Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hvar. Wie is er geweest?

<<

caribbeanlover

Bericht 24 Feb 2015 14:13

Hvar. Wie is er geweest?

Zag het bij '' 't Is hier fantastie''. Het lijkt net de Cote d'Azur/ Monaco/Cannes, maar dan iets voordeliger.
Een aantal meiden werden geinterviewed en 1 zei dat het volgens haar nu wel betaalbaar is, maar dat het over 2 jaar meer ontdekt is en dat de prijzen omhoog gaan.
<<

caribbeanlover

Bericht 05 Mrt 2015 23:14

Re: Hvar. Wie is er geweest?

Niemand? Is wel begrijpelijk, het is nog niet zo bekend.
<<

Anoniem124

Bericht 06 Mrt 2015 00:15

Re: Hvar. Wie is er geweest?

Ik ben er geweest. Ik vond het er super, maar ik houd dan ook van kroatie. Ik moet zeggen, er zijn wel mooiere eilanden hoor, en ik vind de vergelijking uit je openingspost niet helemaal opgaan.

Erop afgaande dat je vaak ver weg gaat, cariben enzo, zou het je wel eens kunnen tegenvallen. Het is een klein eiland, en vrij eenvoudig. Maar ik was er wel jaaaren geleden dus wie weet hoe t nu is.
<<

caribbeanlover

Bericht 06 Mrt 2015 10:24

Re: Hvar. Wie is er geweest?

Je hebt deels gelijk, maar we zijn er nu al 11x geweest en willen vanwege de kosten misschien dichterbij op vakantie gaan. Kan je zeggen waar je hebt verbleven ed?
<<

Anoniem107

Bericht 06 Mrt 2015 10:36

Re: Hvar. Wie is er geweest?

Ik ken iemand die twee appartementencomplexen heeft in Trogir. Dat schijnt het mooiste stuk in heel Kroatië te zijn. Ligt alleen wel op het vasteland dus, wel aan de kust. Daar is ook het enigste zandstrand van Kroatië, schijnt.
<<

Anoniem124

Bericht 06 Mrt 2015 11:37

Re: Hvar. Wie is er geweest?

Ik weet het helaas niet meer, CBL. wij gingen toen twee zomers eilandhoppen en verbleven meestal bij mensen die thuis een kamer verhuurden.

Trogir is idd mooi maar wel klein. Persoonlijk vond ik Zadar de leukste stad. Iets groter, meestal mooi weer, super sfeervol en heel centraal. Vanuit Zadar kun je per boot de meeste eilandjes aandoen. Van daaruit zijn we ook enkele dagen op Hvar geweest. Verder: Pag, Silba, Hvar, Supetar en mijn grote favoriet: Dugi Otok. Ontzettend rustig en afgelegen, autovrij maar prachtig...de zee was zooo blauw.

Ik zal eens kijken of ik nog foto's vindt.
<<

caribbeanlover

Bericht 06 Mrt 2015 12:00

Re: Hvar. Wie is er geweest?

Dank je.
Ik snap wat je bedoeld dat wij altijd naar de caribbean gaan. Wij willen daar altijd all in en minstens 4 sterren. Zo zit ik nu te kijken naar Egypte en de 4 en 5 sterren hotels zien er redelijk uit alleen zijn de faciliteiten dan vaak niet zo uitgebreid. Zo hebben de meeste maar 2 of 3 ala carte restaurants en bestaan de meeste uit alleen buffetrestaurants en soms 1 ala carte. Bovendien moet je vaak voor ala carte betalen of voor sommigen.

Van veel hotels in Egypte die ik genoteerd heb daar hebben de standaardkamers geen bad en ik wil altijd een bad. Sommigen hotels hebben ze wel, maar dan moet je een suite oid boeken en dan zijn we nog duurder uit. Een standaardkamer boeken wij altijd iig het voordeligste type kamer en die zijn altijd prima.
Ze hebben wel hotels daar met bad bij een standaardkamer, maar dan moet je goed zoeken. Heb er pas 1 ontdekt.

Het kan voordelig en ik heb er al een aantal gezien die er goed uitzien en die me ook wat lijken. Ze zijn ruim onder ons budget.

Zo wil ik ooit een keer naar Cyprus, maar de all in hotels vind ik niet veel voorstellen en qua prijs is het voor 2 weken onderhand net zo duur/gelijk als bijv. 2 weken Mexico.
Ik heb voor Cyprus ook naar logies eventueel met ontbijt en halfpension gekeken, maar met die laatste is het best prijzig en bovendien komen er dan nog extra kosten bij. Dan zitten we ruim over ons budget dus met alleen logies eventueel met ontbijt ook.

Lastig hoor, want we er natuurlijk niet boven zitten.
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 06 Mrt 2015 13:35

Re: Hvar. Wie is er geweest?

.
Laatst gewijzigd door Jorja op 31 Mei 2020 22:21, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

caribbeanlover

Bericht 06 Mrt 2015 14:12

Re: Hvar. Wie is er geweest?

Wil je mij de hotels geven waar jij geweest bent met standaardkamer die een bad hebben?

Bvd
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 06 Mrt 2015 14:14

Re: Hvar. Wie is er geweest?

ik stuur je een pb!
<<

caribbeanlover

Bericht 06 Mrt 2015 15:00

Re: Hvar. Wie is er geweest?

Gehad, dank je
<<

sanskie

Kletskop

Berichten: 833

Geregistreerd: 29 Okt 2013 13:48

Bericht 06 Mrt 2015 15:35

Re: Hvar. Wie is er geweest?

Maple schreef:Ik ken iemand die twee appartementencomplexen heeft in Trogir. Dat schijnt het mooiste stuk in heel Kroatië te zijn. Ligt alleen wel op het vasteland dus, wel aan de kust. Daar is ook het enigste zandstrand van Kroatië, schijnt.


sorry zandstrand ?!!! Waar ??? ik heb de gehele vakantie lopen zoeken maar ik kon geen korrel zand vinden.
Er zijn wel kiezelstrandjes sommige een beetje verborgen op het schiereiland ciovo maar daar blijft het bij.
Trogir is eigenljk ook een soort schiereiland ligt verbonden met een brug naar ciovo en een brug naar het vaste land.
Tip/eigenlijk waarschuwing :P file file file !

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers