Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vraagje over zwangerschap(ingewikkeld)

<<

Superwoman

Noob

Berichten: 17

Geregistreerd: 13 Sep 2013 20:13

Bericht 21 Feb 2015 22:21

Vraagje over zwangerschap(ingewikkeld)

Ik heb een vraag en geen idee of iemand mij ermee kan helpen hoor maar ik ben het eventjes kwijt.
Ik slikte na de geboorte van mijn dochter de minipil omdat ik borstvoeding gaf, eigenlijk vond ik het een rotding maargoed dit ging samen met de borstvoeding dus ben hem blijven slikken. Je slikt deze pil in principe door,je wordt dan ook niet ongesteld. Tenminste bij mij deed het altijd al gek want ik kreeg tussendoor ook bloedingen maar ook dat kon erbij horen.

Anyway...ongeveer 2 weken geleden was mijn pil op bij de apotheek en werd ook nog niet geleverd dus heb ik niet op tijd de volgende strips kunnen halen. Ik heb mijn man gewaarschuwd aangezien ik sowieso nogal vruchtbaar ben...dat we moesten uitkijken en ook als ik weer ging beginnen ik nog niet volledig beschermd was. We gebruiken geen condooms dus ja er zat een risico aan...

Nu heb ik vorige week 3 zwangerschapstesten gedaan,noem me raar maar ik wilde weten, vóórdat ik weer verder ging met de pil, of ik niet zwanger was, dit was bij alle 3 de testen niet zo, ik heb ze zeer goed bekeken, er was echt maar een streep. Ok nou mooi, ben ik weer begonnen met de pil.

Vandaag... Nadat ik een vaag stemmetje in mm achterhoofd hoorde,waarom weet ik niet, heb ik weer getest.. En ja dus direct een dikke streep,ben dus zwanger. Ook de tweede test gaf het duidelijk aan....

Géén idee hoe lang dan nu en ik snap dat jullie dat ook niet weten. Ik slik nu weer 4 dagen de pil. Is het dan zo dat er vorige week bevruchting heeft plaatsgevonden en dat nu al zo duidelijk zichtbaar is op de testen,terwijl dat dus vorige week absoluut niet was? Of ben ik dan langer zwanger maar dat t vorige week te vroeg getest is?

Snap het even niet ,maar misschien kan iemand mij helpen? Of is het heel vaag? Sorry daar dan voor..
<<

Anoniem88

Bericht 21 Feb 2015 22:26

Re: Vraagje over zwangerschap(ingewikkeld)

Ik denk dat je vorige week te vroeg getest hebt.

Edit: is een voorzichtige felicitatie op z'n plaats, of komt dit heel rauw op je dak vallen?
Laatst gewijzigd door Anoniem88 op 21 Feb 2015 22:27, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem127

Bericht 21 Feb 2015 22:27

Re: Vraagje over zwangerschap(ingewikkeld)

Normaalgesproken ongeveer twee weken na stoppen met de pil is er een eisprong.
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:06

Bericht 21 Feb 2015 22:27

Re: Vraagje over zwangerschap(ingewikkeld)

Wanneer vorige week dan? Want van vorige week zaterdag naar vandaag kan je best vorige week negatief en vandaag knalpositief testen. Mijn testen gingen ook in een dag of 4 van tuurstreep naar knalstreep.
<<

Superwoman

Noob

Berichten: 17

Geregistreerd: 13 Sep 2013 20:13

Bericht 21 Feb 2015 22:34

Re: Vraagje over zwangerschap(ingewikkeld)

Bedankt alvast voor de antwoorden.

Dundas: bedankt hoor,toch lief. Ja nou ja rauw.. Ja beetje wel,maar voel me toch vooral een beetje dom. Want als we echt helemaal niet hadden gewild dan hadden we echt nog meer maatregelen moeten nemen, want ja mijn man en ik waren wel klaar met kindjes idd.. Dus we moeten hier heel goed over gaan praten( doen we ook hoor)
Ayla: ehm ik heb zelfs als laatste maandag nog getest omdat ik toen de pil echt weer kreeg dat was de laatste check zeg maar..en daarvoor op de woensdag en donderdag ervoor...en de testen waren toen echt negatief,geen twijfelgeval. Niet eens een tuurstreep..gewoon geen streep
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 21 Feb 2015 23:01

Re: Vraagje over zwangerschap(ingewikkeld)

Ik snap niet zo goed dat je zegt: 'We gebruiken geen condooms.' Je zegt het alsof dat een vaststaand feit is waar niks aan te veranderen valt, maar het is toch gewoon een keuze? Iets wat je kunt veranderen als de situatie daarom vraagt?

Ik hoop voor jullie dat jullie eruit komen in ieder geval.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Superwoman

Noob

Berichten: 17

Geregistreerd: 13 Sep 2013 20:13

Bericht 21 Feb 2015 23:08

Re: Vraagje over zwangerschap(ingewikkeld)

Susan: ja bedankt we gaan er wel uitkomen vermoed ik. Haha ja zo lijkt het net inderdaad als of het niet anders kon,maar dat is niet zo natuurlijk. Wij gebruiken nooit condooms,mijn man krijgt er letterlijk jeuk van.. :wink: dus ja uiteraard hadden we ervoor kunnen kiezen maar dat doen we niet...
<<

Ayla

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1830

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:06

Bericht 22 Feb 2015 07:30

Re: Vraagje over zwangerschap(ingewikkeld)

Dan zal het ook maandag nog wel te vroeg geweest zijn ;-) ik sta er in ieder geval niet van te kijken dat de test nu positief is.

Succes met gesprek met je man.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers