Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat wil je even kwijt?

<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 26 Mei 2015 21:57

Re: Wat wil je even kwijt?

Bluh. Wat een zeikerds vandaag op het werk zeg.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

caribbeanlover

Bericht 26 Mei 2015 22:00

Re: Wat wil je even kwijt?

Lejow schreef:
caribbeanlover schreef:Lejow,

Die ken ik zit in Friesland, heb ik ook nog naar gekeken ze hebben ook honden uit India. Hoe kom jij aan hun? Als ik wist dat jij een hond uit het buitenland wilde redden, dan had ik je oprecht willen helpen ik ken veel organisaties.


Vrienden van ons hebben hun hond ook bij die organisatie vandaan.
Zij waren erg te spreken over hen, dus vandaar dat wij er ook zijn gaan kijken (op de website dan).


:hulde: Is ze mishandeld of verwaarloosd geweest?
Laatst gewijzigd door caribbeanlover op 26 Mei 2015 22:02, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem331

Bericht 26 Mei 2015 22:00

Re: Wat wil je even kwijt?

Collega's Rizzoli?

Mijn hond word morgen gesteriliseerd. Net of ze het in de gaten heeft, zo onrustig. Kijkt me ook dom aan wanneer ik haar voerbakje weg zet. Nu mag ze niks meer eten, arm ding!
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9471

Geregistreerd: 19 Jul 2014 17:27

Bericht 26 Mei 2015 22:03

Re: Wat wil je even kwijt?

**
Laatst gewijzigd door Burn op 27 Mei 2015 08:00, in totaal 1 keer gewijzigd.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Anoniem331

Bericht 26 Mei 2015 22:14

Re: Wat wil je even kwijt?

Blijven mensen he, haha. Zei vandaag nog tegen mijn collega, dat onze bewoners echt weer in een goede flow zitten. Nu zit ik net even in een ander tak, en zoeken de mensen ons op als ze er zin in hebben, maar smiddags groepen van 15 mensen is momenteel heel gewoon. Dan is het wel erg fijn dat ze allemaal een leuk humeur mee nemen.
<<

caribbeanlover

Bericht 26 Mei 2015 22:22

Re: Wat wil je even kwijt?

Ik wil even kwijt dat ik veel zoek naar een geschikte vakantie naar Goa. Alles wat me leuk lijkt noteer ik en op welke site ik het heb gezien anders is het moeilijk terug te vinden. Er is volop keuze, maar stiekem hoop ik dat het hotel van mijn keuze in Jamaica goedkoper wordt. Er is geen haast dus, maar wel een lamme hand van het schrijven.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 26 Mei 2015 22:23

Re: Wat wil je even kwijt?

caribbeanlover schreef:
Lejow schreef:
caribbeanlover schreef:Lejow,

Die ken ik zit in Friesland, heb ik ook nog naar gekeken ze hebben ook honden uit India. Hoe kom jij aan hun? Als ik wist dat jij een hond uit het buitenland wilde redden, dan had ik je oprecht willen helpen ik ken veel organisaties.


Vrienden van ons hebben hun hond ook bij die organisatie vandaan.
Zij waren erg te spreken over hen, dus vandaar dat wij er ook zijn gaan kijken (op de website dan).


:hulde: Is ze mishandeld of verwaarloosd geweest?



Ze is als pup van een maand of 6 gevonden met haar broertjes en zusjes. Wat er precies gebeurd is, is niet bekend.
<<

caribbeanlover

Bericht 26 Mei 2015 22:29

Re: Wat wil je even kwijt?

Is vaak niet bekend. Zielig is dat he en goed dat er zulke organisaties zijn. Als ik wist dat je een hond wilde, dan had ik je het zoontje van onze hond als tip kunnen geven die nu ook in een opvangezin zit.
De organisatie heeft altijd gedacht dat onze hond (teefje) alleen gevonden is, maar door FB ben ik erachter gekomen dat ze met haar 3 pups gevonden is. De organisatie wist dat ook niet, want de vrouw die haar daar gevonden heeft heeft dat nooit verteld aan ze en dat had ze wel moeten doen.
De organisatie wil zoveel mogelijk info hebben zo kunnen ze de adoptanten beter informeren en in dit geval als wij haar niet hadden geadopteerd hadden anderen haar en een kind van haar er wellicht bij gewild.
<<

Anoniem130

Bericht 26 Mei 2015 22:34

Re: Wat wil je even kwijt?

Jeeejj ik heb een jeans gekocht. En dat is altijd een ramp want ik moet een 34 hebben die lang valt of een 36 (not happening) en was nu toch weer even bij de rode winkel geweest en heb echt 15 broeken aan gehad maar had gewoon echt een aantal die lang genoeg waren en toen kon ik tenminste ook voor het eerst wat kiezen qua model (niet te laag - dan kocht ik hem sowirso niet - en skinny), materiaal (lekkere stevige broek niet zo'n stretch ding) en wassing (niet te donker nu voor de zomer maar ook niet van die hele witte knieeen) en ik ben gewoon helemaal gelukkig!

En het heeft me weer wat geholpen qua verwerking dat ik echt afgevallen was. Want paste vrijwel alle broeken maat 29, soms 30. Deze broek uiteraard in 30 nodig haha, maar rekt ook minder mee dan die broeken waar wat stretch in zit natuurlijk. :p Iemand enig idee wat 30 voor confectiemaat is trouwens?

Had toch vroeger echt wel 33 en soms 34 taillemaat.
<<

Anoniem152

Bericht 26 Mei 2015 22:45

Re: Wat wil je even kwijt?

Wat fijn dat je een goede jeans gevonden hebt, Whatever.
Jeansmaat 30 is volgens mij confectiemaat 38.
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3726

Geregistreerd: 01 Jan 2015 13:05

Bericht 26 Mei 2015 22:46

Re: Wat wil je even kwijt?

Dat mijn vriend niet thuis is en ik dat soms echt heerlijk vind.
<<

Anoniem167

Bericht 26 Mei 2015 22:46

Re: Wat wil je even kwijt?

Maat 29/30 is maat 38 knapperd!
<<

Anoniem130

Bericht 26 Mei 2015 22:59

Re: Wat wil je even kwijt?

Haha googlen jullie dat ook of is dat ook ervaring? Ik was gaan googlen maar maat 38 kan helemaal niet kloppen gevoelsmatig. Zou dat nooit uit een rek halen en volgens mij pas ik daar ook helemaal niet in. Hoewel je jeans natuurlijk misschien strakker koopt dan je van confectiekleding accepteert.

Volgende dagje shoppen ga ik een wat gewone broeken passen. Gewoon voor de realitycheck!

Fantine: me time is ook gewoon heerlijk nu en dan!
<<

Anoniem152

Bericht 26 Mei 2015 23:03

Re: Wat wil je even kwijt?

Ik moest het wel even opzoeken op Google.
Het zou heel goed kunnen dat je maat 38 hebt, hoor.
Je bent zo mooi afgevallen :thumbup:
<<

Anoniem152

Bericht 26 Mei 2015 23:16

Re: Wat wil je even kwijt?

Ik wil trouwens mijn zenuwen kwijt: deze week moet ik het cijfer voor mijn adviesrapport terugkrijgen.
Heb er zo ontzettend mee zitten worstelen, twee keer uitstel gevraagd en uiteindelijk toch maar ingeleverd. Hoop zó dat ik een voldoende heb, want ik zou echt niet weten wat ik er aan zou kunnen/moeten verbeteren (het was een erg onduidelijke opdracht). Het is zelfs zo erg dat ik er al een paar keer over gedroomd heb.

Duimen jullie voor een goed cijfer, of in elk geval een voldoende?
<<

Anoniem130

Bericht 26 Mei 2015 23:22

Re: Wat wil je even kwijt?

Heb je al eerder een eerdere versie ingeleverd of feedback gehad? Of vaker zoiets geschreven? Reden waarom je je zorgen maakt?

Vast komt het hartstikke goed en maak je je nu druk om niets haha! Maar ik zal duimen!
<<

Anoniem152

Bericht 26 Mei 2015 23:38

Re: Wat wil je even kwijt?

Nee, geen eerdere versie ingeleverd of feedback gehad. Dat kan bij mijn opleiding niet: ingeleverd = ingeleverd.
Reden dat ik me zorgen maak is dat het onderwerp voor het rapport niet in mijn straatje ligt: organisatieadvies. Ik doe een juridische opleiding, laat me dan een juridisch advies schrijven. Maar goed, ook dat is weer zoiets van mijn opleiding. Ze proppen deze module in elke opleiding die ze aanbieden.
<<

Anoniem130

Bericht 26 Mei 2015 23:41

Re: Wat wil je even kwijt?

Pff wat vervelend zeg! Dan weet je ook miet waar je aan toe bent en of het überhaupt prima is wat je gedaan hebt natuurlijk. Irritant! Ik ga in ieder geval duimen en vast komt het helemaal goed!
<<

Anoniem152

Bericht 26 Mei 2015 23:42

Re: Wat wil je even kwijt?

Dank je wel! :)
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5490

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 26 Mei 2015 23:44

Re: Wat wil je even kwijt?

Dat ik vandaag heel vroeg naar bed wilde omdat ik morgenvroeg weer moet werken (7.00u beginnen), en een belangrijke afspraak heb op mijn werk waar ik fit voor wil zijn en nu nog steeds niet in bed lig. Stom, stom. Nu ga ik afsluiten. Doei.
<<

Urban Naked

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15414

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:56

Bericht 27 Mei 2015 05:48

Re: Wat wil je even kwijt?

Ik word vandaag geopereerd. En mag tot 6 uur voor de operatie iets eten en daarna niet meer. Dus heb ik m'n wekker gezet om te kunnen ontbijten en ik duik nu m'n bedje weer in..
#teammaple🍁
<<

Anoniem140

Bericht 27 Mei 2015 06:15

Re: Wat wil je even kwijt?

Dat ik de laatste dagen echt heel raar slaap, ik word zo ongeveer om de twee uur wakker en heb dan het idee alsof ik al de hele nacht geslapen heb. Ben niet moe, en val dan ook pas na een half uur weer in slaap. Echt super vervelend.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 27 Mei 2015 06:41

Re: Wat wil je even kwijt?

Sterkte UN!!
<<

Anoniem166

Bericht 27 Mei 2015 06:59

Re: Wat wil je even kwijt?

Sterkte, UN, wat voor operatie moet je ondergaan?

Ik heb een slechte nacht gehad, omdat mijn zoon vanuit het niets ineens snotverkouden is geworden. Gisteren was er niets aan de hand, en rond een uur of 11 was het ineens helemaal mis. Baby's met verstopte neusjes zijn zo zielig.
<<

Anoniem107

Bericht 27 Mei 2015 07:02

Re: Wat wil je even kwijt?

Sterkte UN! En sterkte iedereen die een slechte nacht gehad heeft. Hier nog eentje, vannacht veel wakker geweest en veel liggen piekeren en als gevolg daarvan had ik van die hele vreemde dromen terwijl ik nog half wakker was.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers