Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


N.a.v.: sneakers combineren

<<

Elvie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 604

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:14

Bericht 23 Feb 2015 14:33

N.a.v.: sneakers combineren

Naar aanleiding van het 'Welke sneakers wil jij'-topic: hoe combineer jij sneakers? Graag met foto's. Ik heb nieuwe Adidas-sneakers gekocht die ik heel leuk vind, maar ik weet nog niet zo goed wat ik er op kan dragen dus inspiratie is welkom ;)!
2014 2016
<<

Edding3000

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 42

Geregistreerd: 22 Feb 2015 04:29

Bericht 23 Feb 2015 14:38

Re: N.a.v.: sneakers combineren

Ik heb helaas geen tips voor je, maar ik wil wel even zeggen dat ik je avatar heel leuk vind! :heart:
<<

Elvie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 604

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:14

Bericht 23 Feb 2015 14:44

Re: N.a.v.: sneakers combineren

Edding3000 schreef:Ik heb helaas geen tips voor je, maar ik wil wel even zeggen dat ik je avatar heel leuk vind! :heart:


Thanks :sunny:!
2014 2016
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 23 Feb 2015 14:48

Re: N.a.v.: sneakers combineren

Ik vind het bij anderen altijd heel leuk staan bij bijvoorbeeld een kokerrok of een jurkje, maar zelf combineer ik het altijd safe; met een spijkerbroek of in de zomer bij een shortje en een leuk shirt (met een vest/spijkerjack/leren jasje indien nodig).
Zoiets, al zie ik er nooit ZO fashionable uit, haha:
Afbeelding
Afbeelding

Maar dit vind ik dus ook leuk, alleen als ik het zelf aan heb, heb ik het idee dat het bij mij heel debiel staat:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Kijk anders even op pinterest, daar staat echt veel inspiratie! Daar komen de bovenstaande plaatjes ook allemaal vandaan :)

♥♥
<<

Elvie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 604

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:14

Bericht 23 Feb 2015 14:55

Re: N.a.v.: sneakers combineren

Haha, dat heb ik dus ook Elliot! Bij anderen vind ik dat ook heel leuk, maar bij mezelf heb ik dan zo'n 'net niet'-gevoel. Volgens mij ben ik daar gewoon niet hip genoeg voor ;)! Superleuk die plaatjes, dankjewel! Daar staan echt leuke ideeën tussen. Stom dat ik nog niet aan Pinterest heb gedacht!

Hier nog even een foto van mijn outfit van vandaag. Hier ben ik wel tevreden over, maar heel veel verder kom ik nog niet.

Afbeelding
2014 2016
<<

Zonnetje

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2452

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:49

Bericht 23 Feb 2015 15:19

Re: N.a.v.: sneakers combineren

Ik kijk ook even mee in dit topic. Ik heb twee paar Allstars en ik heb nieuwe Nikes besteld, maar ik heb er ook altijd een beetje moeite mee om sneakers goed te combineren.
<<

Anoniem156

Bericht 23 Feb 2015 15:20

Re: N.a.v.: sneakers combineren

Ik vind sneakers onder een blauwe jeans eigenlijk het minst leuk. Onder een zwarte broek met de pijpen een heel klein beetje opgerold vind ik altijd leuk staan, en inderdaad onder rokjes en jurkjes.
<<

Anoniem273

Bericht 23 Feb 2015 15:35

Re: N.a.v.: sneakers combineren

Ik draag ze graag onder m'n pencildress of leren kokerrok:

Afbeelding
<<

Patsy

Bericht 23 Feb 2015 16:28

Re: N.a.v.: sneakers combineren

Staat super leuk Azi, ik voel mezelf altijd net zwarte Piet als ik het zo draag.
<<

Anoniem304

Bericht 23 Feb 2015 16:31

Re: N.a.v.: sneakers combineren

Ik heb dat eigenlijk met alles. Zelfs de kleding op Pinterest zonder model erin ziet er 'plat' nog beter uit dan wanneer ik het aantrek. Ik krijg het gewoon nooit zo fashionable ofzo. Ik zie er altijd maar 'gewoontjes' uit. Terwijl m`n schoonzus, die precies hetzelfde draagt, er altijd heel leuk uit ziet.

Maar goed, zij heeft haar figuur dan ook mee. Ik ben niet slank.
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 23 Feb 2015 16:33

Re: N.a.v.: sneakers combineren

Dat heb ik ook altijd Cotton. Het ziet er bij mij óf heel gewoontjes uit, óf enorm gemaakt en overdreven. Ik houd het altijd maar bij de basics :)

♥♥
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 7544

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:04

Bericht 23 Feb 2015 16:42

Re: N.a.v.: sneakers combineren

Ik vind het juist leuk onder een blauwe jeans (of onder een zwarte). Onder een rokje/jurkje vind ik zelf echt vreselijk. Elvie, zoals jij het op je foto hebt gecombineerd vind ik dus juist heel leuk.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 23 Feb 2015 16:49

Re: N.a.v.: sneakers combineren

Ik draag ze onder een skinny (zwart of blauw) of onder mijn (nep)leren kokerrok.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:23

Bericht 23 Feb 2015 16:55

Re: N.a.v.: sneakers combineren

Elliot schreef:
Maar dit vind ik dus ook leuk, alleen als ik het zelf aan heb, heb ik het idee dat het bij mij heel debiel staat:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Kijk anders even op pinterest, daar staat echt veel inspiratie! Daar komen de bovenstaande plaatjes ook allemaal vandaan :)

Dit vind ik zoo leuk! Maar inderdaad, bij mezelf weer een beetje raar. Al heb ik dan ook nog geen leuke sneakers :palm:
<<

Reva

Yipyapper

Berichten: 1966

Geregistreerd: 18 Nov 2013 21:57

Bericht 23 Feb 2015 17:23

Re: N.a.v.: sneakers combineren

Cotton schreef:Ik heb dat eigenlijk met alles. Zelfs de kleding op Pinterest zonder model erin ziet er 'plat' nog beter uit dan wanneer ik het aantrek. Ik krijg het gewoon nooit zo fashionable ofzo. Ik zie er altijd maar 'gewoontjes' uit. Terwijl m`n schoonzus, die precies hetzelfde draagt, er altijd heel leuk uit ziet.

Maar goed, zij heeft haar figuur dan ook mee. Ik ben niet slank.


ik ben ook niet slank, maar vind dan juist met een 'sportieve look het' zo'n suf geheel worden. Een veertiger die een dagje pretpark gaat doen gevoel krijg ik dan bij mezelf :laughcry:. Juist leuk met een kokerrok of korte rok! Blazer of leren jasje erop. Of een heerlijk ruime sweater.
June schreef:Kruiden naar beschikbaarheid en emotie.
<<

Anoniem304

Bericht 23 Feb 2015 17:30

Re: N.a.v.: sneakers combineren

Reva schreef:
Cotton schreef:Ik heb dat eigenlijk met alles. Zelfs de kleding op Pinterest zonder model erin ziet er 'plat' nog beter uit dan wanneer ik het aantrek. Ik krijg het gewoon nooit zo fashionable ofzo. Ik zie er altijd maar 'gewoontjes' uit. Terwijl m`n schoonzus, die precies hetzelfde draagt, er altijd heel leuk uit ziet.

Maar goed, zij heeft haar figuur dan ook mee. Ik ben niet slank.


ik ben ook niet slank, maar vind dan juist met een 'sportieve look het' zo'n suf geheel worden. Een veertiger die een dagje pretpark gaat doen gevoel krijg ik dan bij mezelf :laughcry:. Juist leuk met een kokerrok of korte rok! Blazer of leren jasje erop. Of een heerlijk ruime sweater.

Hahaha. Ik snap wat je bedoeld. Ik draag sowieso geen rokken/rokjes omdat m`n tattoo nog niet weg is, maar ik weet niet. Het is het gewoon altijd net-niet als ik het dan aan trek. Jij ziet er wel altijd fashionable uit vind ik.
<<

Anoniem304

Bericht 23 Feb 2015 17:31

Re: N.a.v.: sneakers combineren

Ruime sweaters is trouwens ook zoiets. Ik vind het altijd heel leuk staan bij iedereen, maar dan trek ik het aan en ben ik net zo`n vierkant blok. :laughcry:
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 23 Feb 2015 20:20

Re: N.a.v.: sneakers combineren

Heb ff een paar sneakerfoto's van mezelf opgezocht, maar ik combineer ze ook vrij braaf:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ooh ik heb weer zin in de lente! Ik vind sneakers onder een kokerrok bij anderen trouwens ook leuk, maar ik heb niet het figuur voor zo'n rok.
❤ 7 juni 2018
<<

Arwyn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9634

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:06

Bericht 23 Feb 2015 21:11

Re: N.a.v.: sneakers combineren

Gewoon met een spijkerbroek en een shirtje/trui/vest dat er kleurtechnisch een beetje bij past.
Net als Bliss eigenlijk, haha.
Ik hou van jou, van heel jou

augustus 2015 - juni 2018 - januari 2022
<<

Elvie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 604

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:14

Bericht 24 Feb 2015 12:53

Re: N.a.v.: sneakers combineren

Leuke combi's, Bliss!
2014 2016
<<

Fiwen

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2341

Geregistreerd: 24 Apr 2014 13:38

Bericht 24 Feb 2015 18:16

Re: N.a.v.: sneakers combineren

Ik draag ze eigenlijk alleen onder een (spijker)broek omdat ik echt maat zeilboot heb (maat 42 en met sneakers soms zelfs 43 :( ) en onder een jurkje of rokje lijken mn voeten alleen maar groter.

Afbeelding
Grote meid: 25-08-2010
Kleine meid: 15-09-2016

http://www.juulsoof.nl
Instagram & Facebook: @juulensoof
<<

Birdie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2099

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:20

Bericht 24 Feb 2015 18:23

Re: N.a.v.: sneakers combineren

Ik vind die combi's van Bliss superleuk, maar die andere daarboven behalve dat Aziatische meisje in het midden echt zo lelijk. Voelt voor mij net als sportschoenen onder een galajurk of zo haha.
<<

Kitkat-chuncky

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 249

Geregistreerd: 03 Okt 2013 09:41

Bericht 24 Feb 2015 20:09

Re: N.a.v.: sneakers combineren

Hier draag ik ze ook alleen onder een gekleurde broek of een jeans. Onder rokjes of jurkjes vind ik het bij mezelf nooit leuk staan.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers