Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Tandvlees wegbranden

<<

Anoniem187

Bericht 24 Feb 2015 13:41

Tandvlees wegbranden

Heeft er iemand ervaring met wegbranden van tandvlees? Werkt het echt? Zie je verschil? Doet het pijn? Blijft het weg? Is het herstelproces lang/pijnlijk? En hoe ziet het er de eerste dagen uit?

Een boel vragen, maar ik denk erover om mijn tandvlees te laten wegbranden.. Ik heb nu ontzettend kleine tanden, heel lelijk..
<<

Anoniem130

Bericht 24 Feb 2015 14:46

Re: Tandvlees wegbranden

Auw, dat klinkt echt heel pijnlijk. Maar ik ken jou toch? En jouw lach is toch hartstikke prima en zeker niet "hartstikke lelijk"?
<<

Anoniem187

Bericht 24 Feb 2015 14:58

Re: Tandvlees wegbranden

Haha, ja jij kent mij. Ik vind het zelf wel heel lelijk en stoor mij er echt aan. Ik heb kleine babytandjes en ze zijn ongelijk dankzij het tandvlees.

Het wordt gedaan onder verdoving dus hoe het zit qua pijn weet ik niet..
<<

Leaf

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2809

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:42

Bericht 24 Feb 2015 15:57

Re: Tandvlees wegbranden

Beter te kleine tanden, dan te grote toch :D

Niks mis met jouw glimlach hoor meis! Zal mijn zusje eens vragen of zij hier wat vanaf weet....
RYW schreef:Ik heb dingen uit mijn schoenzool gepeuterd die ik boeiender vind dan Nougat's mening en leven.
<<

Anoniem130

Bericht 24 Feb 2015 16:00

Re: Tandvlees wegbranden

Vervelend zeg! Je lach is best iets belangrijks in je gezichtsuitdrukking en kan me voorstellen dat het je dwars zit als je daar dan onzeker over bent.

Wilde alleen even zeggen dat het mij die paar keer dat ik je gezien heb nooit is opgevallen en dat je volgens mij een hartstikke mooi gebit hebt hoor!

Succes ermee verder, want qua inhoudelijke informatie heb je aan mij helemaal niets. ;)
<<

Anoniem187

Bericht 24 Feb 2015 18:46

Re: Tandvlees wegbranden

Jullie zijn lief xxx
Ik erger me vreselijk aan foto's die ik van mezelf zie. Zo hebben we laatst bijvoorbeeld foto's laten maken voor mijn opa en oma, die zijn vrijdag 50 jaar getrouwd. Hartstikke leuk, maar over het resultaat kan ik wel janken qua gebit. Ik vind het echt zo lelijk. Er zijn bijvoorbeeld ook foto's van mij alleen gemaakt, ik ben er gewoon vanwege mijn gebit echt niet blij mee. Zonde!
<<

Anoniem187

Bericht 24 Feb 2015 18:46

Re: Tandvlees wegbranden

Leaf schreef:Beter te kleine tanden, dan te grote toch :D

Niks mis met jouw glimlach hoor meis! Zal mijn zusje eens vragen of zij hier wat vanaf weet....


Ja, als je je zusje eens zou willen vragen... Heel graag!
<<

Anoniem187

Bericht 24 Feb 2015 23:11

Re: Tandvlees wegbranden

Nog forumsters hier die het toevallig al eens gedaan hebben?
<<

Cottoncandy

Noob

Berichten: 14

Geregistreerd: 09 Jul 2014 21:52

Bericht 25 Feb 2015 00:46

Re: Tandvlees wegbranden

Ik lees normaal gesproken alleen mee, maar aangezien Serendipity vraagt naar mensen die hier ervaring mee hebben reageer ik even :)
Ik heb m'n tandvlees een aantal jaren geleden ook laten wegbranden en t stelt veel minder voor dan t klinkt haha! Je krijgt een aantal spuiten ter verdoving en t branden was zo voorbij. Na t branden heb ik nergens last van gehad, dus niet echt sprake van herstelproces. Geloof wel dag ik nog best n tijdje een verbrande smaak in m'n mond heb gehad (iiehh, dat was wel vies) en dat t tandvlees de eerste twee dagen ofzo bij de randjes heel donker kleurde. Maar dat was zo weer weg. Ik merkte wel dat t tandvlees in de loop der jaren weer wat gezakt is, maar t is nog steeds veel beter dan t was! Ik zou t gewoon doen als je je eraan stoort.
Zo, nu gaat de meeleesmodus weer aan :pirat:
<<

Leda

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 58

Geregistreerd: 14 Nov 2013 11:53

Bericht 25 Feb 2015 17:07

Re: Tandvlees wegbranden

Ik heb mijn tandvlees ook al eens weg laten branden. Het klinkt enger dan het is, het stelt niet zoveel voor. Mijn tandvlees werd verdoofd, wat even vervelend was, maar wel meeviel. En daarna werd het tandvlees weggebrand. Daar voelde ik bijna niks van en het was binnen een paar seconden gedaan. Het zag er daarna eigenlijk vrijwel meteen goed uit. Ik zag zelf van dichtbij in de spiegel wel dat het gedaan was (een beetje rood en op sommige plekjes een donker randje), maar anderen viel het niet op. Het genas ook erg snel. Die smaak vond ik inderdaad ook wel vies ja, haha. En ook bij mij is het tandvlees wel weer iets teruggezakt, maar lang niet zo erg als het was. Als het iets is waar jij je aan stoort, zou ik zeggen: zeker doen!
<<

IluvShoes

Noob

Berichten: 6

Geregistreerd: 18 Feb 2015 20:30

Bericht 25 Feb 2015 21:42

Re: Tandvlees wegbranden

Hier ben ik ook altijd benieuwd naar geweest. Kan het gewoon bij de tandarts? Dacht zelf altijd dat het meer iets was voor in Hollywood, haha! Eén van mijn tanden kan het wel gebruiken.
<<

Cottoncandy

Noob

Berichten: 14

Geregistreerd: 09 Jul 2014 21:52

Bericht 26 Feb 2015 00:00

Re: Tandvlees wegbranden

Mijn tandarts heeft t inderdaad gewoon gedaan!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25108

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 26 Feb 2015 01:11

Re: Tandvlees wegbranden

Als ik de ervaringen zo lees, zou ik het doen als ik jou was, Serendipity! Zo te merken zit je er echt mee en ik lees hier dat het hartstikke meevalt! Ik wist niet eens dat dit mogelijk was, ik heb ook een beetje zo'n 'tandvleeslach' op sommige foto's en daar baal ik ook wel eens van (maar niet genoeg om dit te laten doen trouwens).
❤ 7 juni 2018
<<

Leda

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 58

Geregistreerd: 14 Nov 2013 11:53

Bericht 26 Feb 2015 09:09

Re: Tandvlees wegbranden

Ja ik heb het ook gewoon bij de tandarts laten doen. Die kwam er zelf mee trouwens! Dat het binnen een paar minuten bij de tandarts gedaan wordt maakte voor mij de drempel ook een stuk lager moet ik zeggen.

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers