Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Meubels opknappen

<<

Anoniem156

Bericht 24 Feb 2015 19:13

Meubels opknappen

Ik heb hier totaal geen ervaring mee, en ik weet dat een aantal van jullie het regelmatig doen.
Bij de kringloop vond ik vandaag een geweldig bankje, met 2 soort van bioscoopstoeltjes erop (inklap). Het was donkerbruin gelakt en helemaal bestickerd met stickers van popsterren uit de jaren '80 en '90.
Het was nog best prijzig, anders had ik het direct meegenomen.
Er moet dus nog aardig wat aangebeuren, ik zou het dan graag whitewash willen hebben, en kussentjes erop willen maken.
Hoe groot is zo'n klus? Ik denk dat ik me er aardig op verkijk namelijk. Wat zou ik nodig hebben aan spullen en wat zou dat nog ongeveer gaan kosten?
<<

Lookie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2630

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:20

Bericht 24 Feb 2015 20:48

Re: Meubels opknappen

Dat is inderdaad wel veel werk. Want als je het whitewash wil zou je het dus eerst helemaal kaal moeten schuren anders is dat effect weg. En er zit dus bekleding op? Heb je ook gekeken hoe die vast zit? Kan het makkelijk los denk je?