Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


N.a.v. Ben je wel eens forummers bij toeval tegengekomen?

<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 23:54

Bericht 23 Feb 2015 00:10

Re: N.a.v. Ben je wel eens forummers bij toeval tegengekomen

Ik heb Elliot, Gijs en Tania (voordat onze kinderen bij elkaar in de groep kwamen) gespot.
Elliot en Gijs herkende ik van foto's en bij Tania herkende ik haar zoon, volgens mij heb ik haar daarna een pb gestuurd en Elliot heb ik het toen in een topic gemeld en van Gijs weet ik dat niet meer.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

anoniem213

Bericht 23 Feb 2015 00:22

Re: N.a.v. Ben je wel eens forummers bij toeval tegengekomen

Marni weleens op mijn werk en in de supermarkt, maar toen had ik haar al eens gemeet, dus ik weet niet of dat telt?

Met Toet hetzelfde. Die had ik toen al gemeet, maar die ben ik daarna nog weleens tegengekomen met carnaval, 5 mei en in mijn woonplaats.
<<

Anoniem149

Bericht 23 Feb 2015 00:54

Re: N.a.v. Ben je wel eens forummers bij toeval tegengekomen

Een paar jaar terug Alex bij haar toenmalige werk (weet minst of je daar nog werkt?) Heb haar toen aangesproken, maar achteraf dacht ik echt van waarom?! Ik ben/was helemaal niet zo'n actieve forummers dus misschien vond ze dat wel niet leuk haha.
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 23 Feb 2015 01:05

Re: N.a.v. Ben je wel eens forummers bij toeval tegengekomen

Nee nog nooit iemand gespot geloof ik.

Haha ja June, iedere keer als we elkaar op wilde zoeken, lukte het niet en als we dan waren vergeten dat we wel eens op hetzelfde feestje kunnen zijn komen we elkaar tegen!
Forumster, volgens mij heb jij mij ooit ook eens gezien op een festival. Althans, staat me bij dat je dat een keer hebt verteld.
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3165

Geregistreerd: 13 Apr 2014 10:04

Bericht 23 Feb 2015 07:20

Re: N.a.v. Ben je wel eens forummers bij toeval tegengekomen

Chaos schreef:Ik heb Elliot, Gijs en Tania (voordat onze kinderen bij elkaar in de groep kwamen) gespot.
Elliot en Gijs herkende ik van foto's en bij Tania herkende ik haar zoon, volgens mij heb ik haar daarna een pb gestuurd en Elliot heb ik het toen in een topic gemeld en van Gijs weet ik dat niet meer.

He, ik wist helemaal niet dat jij mij gespot hebt! Waar en wanneer?
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

Elliot

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15406

Geregistreerd: 20 Feb 2014 12:58

Bericht 23 Feb 2015 09:55

Re: N.a.v. Ben je wel eens forummers bij toeval tegengekomen

Ohja Chaos dat weet ik nog! In het centrum van jouw woonplaats toch? Met m'n moeder en m'n vriend was ik toen :) Jammer dat ik jou niet zag, maar ik weet volgens mij ook helemaal niet hoe jij eruit ziet.

♥♥
<<

Anoniem103

Bericht 23 Feb 2015 11:15

Re: N.a.v. Ben je wel eens forummers bij toeval tegengekomen

Chaos schreef:Ik heb Elliot, Gijs en Tania (voordat onze kinderen bij elkaar in de groep kwamen) gespot.
Elliot en Gijs herkende ik van foto's en bij Tania herkende ik haar zoon, volgens mij heb ik haar daarna een pb gestuurd en Elliot heb ik het toen in een topic gemeld en van Gijs weet ik dat niet meer.


Oh ja toen was jij op de fiets en ik liep daar toch? Was ik alweer vergeten, dacht dat we elkaar voor het eerst bij de peuterspeelzaal hadden gezien.
<<

Anoniem237

Bericht 23 Feb 2015 11:25

Re: N.a.v. Ben je wel eens forummers bij toeval tegengekomen

Toet, dat klopt ja! Volgens mij was dat op een indoor feest, ik had al gelezen op het forum dat je zou gaan. Je stond achter me, het viel me op dat je iets deed en toen keek ik goed en herkende ik je. :P Ik durf dan niks te zeggen, stom eigenlijk.

Aziraphale, het viel mee hoor. Hij was het aan het vertellen over jullie auto!
En ik ben ook niet zo'n typische "Mooi weer hè?" kapster. :P Al zeg ik het zelf. Haha.
<<

Anoniem222

Bericht 23 Feb 2015 12:50

Re: N.a.v. Ben je wel eens forummers bij toeval tegengekomen

Jaa haha vrijdag spotte Teun en ik elkaar (te laat)!
En ik heb een keer gezwaaid naar ChiQ. Dat was het geloof ik wel.
<<

Anoniem140

Bericht 23 Feb 2015 12:58

Re: N.a.v. Ben je wel eens forummers bij toeval tegengekomen

Volgens mij niet, maar ik zou ook niemand herkennen denk ik.
<<

Chaos

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2213

Geregistreerd: 24 Dec 2013 23:54

Bericht 23 Feb 2015 13:01

Re: N.a.v. Ben je wel eens forummers bij toeval tegengekomen

Klopt Tania.
Elliot, ik was toen in de winkel (vodafone) dus dat was als je het wel wist alsnog lastig denk ik. Was idd met je vriend en moeder toen.
Gijs, ik heb je al min 4x gespot. Een keer bij de WE in het cetrum met je vriend en zoontjes, dat was denk ik in oktober of november. Een keer in het p.aradijs bij de chocoladewinkel, toen stond ik ervoor met Tania te praten, maar wist ik niet zeker of jij dat was, volgens mij was je alleen met de jongste in de maxicosi. Dat is al wel minimaal een half jaar geleden en een keer op de markt in de f.loriande stond je bij de viskraam met de oudste en ik met mijn schoonmoeder bij de tunesische kraam ernaast, dat was denk ik in september. Ook nog een keer bij de ah in de f.loriande waar je aan het afrekenen was met beide jongens, ik stond achteraan in dezelfde rij.
Afbeelding

I & N juni 2010
<<

Bonheur

Noob

Berichten: 157

Geregistreerd: 25 Dec 2014 19:42

Bericht 23 Feb 2015 19:11

Re: N.a.v. Ben je wel eens forummers bij toeval tegengekomen

Bij toeval alleen Toos. Ze was toen nog zwanger(?) van m. En kwam in de verloskundigepraktijk waar ik werkte.
<<

Anoniem88

Bericht 23 Feb 2015 19:20

Re: N.a.v. Ben je wel eens forummers bij toeval tegengekomen

Ohja! Toos ben ik ooit bij toeval op de kermis tegen gekomen.
<<

Gijs.

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3165

Geregistreerd: 13 Apr 2014 10:04

Bericht 23 Feb 2015 21:58

Re: N.a.v. Ben je wel eens forummers bij toeval tegengekomen

Chaos schreef:Klopt Tania.
Elliot, ik was toen in de winkel (vodafone) dus dat was als je het wel wist alsnog lastig denk ik. Was idd met je vriend en moeder toen.
Gijs, ik heb je al min 4x gespot. Een keer bij de WE in het cetrum met je vriend en zoontjes, dat was denk ik in oktober of november. Een keer in het p.aradijs bij de chocoladewinkel, toen stond ik ervoor met Tania te praten, maar wist ik niet zeker of jij dat was, volgens mij was je alleen met de jongste in de maxicosi. Dat is al wel minimaal een half jaar geleden en een keer op de markt in de f.loriande stond je bij de viskraam met de oudste en ik met mijn schoonmoeder bij de tunesische kraam ernaast, dat was denk ik in september. Ook nog een keer bij de ah in de f.loriande waar je aan het afrekenen was met beide jongens, ik stond achteraan in dezelfde rij.


Wauw, dat is toch wel gek om te lezen. Gewoon omdat ik op dat moment geen idee had dat ik herkend werd. Big brother is watching you ;)
I made a wish and you came true
L. 22-01-2012 M. 16-05-2014
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2198

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 23 Feb 2015 22:30

Re: N.a.v. Ben je wel eens forummers bij toeval tegengekomen

Weetjewel schreef:Kruikje woont denk ik nog steeds in A'maar.
Sarah jij hebt mij ook nog gezien! Ik ben ook nog eens aangesproken door Evelynn... Wist ik dat ik in DH gespot was? Ik weet wel nog een keer in hhwaard.


Ja heb het toen wel eens gezegd in zo'n zelfde soort topic jaren geleden.

Je was op een bruiloft op de Oude Rijkswerf/Cape Holland en liep toen met de hele stoet voorbij.
Niet echt het moment om iets te zeggen dus, maar anders had ik het evengoed niet gedurfd hoor haha (niet om jou persoonlijk hoor :) )
<<

Snoes

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6939

Geregistreerd: 11 Dec 2013 12:19

Bericht 24 Feb 2015 13:04

Re: N.a.v. Ben je wel eens forummers bij toeval tegengekomen

Alleen Toos een keer toen we met een groepje meiden van hier in de Efteling waren.
2012 & 2016
<<

anoniem203

Bericht 24 Feb 2015 13:18

Re: N.a.v. Ben je wel eens forummers bij toeval tegengekomen

Snoes schreef:Alleen Toos een keer toen we met een groepje meiden van hier in de Efteling waren.


Dit ja. En Liefje85 (die met die reptielen) in een speelgoedwinkel.
<<

Anoniem91

Bericht 24 Feb 2015 21:34

Re: N.a.v. Ben je wel eens forummers bij toeval tegengekomen

Ohja, ik weet het alweer :)
<<

Linvi

Bericht 24 Feb 2015 21:55

Re: N.a.v. Ben je wel eens forummers bij toeval tegengekomen

Ik Siamsa op haar werk. Durfde alleen niet aan te spreken.
En in augustus 2013 ben ik Kissyfur onverwachts tegen gekomen bij het ziekenhuis waar wij beide onder behandeling van een gynaecoloog waren en in juli2011 en sept13 lagen Novalee en ik naast elkaar in het ziekenhuis te bevallen.
<<

Anoniem127

Bericht 24 Feb 2015 22:16

Re: N.a.v. Ben je wel eens forummers bij toeval tegengekomen

Twee keer tegelijk bevallen ja? Da's toevallig!
<<

Anoniem198

Bericht 24 Feb 2015 22:19

Re: N.a.v. Ben je wel eens forummers bij toeval tegengekomen

Twellie schreef:Twee keer tegelijk bevallen ja? Da's toevallig!


Dat dacht ik ook!
<<

Anoniem198

Bericht 24 Feb 2015 22:22

Re: N.a.v. Ben je wel eens forummers bij toeval tegengekomen

Carrie heb ik regelmatig gespot, ook een keer samen met Rood en zusje van Rood.
Volgens mij was haar naam Purk maar geen idee of ze hier nog komt. In ieder geval had ze een kin reconstructie laten doen.
En Caro heb ik niet zo heel lang geleden gespot.

Alle keren niks gezegd.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25128

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 24 Feb 2015 22:25

Re: N.a.v. Ben je wel eens forummers bij toeval tegengekomen

Purk komt hier nog onder een andere naam, maar bedoel jij niet Derpy? Kan me bij haar iets van een operatie herinneren.
❤ 7 juni 2018
<<

Marie

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2587

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:32

Bericht 24 Feb 2015 22:26

Re: N.a.v. Ben je wel eens forummers bij toeval tegengekomen

O ja, dat is waar ook Linvi. En toen jullie in juli 2011 in het ziekenhuis lagen, lag ik er ook een dag, al lag ik aan de andere kant van de gang. En ik ben jou hier eens tegengekomen toen jij een dag hier in de stad moest werken.
2010: Jij hebt ons papa en mama gemaakt!
* * *
2013: Compleet gelukkig en gelukkig compleet!
<<

Linvi

Bericht 25 Feb 2015 10:43

Re: N.a.v. Ben je wel eens forummers bij toeval tegengekomen

Victoria schreef:
Twellie schreef:Twee keer tegelijk bevallen ja? Da's toevallig!


Dat dacht ik ook!


Ja... bizar hè? Volgens mij is uiteindelijk de eerste keer haar dochter wel eerder geboren, mijn dochter besloot langer te blijven zitten. Maar onze tweede is wel echt allebei de 17de.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers