Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


laminaat -> stoomreiniger

<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2520

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:42

Bericht 24 Feb 2015 14:53

laminaat -> stoomreiniger

Hebben jullie wel eens het laminaat schoongemaakt met een stoomreiniger? En zo ja, werd het niet te nat? Droogt het streeploos op?
Ik doe nu vaak een vochtige doek erover maar daar krijg ik vaak strepen van. Nu zag ik zo'n apparaat (dirt devil aqua clean) staan en dat leek mij wel wat alleen staat er niet duidelijk bij of het ook op laminaat kan.
Op internet lees ik wisselende verhalen over of dat kan.
<<

Kwak

Yipyapper

Berichten: 2151

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:49

Bericht 24 Feb 2015 15:47

Re: laminaat -> stoomreiniger

Bij en ation hadden ze ook ee stoom apparaat, heb no staan twijfelen.
Dus ik ben ook wel benieuwd naar ervaringen met z'n apparaat!
november 2010-januari 2013-november 2014
<<

Anoniem92

Bericht 24 Feb 2015 16:15

Re: laminaat -> stoomreiniger

Ik heb een stoomreiniger van karcher en ik doe daar wel het laminaat mee. Hij heeft 2 standen en het wordt niet te nat, droogt snel en droogt streeploos op.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 24 Feb 2015 16:33

Re: laminaat -> stoomreiniger

Zelfde antwoord als Parel. Ik doe er gewoon het laminaat mee en heb nog geen problemen ervaren.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

September

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:28

Bericht 24 Feb 2015 21:20

Re: laminaat -> stoomreiniger

Ik doe het ook wel eens en het wordt heel mooi schoon maar ik heb ook gehoord dat je eigenlijk het laminaat er niet mee moet doen vanwege de hitte en de nattigheid. Maar tot nu toe merk ik aan niets dat ik het gedaan heb.
Afbeelding
Afbeelding

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Minx