nou om heeel eerlijk te zeggen, geen idee.. moest zelfs even googelen.
10.12.2010
21.03.2013
16.08.2016
<<

Femme

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:42

Bericht 24 Feb 2015 22:27

Re: katwijk aan zee

Hotel van Beelen zitten over het algemeen Duitse gasten, het is simpel maar prima.

Je hebt in katwijk het Panbos, hier ligt nog een deel van de Atlantikwall uit de Tweede Wereldoorlog.

Leiden is leuk om eens door te gaan met de grachtjes. Hier heb je nog veel andere museua waaronder Naturalis, museum van Volkenkunde, rijksmuseum van oudheden.

Noordwijk is een kustplaatsje ernaast waar je eventueel op zondag heen zou kunnen want in katwijk is zondags altijd alles dicht (nog erg religieus dorp) en in noordwijk is het een gezellig sfeertje als het mooi weer is om over het strand te gaan want dan zijn de terrasjes en winkeltjes ook open. Noordwijk is ook iets toeristischer mbt restaurants en uitgaansgelegenheden, op de boulevard van Katwijk zijn nog veel woningen ipv restaurants, in noordwijk bestaat de boulevard uit alleen maar restaurants waar je ook tapas hebt (chicoleo en la cubanita).

Je kunt eventueel als het weer het toelaat door de duinen wandelen tussen Noordwijk en Katwijk, is 5km en dan bijv. over het strand terug.
2019
2022
<<

Chickster

Noob

Berichten: 208

Geregistreerd: 26 Okt 2013 14:29

Bericht 21 Mrt 2015 11:03

Re: katwijk aan zee

In Leiden organiseren ze hele leuke stadswandelingen, het is een leuke stad om eens doorheen te lopen.

Corpus is leuk, maar je staat wel snel weer buiten. De reis door de mens duurt iets van drie kwartier. De terugweg is eigenlijk vooral voor kinderen bedoeld, daar kan je spelletjes doen enzo. Ik vond het leuk om de reis te doen, maar heb er eigenlijk niks nieuws geleerd t.o.v. Biologie op de havo :^^: ik vond het al met al best wel duur voor een kort uitje.
<<

Beachgirl

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2148

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:18

Bericht 31 Mrt 2015 21:09

Re: katwijk aan zee

K zie dit topic nu pas anders had ik je ook wel tips kunnen geven, ik kom er namelijk ook vandaan. Grappig dat hier nog meer forumsters zijn uit "mijn" dorp. Had k niet verwacht.
M. 💗 November 2020
L. 💙 Mei 2023

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers