Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Zwanger en geen symptomen

<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 23 Feb 2015 15:22

Zwanger en geen symptomen

Iemand die dit ook had? 2 weken geleden testte ik licht positief met 3 wk5dg en nu heb ik knaltesten. Ik voel alleen helemaal NIETS terwijl ik bij dochter ontzettend moe was, cup K had inene enz. Maar weet niet meer vanaf welke week...
Anyway, nog 11 dagen tot de echo. 11 slopend lange dagen...
ik heb eerder een m.a. gehad dus ben doodsbang dat ik dit nu weer heb, dat mijn lichaam het niet afstoot.
En ja; alles kan. Er zijn ook vrouwen met een m.a. die elke dag misselijk zijn en moeten overgeven. Ik weet ook niet wat ik wil met dit topic. Misschien even van me afschrijven.
Ik heb inmiddels ook 20 testen gedaan. Kon ik deze saaie vakantieweek maar overslaan...
04-2014
10-2015
<<

Laced

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 956

Geregistreerd: 27 Mei 2014 12:18

Bericht 23 Feb 2015 15:27

Re: Zwanger en geen symptomen

He Milou, wat vervelend dat je je zo voelt. Ik heb het afgelopen jaar 2 miskramen gehad, elke keer was ik zo onzeker, maar toch voelt het dit keer anders. De vorige keren deed ik dagelijks een test, maar daar heb ik nu geen behoefte aan. Ik ben nu 5 weken zwanger, maar ik voel ook vrij weinig. Moeilijk is dat hé? Je wil zo graag iets voelen, zo graag de bevestiging dat het goed zit.
Liefde voor het leven; 27-08-2011 & 22-10-2015
<<

Anoniem236

Bericht 23 Feb 2015 15:29

Re: Zwanger en geen symptomen

Ja bij de eerste 0,0 klachten gehad. Bij die zwangerschap kon ik mij ook heel goed indenken dat er vrouwen zijn die nier doorhebben zwanger te zijn.

Succes, probeer er toch een leuke vakantie week van te maken. Hoe lastig het ook is, je hebt er ook geen invloed op.
En als je je echt gek blijft maken misschien de vk bellen of een bloedtest mogelijk is, voor de hcg waarde? Geen idee hoor of dat een optie is.
<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 23 Feb 2015 15:36

Re: Zwanger en geen symptomen

Had jij spontane miskramen Laced? Wanneer heb je je eerste echo? Ik krijg bij mijn praktijk alleen een termijnecho op 24 maart dus ik ga vlg week donderdag naar een particuliere echopraktijk. Kan niet zolang wachten namelijk. Is een keer eerder gebeurd dat ik dus met 11 weken een echo kreeg en toen was het niet verder ontwikkeld dan 4 weken. Stom dat ze zo moeilijk doen maar dat komt door de verzekeringen.
04-2014
10-2015
<<

Boerenkool

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1307

Geregistreerd: 17 Dec 2014 21:51

Bericht 23 Feb 2015 15:37

Re: Zwanger en geen symptomen

Ook hier amper opvallende klachten. De klachten die ik had konden net zo goed aan andere dingen te wijten zijn (vermoeidheid en opgeblazen gevoel in het begin).
Bij de eerste kon ik echt begrijpen dat er mensen zijn die hun hele zwamgerschap niet door zouden hebben omdat ik daar ook amper een buik had.
Sterkte ermee, onzekerheid is killing!
<<

Laced

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 956

Geregistreerd: 27 Mei 2014 12:18

Bericht 23 Feb 2015 15:39

Re: Zwanger en geen symptomen

De eerste keer was het een spontane miskraam en de 2e keer werd het tegengehouden door de medicatie die ik gebruik. Ik heb vanochtend met het ziekenhuis gebeld en de eerste echo staat gepland voor 11 maart. Wanneer heb jij de echo nu gepland staan?

Ik heb af en toe wel buikkrampen en een opgeblazen gevoel, maar that's it.
Liefde voor het leven; 27-08-2011 & 22-10-2015
<<

Miccie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1064

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:01

Woonplaats: Den Haag

Bericht 23 Feb 2015 16:08

Re: Zwanger en geen symptomen

Hoi Milou,
Ik heb bij mijn zwangerschap in het begin ook geen klachten gehad. De eerste 5 a 6 weken in ieder geval niets. Het is dat ik een positieve test had. Ik heb zelfs na een week getest te hebben nog een keer de clearblue gedaan om het aantal weken te weten.
Na die tijd heb ik hooguit 1 of 2 dagen gehad dat ik iets van misselijkheid voelde, maar dat kan ik ook mezelf hebben aangepraat en op tijd ontbijten is voor mij altijd erg belangrijk.

Niet onzeker zijn dus. Hopelijk gaan de dagen voor jou snel en heb je een goede echo.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Silver

Lady-post-a-lot

Berichten: 1395

Geregistreerd: 02 Sep 2013 12:33

Bericht 23 Feb 2015 16:12

Re: Zwanger en geen symptomen

Ik heb bij mijn eerste zwangerschap tot 14wkn geen kwaaltjes gehad. Wel voelde ik me voor de test anders.. maar meer ook niet.

Bij deze zwangerschap ook tot 6wkn geen kwaaltjes of iets dergelijks gehad. Buik zette een beetje op meer dan dat ook niet. Vanaf 6e week tot vorige week continu misselijk/overgeven.

Het kan dus wel. Kwaaltjes vrij het eerste trimester door.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 23 Feb 2015 16:19

Re: Zwanger en geen symptomen

Had ik maar klachten gehad dan had ik eerder geweten dat ik zwanger was. :wink:
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem140

Bericht 23 Feb 2015 16:28

Re: Zwanger en geen symptomen

Ik heb helemaal geen klachten gehad, kwam er ook pas bij 9 weken achter. En naderhand was het enige symptoom dat mijn buik groeide, verder niks.
<<

Mikado

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 870

Geregistreerd: 22 Sep 2013 19:25

Bericht 23 Feb 2015 16:28

Re: Zwanger en geen symptomen

Ik had ook de eerste weken geen klachten, ik kwam er dan ook pas na 7/8 weken achter (geloof ik). Vanaf dat moment bleef ik maar in m'n borsten prikken om te kijken of ze 'al' pijn deden :laughcry:
2014 2016 2019
<<

Anoniem118

Bericht 24 Feb 2015 00:05

Re: Zwanger en geen symptomen

x
Laatst gewijzigd door Anoniem118 op 19 Aug 2015 21:07, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem234

Bericht 24 Feb 2015 00:07

Re: Zwanger en geen symptomen

Ik heb tot een week of 12 ook niks gemerkt. Voelde me gewoon precies hetzelfde. Daarna kwamen de kleine dingetjes zoals vermoeidheid enz.
<<

anoniem203

Bericht 24 Feb 2015 09:29

Re: Zwanger en geen symptomen

Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Ik had het bij de tweede ook dat ik niks voelde op een beetje krampen na. Een paar dagen na de eerste echo (8 weken) kreeg ik wat symptomen zoals vermoeidheid.
<<

Suus

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11210

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:38

Bericht 24 Feb 2015 09:41

Re: Zwanger en geen symptomen

Ik had op wat menstruatieachtige krampjes na ook geen klachten. Die krampen maakten mij juist onzeker. Hopelijk gaat het gewoon goed, Milou, en kun je er gauw wat van genieten.
26 september 2013
30 december 2015
11 juni 2019
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 24 Feb 2015 10:05

Re: Zwanger en geen symptomen

Het zegt gewoon helemaal niks of je wel of geen klachten hebt.
Een zwangerschap kan gewoon altijd mis gaan.
Je kunt verder ook niets, en dat is wat het zo lastig maakt, je kunt nu niet meer bevestiging krijgen dan een zwangerschapstest.
Ik duim voor je dat het goed blijft gaan, en probeer er zelf ook vertrouwen in te hebben!
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:06

Bericht 24 Feb 2015 10:16

Re: Zwanger en geen symptomen

Ik had bij Eleba ook 0,0 klachten, en kon me dus ook goed voorstellen dat een zwangerschap niet opgemerkt wordt. Bij Naomi wat meer klachten gehad maar niet noemenswaardig. Het zegt niks meid, wat dat betreft sluit ik me aan bij lejow.
<<

Anoniem90

Bericht 24 Feb 2015 10:21

Re: Zwanger en geen symptomen

Er zijn vrouwen die pas tijdens de bevalling er achter komen dat ze zwanger zijn, het kan. En ellendig en beroerd zijn is ook geen garantie op een goede zwangerschap. Iedere zwangerschap kan anders verlopen.

Sterke met het aftellen!
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 24 Feb 2015 11:25

Re: Zwanger en geen symptomen

Een vriendin van mij is ook zwanger en heeft ook echt helemaal geen klachten.
Ze heeft een tijdje gehad dat ze wat minder goed sliep en dus wat moe was, maar dat was ook echt alles.

Ik snap wel dat het je wat onzeker maakt, maar tegelijk zou ik er lekker van genieten dat je nergens last van hebt! Zelf kan ik echt niet wachten op de dag dat ik niet meer misselijk ben maar gewoon lekker zwanger :laughcry:
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Anoniem97

Bericht 24 Feb 2015 13:11

Re: Zwanger en geen symptomen

Wat rot dat je onzeker voelt. Maar beide zegt echt helemaal niks, als je je hondsberoerd voelt kan t ook mis gaan en als je niks voelt ook of goed gaan natuurlijk.
Probeer er wat vertrouwen in te hebben!

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers