Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Stel...

<<

Anoniem255

Bericht 23 Feb 2015 13:12

Re: Stel...

Als het binnen nu en 5min gebeurt dan heb ik extra tijd. Man is werken, de poezen zijn buiten en de oudste zit op school. Dan zou ik de jongste met laptop en hard disk buiten zetten en boven de foto albums en de lievelingsknuffels van de kinderen pakken. Mocht ik dan nog tijd over hebben pak ik hun babykoffers nog mee.
<<

sanskie

Kletskop

Berichten: 833

Geregistreerd: 29 Okt 2013 13:48

Bericht 23 Feb 2015 14:07

Re: Stel...

1) Mijn vriend
2) Geld.... ja toch zonde
3) server (waar alle foto's op staan) ook al hecht ik niet echt waarde aan foto's.

En verder tja alles is wel vervangbaar toch ?
<<

Anoniem321

Bericht 23 Feb 2015 14:17

Re: Stel...

Ik hoop dat ik nog tijd/gelegenheid heb mijn paspoort en portemonnee te pakken, dan kom ik al een heel eind.
Verder onze laptop en externe harde schijf ivm de foto's die er op staan.
Ik ben wel al bezig om al mijn foto's ook in de cloud te zetten.

Het lijkt me echt een nachtmerrie om je huis in vlammen op te zien gaan trouwens, hoop dat ik het nooit mee hoef te maken.
<<

Aardbeitje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 118

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:41

Bericht 23 Feb 2015 16:31

Re: Stel...

Ik zou als ik er tijd voor heb meenemen:
Laptop.
Tas met portemonnee, paspoort en mobiel.
Dingetjes die mn opa heeft gemaakt.
Fotoalbums met foto's die niet op mn laptop staan. De rest kan ik dan in principe opnieuw laten afdrukken.

Dierbare dingen van vroeger staan in de kelder. Daar zal ik nooit bij kunnen komen. Dus als niet gelijk de hele flat afbrandt blijft dat hopelijk bespaard.
<<

Anoniem304

Bericht 23 Feb 2015 16:33

Re: Stel...

Woon je dan in een beveiligd flatgebouw ofzoiets dat je dierbare spullen in de kelder zet?
<<

Aardbeitje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 118

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:41

Bericht 23 Feb 2015 16:55

Re: Stel...

Cotton schreef:Woon je dan in een beveiligd flatgebouw ofzoiets dat je dierbare spullen in de kelder zet?


Het is wel een afgesloten ruimte. M'n kelder staat vol met spullen die ik niet zo vaak nodig heb en waar ik in m'n huis geen ruimte voor heb. Als ik een gewoon huis zou hebben zou ik dat op zolder zetten denk ik.
<<

Anoniem185

Bericht 23 Feb 2015 18:53

Re: Stel...

Mijn driepotige kat die de zolder niet af kan komen is nummertje 1. Voor de hond zet ik beneden de deur wel open.
Verder mijn handtas met mijn paspoort/portemonnee/mobiel in.
Laptop.
Mijn jas.

Als ik 5 minuten heb zou ik boven ook snel een tas met kleding vullen.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers