Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


dochter 1,5 jaar wat aan/om in zwembad?

<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 22 Feb 2015 10:04

dochter 1,5 jaar wat aan/om in zwembad?

Wij gaan in maart naar center parcs, alleen heb ik geen idee wat ik mijn jongste dochter aan/om moet doen. Ik heb zwembandjes. Maar zoals in het grote bad: zou ze nog in een gele zwemband kunnen of een andere band?
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11842

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 22 Feb 2015 10:05

Re: dochter 1,5 jaar wat aan/om in zwembad?

CP heeft vaak zwemvestjes voor kinderen liggen. Misschien even informeren of ze die daar ook hebben.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 22 Feb 2015 10:16

Re: dochter 1,5 jaar wat aan/om in zwembad?

Ik zou voor een puddle jumper gaan. Ik denk dat ze voor zon band te bewegelijk is, en ik vind bandjes zelf echt vreselijk.
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 22 Feb 2015 10:40

Re: dochter 1,5 jaar wat aan/om in zwembad?

Ik vindt een puddle jumper te duur....
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:58

Bericht 22 Feb 2015 10:43

Re: dochter 1,5 jaar wat aan/om in zwembad?

Ze hebben overal van die vestjes bij cp. Bandjes gaan hier ook prima.
<<

Linvi

Bericht 22 Feb 2015 10:56

Re: dochter 1,5 jaar wat aan/om in zwembad?

Mijn beide kinderen hebben een puddle jumper, echt ideaal! Als ik geen puddle jumper zou hebben zouden het gewoon de simpele oranje zwembandjes worden om de armen. Of zoals bij Centerparcs de zwemvestjes die ze daar hebben.
<<

Annemie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1380

Geregistreerd: 03 Sep 2013 17:01

Woonplaats: Achterhoek

Bericht 22 Feb 2015 11:39

Re: dochter 1,5 jaar wat aan/om in zwembad?

Ik vind een zwemband ideaal, ze kunnen er lekker in zitten en dan hoef je haar ook niet steeds vast te houden.
Bij de action hebben ze ook zwembanden voor een paar euro waar ze in kunnen zitten.. maarja dat zal nu wel niet zijn in de winter.
Zoon: 26-06-2010
Zoon: 25-08-2013
<<

Anoniem122

Bericht 22 Feb 2015 11:41

Re: dochter 1,5 jaar wat aan/om in zwembad?

mida4you schreef:Ik vindt een puddle jumper te duur....


Bij de Decathlon verkopen ze goedkopere varianten, zijn rond de 15 euro.
<<

Anoniem236

Bericht 22 Feb 2015 11:41

Re: dochter 1,5 jaar wat aan/om in zwembad?

Die hesjes in Cp zijn vanaf een bepaald gewicht. Ik weet niet welk gewicht precies maar mijn zoon was met 1,5 te licht, en dat is toch een gemiddeld kind qua gewicht.

Wij hadden een zwemvest aan, en in het grote bad nog bandjes erbij.
Zwemvest is te koop bij intertoys.
<<

Anoniem88

Bericht 22 Feb 2015 11:41

Re: dochter 1,5 jaar wat aan/om in zwembad?

Annemie schreef:Ik vind een zwemband ideaal, ze kunnen er lekker in zitten en dan hoef je haar ook niet steeds vast te houden.

Ik denk dat een kindje van anderhalf misschien juist wel graag wil bewegen en doerakken in het water. Dan zou ik idd voor een puddle jumper gaan. Qua bewegingsvrijheid lijken die dingen me niets, maar vleugeltjes vind ik ook weer eng, ik heb een paar keer zien gebeuren dat die dingen in het water zo afvlogen.
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:32

Bericht 22 Feb 2015 11:55

Re: dochter 1,5 jaar wat aan/om in zwembad?

Ik kan mijn zoon van anderhalf echt niet meer in zo'n gele zwemband zetten. Daar duikt hij zo uit.

Hij heeft een swimtrainer voor als we het diepere water in gaan en zwembandjes voor in het peuterbad.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 22 Feb 2015 12:25

Re: dochter 1,5 jaar wat aan/om in zwembad?

Dundas schreef:
Annemie schreef:Ik vind een zwemband ideaal, ze kunnen er lekker in zitten en dan hoef je haar ook niet steeds vast te houden.

Ik denk dat een kindje van anderhalf misschien juist wel graag wil bewegen en doerakken in het water. Dan zou ik idd voor een puddle jumper gaan. Qua bewegingsvrijheid lijken die dingen me niets, maar vleugeltjes vind ik ook weer eng, ik heb een paar keer zien gebeuren dat die dingen in het water zo afvlogen.



B heeft zo'n ding en ze kan er juist heel fijn mee bewegen! Ze hangt ook een stuk beter in het water dan met die stomme vleugeltjes. Iedere keer als ze die om had, waren haar armpjes na 10 minuten blauw. En losser kon niet, want dan hadden ze helemaal geen effect (en vliegen ze inderdaad zo af)
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 22 Feb 2015 14:13

Re: dochter 1,5 jaar wat aan/om in zwembad?

Als je al vleugeltjes thuis hebt zou ik die gewoon om doen. Mijn dochter heeft tot ze zwemles kreeg altijd met vleugeltjes gezwommen en mijn zoon kreeg ze ook om toen hij 1,5 jaar was. Nu heeft hij een puddle jumper, die vind ik wel fijner maar als ik 'm niet zou hebben zou hij ook gewoon vleugeltjes om krijgen. Ik zou zelf ook niet speciaal voor een keer zwemmen iets anders gaan kopen.
<<

mida4you

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2029

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:54

Bericht 22 Feb 2015 14:24

Re: dochter 1,5 jaar wat aan/om in zwembad?

Ik laat het toch maar bij alleen vleugeltjes, net als qat liadan zegt. We zwemmen niet vaak en om dan voor center parcs alleen zoiets aan te schaffen vindt ik eigenlijk wel zonde.
Z. 3 augustus 2010 & A. 23 augustus 2013
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 22 Feb 2015 14:38

Re: dochter 1,5 jaar wat aan/om in zwembad?

Ik zou ook zeggen Puddle Jumper. Ideaal ding! Lijkt onhandig, maar ze hebben genoeg bewegingsvrijheid en drijven veel beter. Maar voor een enkel keertje zou ik vleugeltjes doen, zou niet speciaal iets aanschaffen.
<<

Pinkel

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1555

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:25

Bericht 22 Feb 2015 15:27

Re: dochter 1,5 jaar wat aan/om in zwembad?

mida4you schreef:Ik laat het toch maar bij alleen vleugeltjes, net als qat liadan zegt. We zwemmen niet vaak en om dan voor center parcs alleen zoiets aan te schaffen vindt ik eigenlijk wel zonde.


Mijn dochtertje was net iets ouder de vorige vakantie, die heb ik toen vleugels om gedaan en een gewone simpele zwemband van een paar euro. Zo kon ze heerlijk hangen in het diepe water en spartelen met haar benen en armen. Echt geweldig vond ze het!
Die zwemvestjes hebben wij ook geprobeerd, maar dat was niet bepaald een succes. L vond het doodeng in dat ding en begon dan wild te spartelen, waardoor ze steeds rond ging. :smile: Dat vond ze helemaal niks, dus vanaf dat moment alleen nog de vleugels en een zwemband.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 22 Feb 2015 20:32

Re: dochter 1,5 jaar wat aan/om in zwembad?

Mijn zoontje heeft enkel zwembandjes om gehad. Hij is nu bijna 27 maanden, maar toen we vorig jaar op vakantie gingen met 19 maanden, heeft hij ook alleen zwembandjes om gehad.
2012 & 2016
<<

Anoniem103

Bericht 22 Feb 2015 20:36

Re: dochter 1,5 jaar wat aan/om in zwembad?

Mijn kinderen hebben allebei vleugeltjes om. Dochter heeft ook nog een zwembandje, een gewone dus niet zo een waar ze in zit. Dat vindt ze lekker omdat ze daar lekker mee kan drijven en toch zelf kan bewegen. Maar ze zwemt ook vaak zonder zwembandje.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers